تور تایلند
تور تایلند , معرفی تورهای تایلند , بهای تور تایلند , قیمت جدید تور تایلند
درباره وبلاگ


تور تایلند , معرفی تورهای تایلند , بهای تور تایلند , قیمت جدید تور تایلند
نويسندگان

روستای تاریخی پاژ در مشهد

روستای پاژ در پانزده كیلومتری شمال شهر مشهد در تقاطع جاده كارده به كلات نادری واقع شده است به استناد متون تاریخی و ادبی بر جای مانده این روستا زادگاه حكیم ابوالقاسم فردوسی است.در تور مشهد دیدن از این روستای تاریخی را از دست ندهید.
روستای فعلی پاژ دارای 800 هكتار مساحت است كه از مجموع آن حدودا 4 هكتار به بخش مسكونی اختصاص یافته است بخشی از فضای مسكونی روستا در میان آن و بقیه بر روی تپه‌ای موسوم به قلعه بلند است مكانی كه بنظر می‌رسد تور مشهد تعطیلات بهار 95 در گذشته محل اصلی و هسته مركزی دهكده پاژ بودهاست بجز تپه موجود در فاصله تقریبی پانصد متر از پشته اولیه بلنددیگری نمایان است كه در نزد اهالی به قلعه كهنه  تور مشهد خرداد 95 معروف است سفال های رنگارنگ و لعابدار پاركنده بر روی این بلندی نشانه ای از تداوم مدنیت پاژ در سدهای اولیه بعد از اسلام تا قرن نهم و دهم هجری است.

روستای تاریخی پاژ در مشهد

روستای تاریخی پاژ مشهد

 

پارک وکیل آباد مشهد

پارک وکیل آباد از جمله تفرج‌گاه‌ها و مراکز ییلاقی قدیمی حاشیه شهر مشهد است که پیش از این به «میر طراز» معروف بوده و در انتهای بلوار وکیل آباد قرار دارد . از مهمترین ویژگی‌های این مکان وجود درختان سر به فلک کشیده چنار و کاج و پستی بلندی‌های طبیعی می‌باشد. آب موردنیاز این گردشگاه از طریق قناتی که سرچشمه آن تور مشهد 95 بند گلستان بوده تامین می‌گردد و رودخانه بسیار زیبایی نیز در سطح آن جاری است. امروزه تور مشهد 95 با ایجاد معابر و محوطه‌سازی داخل مجموعه، پیاده‌روی و نظاره چشم‌اندازها و طبیعت آن به آسانی صورت می‌گیرد. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، نزدیک به این مکان شهربازی بسیار وسیعی به نام «کوهستان پارک شادی» و محوطه باغ ‌وحش احداث شده است. باغ وکیل‌آباد سرمایه طبیعی و گردشگاهی خاطره‌انگیز همچون گذشته برای تمامی مسافران تور مشهد  است .

پارک وکیل آباد مشهد

 پارک وکیل آباد مشهد

 

پارک وکیل آباد مشهد

رودخانه پارک وکیل آباد مشهد

 

پارک وکیل آباد مشهد

 

بوستان پردیس قائم مشهد

در شمال شهر مشهد این بوستان با وسعتی معادل 163926 مترمربع  واقع شده و از جنوب به بلوار صد متری قائم، تور مشهد تعطیلات خرداد 95 از شمال به شهرک امام هادی، از شرق به بلوار توس و از غرب به باغ آستان قدس رضوی منتهی می‌گردد. این مکان در سال 1378 به پارک تبدیل شد. از امکانات این بوستان زیبا میتوان به  به ساختمان نگهبانی، مکانی بازی‌های کامپیوتری، آلاچیق برای استفاده خانواده‌ها، بوفه، و تأسیسات بهداشتی ، تور مشهد تعطیلات بهار 95 سکوهای آبخوری، گلکاری های زینت یافته، معابر جدول کشی شده، ساختمان موزه ایرانی ، آبنمای موزیکال و آبشار مصنوعی و… اشاره نمود. این پارک به انواع گونه های گیاهی از قبیل اقاقیای معمولی و چتری ، عرعر، راش، افرا، صنوبر ، چنار و انواع سرو، کاتالیپا ، زیتون، تلخ ، کاج ، یوکا ، ترون ، پیراکانتا ، رزهای معمولی و هفت رنگ ، گل ناز و دیگر گل ها مزین شده و انواع گونه‌های گیاهی تزیینی، درختان و درختچه‌‌ها در فضای داخلی پردیس قائم وجود دارد که روی هم رفته طبیعت زیبایی را برای شهروندان و زائرین تور مشهد  به ارمغان می‌آورد .
 برای آبیاری فضای سبز و نیز آب نماهای ایجاد شده در پارک از آب جمع شده در برکه پارک استفاده می شود. با توجه به وسعت و موقعیت و طرح های دردست اجرای تور مشهد 95 سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری، این پارک درآینده به عنوان یکی از مهمترین پارک های شهر مشهد تبدیل خواهد شد.

 

بوستان پردیس قائم مشهد

بوستان پردیس قائم مشهد

بوستان پردیس قائم مشهد

بوستان پردیس قائم مشهد

بوستان پردیس قائم مشهد

بوستان پردیس قائم مشهد

بازار جنت مشهد

بازار جنت مشهد در میدان شهدا قرار دارد و به مراکز اقامتی و هتل های مشهد نزدیک می باشد از این رو مسافران تور مشهدمی توانند به راحتی در این بازار به خرید بپردازند و از بافت قدیمی و جالب این بازار لذت ببرند. این بازار در گذشته در محله حکومتی و اعیانی چهار باغ قرار داشت و هم اکنون اکثر خانه های تور مشهد این خیابان تغییر کاربری داده اند و به مغازه تبدیل شده اند و امروزه این بازار به قطب پوشاک مشهد تبدیل شده است.

بازار جنت مشهد

بازار جنت مشهد

 

 

مرکز خرید فیروزه مشهد

مرکز خرید فیروزه مشهد از مراکز خرید مشهد است که در چهار راه شهدا مشهد قرار دارد، این تور مشهد تعطیلات خرداد 95 

مرکز خرید دارای مغازه های مخلفی در طبقات گوناگون است که مسافران تور مشهد می توانند به خرید انواع کیف و کفش و پوشاک بپردازند و لذت یک خرید مناسب از لحاظ جنس و قیمت را تجربه کنند .

 

مرکز خرید فیروزه مشهد

 

 

هتل سی برگ مشهد

هتل سه ستاره سی برگ مشهد در بهترین نقطه مشهد واقع شده و دسترسی مسافران تور مشهد تعطیلات بهار 95 از این هتل به اماکن تفریحی،زیارتی و مترو به سهولت تور مشهد 95 انجام می گیرد.این هتل 8طبقه، دارای 56 اتاق دوتخته وسه تخته،وآپارتمانهای یکخواب ودوخواب با معماری و طراحی کاملا مدرن می باشد.

این هتل دارای سه تالار 500 نفره می باشد که در آن جا پذیرایی جشن ها و مهمانی ها با بهترین و متنوع ترین غذاها و دسرها و در محیطی دلنشین و مدرن صورت می گیرد. تریا ی تور مشهد 95 هتل در طبقه همکف واقع شده و صرافی هتل نیز با مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران کلیه امور صرافی و تبدیل و خرید و فروش انواع ارز و مسکوکات طلا و نقره به نرخ روز را انجام می دهد . این هتل دارای رستوران های چینی و ایرانی نیز می باشد .

امکانات هتل سی برگ مشهد

 رستوران، خدمات 24 ساعته در اتاق، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه، صندوق امانات، کافی شاپ فضای باز، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی، اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

 

 

 

 

هتل سی برگ مشهد

 

ورودی هتل سی برگ مشهد

 

هتل سی برگ مشهد

 

لابی هتل سی برگ مشهد

 

هتل سی برگ مشهد

 

اتاق هتل سی برگ مشهد

 

هتل سی برگ مشهد

 

هتل 5 ستاره داماک میسون کور جاردین (DAMAC Maison Cour Jardin) در خیابان ابرج دبی واقع شده و 355 آپارتمان لوکس ارائه می دهد که دکوراسیونی به سبک عربی دارند و از پنجره های اتاق، داون تاون دبی کاملا نمایان است. هتل 5 دقیقه رانندگی تا ایستگاه متروی "بیزنس بی" فاصله دارد و همچنین خیابان "بی" که مملوء از رستوران ها و مغازه هاست در چند قدمی هتل واقع شده است. همه آپارتمان ها بزرگ هستد و نور مناسبی دارند و از امکانات آن ها می توان به حمام مجهز، آشپزخانه مجهز، تلویزیون، ماهواره و ... اشاره کرد. در کافه "میسون" این هتل غذاها و نوشیدنی های متنوع بین المللی موجود می باشد و این کافه با دکور زیبای خود چشم انداز تماشایی از کانال دارد.

فاصله هتل تا مرکز مالی بین الملل 10 دقیقه رانندگی و تا دبی مال و فواره 5 دقیقه رانندگی است و مسافران تور دبی تیر 95 می توانند از اتوبوس شاتل رایگان نیز استفاده نمایند. فرودگاه بین المللی دبی که نزدیک ترین فرودگاه به این هتل می باشد در فاصله 12 کیلومتری هتل است که ترانسفر فرودگاهی بنا به درخواست مسافران ارائه می گردد. 

آدرس:  Al Abraj Street | Business Bay, Dubai 2286, United Arab Emirates 

امکانات هتل داماک میسون کور جاردین دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، زمین بازی کودکان، حمام ترکی، باشگاه کودکان، رستوران، نگهداری از کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

 

 

 

هتل داماک میسون کور جاردین دبی

هتل داماک میسون کور جاردین دبی

هتل داماک میسون کور جاردین دبی

اتاق هتل داماک میسون کور جاردین دبی

هتل داماک میسون کور جاردین دبی

استخر هتل داماک میسون کور جاردین دبی

هتل داماک میسون کور جاردین دبی

حمام ترکی هتل داماک میسون کور جاردین دبی

هتل داماک میسون کور جاردین دبی

رستوران هتل داماک میسون کور جاردین دبی

هتل داماک میسون کور جاردین دبی

اتاق بازی هتل داماک میسون کور جاردین دبی

 

رستوران مکونگ دبی

 

رستوران مکونگ (Mekong) در پالم جمیرا در هتل آنانتارا واقع شده و در آن انواع غذاهای چینی، تایلندی و ویتنامی سرو می شود. طراحی داخلی این رستوران بسیار چشم نواز و شرقی است و حضور در این رستوران و طعم غذاهای شرقی آن شما را برای مدتی به آسیای شرقی برده و می توانید در شهر دبی تجربه شهرهای آسیای شرقی را نیز پیدا کنید. مسافران تور دبی 95 می توانند در فضای بیرون این رستوران نشسته و از چشم انداز برج العرب لذت ببرند.

آدرس:Anantara Hotel Dubai The Palm | Anantara The Palm Dubai ResortDubai 71607, United Arab Emirates

 

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

رستوران تایلندی پای تای دبی

رستوران تایلندی پای تای در هتل دارالمصیف در منطقه مدینه جمیرا واقع شده و از بهترین رستوران های تایلندی دبی می باشد. برای رسیدن به این رستوران باید سوار بر قایقی تفریحی از میان آبراهی های زیبا عبور و در کنار این رستوران پیاده شد. در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه تایلندی مثل گوشت گاو و میگو با سس های خامه ای مخصوص و انواع سوپ ها سرو می شود. این رستوران برای 4 سال متوالی برنده بهترین رستوران آسیای جنوب شرقی دبی شده و از اینرو پیشنهاد می شود مسافران تور دبی خرداد 95 حتما به این رستوران خاص و زیبا سر بزنند.

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

رستوران تایلندی پای تای دبی

رستوران تایلندی پای تای دبی

رستوران تایلندی پای تای دبی

رستوران تایلندی پای تای دبی

رستوران تایلندی پای تای دبی

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

مرکز خرید دالما گاردن با مساحت 43500 متر مربع در 3 طبقه در اکتبر 2012 در ناحیه مالاتیا سباستیا ایروان ارمنستان افتتاح شده است. در این مرکز، 116 مغازه وجود دارد و انواع برندهای معروف و معتبر دنیا نیز در این آن دارای شعبه هستند و به فروش اجناس مختلف می پردازند. معماری بینظیر و وجود مراکز تفریحی و رستوران ها و کافه های مختلف، این مرکز را به یکی از پاساژ های معروف این شهر تبدیل کرده است که مسافران تور ارمنستان تیر 95 می توانند از این مرکز خرید زیبا بازدید کنند. 

 

 

 

مرکز خرید دالما گاردن ایروان ارمنستان

مرکز خرید دالما گاردن ایروان ارمنستان

 

 

هتل 4 ستاره اپرا سوییت Opera Suite) 101) اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، ماهواره، سشوار، لوازم آشپزخانه، گاز، یخچال و ... می باشد. در رستوران "سیناترا" انواع غذاهای خوشمزه بین المللی سرو می شود , در صورت درخواست مسافران، روم سرویس و صبحانه در اتاق نیز فراهم می گردد. مسافران تور ارمنستان خرداد 95  می توانند با 8 دقیقه پیاده روی از هتل به ایستگاه متروی "باقرمیان"  رسیده و به راحتی در شهر رفت و آمد کنند. میدان جمهوری در 1/5 کیلومتری، ایستگاه قطار ایروان در 6 کیلومتری و فرودگاه بین المللی در 15 کیلومتری هتل است. 

امکانات هتل اپرا سوییت ارمنستان

باغ، تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

 

 

 

هتل اپرا سوییت ارمنستان

هتل اپرا سوییت ارمنستان

اتاق هتل اپرا سوییت ارمنستان

رستوران هتل اپرا سوییت ارمنستان

غذاهای رستوران هتل اپرا سوییت ارمنستان

اتاق کنفرانس هتل اپرا سوییت ارمنستان

 

 

هتل 4 ستاره نایری در منطقه نوررک ماراش ایروان ارمنستان واقع شده و 5 دقیقه رانندگی تا مرکز شهر ایروان فاصله دارد. هتل 120 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون، دمپایی، سشوار، حمام و ... هستند. امکانات سونا و استخر از ساعت 11 صبح تا 12 شب موجود می باشد. فاصله هتل تا باغ وحش 6 دقیقه رانندگی و تا مرکز پزشکی نورک ماراش 4 دقیقه پیاده روی است. همچنین فاصله تا فرودگاه 16/5 کیلومتر است که بنا به برخواست مسافران تور ارمنستان تابستان 95 ترانسفر فرودگاهی موجود می باشد. 

آدرس: Armenakyan Street 121/7, 0047 Yerevan, Armenia

امکانات هتل نایری ایروان ارمنستان

سونا، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی، مرکز بیزنس، آسانسور، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

 

 

آتیروس از مراکز خرید مدرن استانبول است که در 17 دسامبر 2005 در منطقه Büyükçekmece که در زمان های قدیم آتیروس نامیده می شد، افتتاح گردیده است. این مرکز خرید که در برابر زلزله کاملا مقاوم می باشد توسط کمپانی Kapıcıoğlu با هزینه ای بالغ بر 40 میلیون دلار ساخته شده است. موقعیت مکانی این مرکز در اتوبان پر رفت و آمد  D.100  است که غرب و شرق استانبول را به هم وصل میکند. این پاساژ 3 طبقه با مساحت 56 هزار متر مربع دارای 80 مغازه، 63 اداره، یک هایپر مارکت و رستوران های فست فود می باشد. پارکینگ این مجموعه برای 700 خودرو ظرفیت دارد و حدود 1000 نیروی خدماتی در این مرکز مشغول به فعالیت می باشند. 84 واحد این مجموعه در اختیار کمپانی Kapıcıoğlu و 66 واحد آن در اختیار شهرداریBüyükçekmece است. مسافران تور استانبول تیر 95 می توانند در این مرکز به خرید اجناس مورد نیاز بپردازند.

 

مرکز خرید آتیروس استانبول

مرکز خرید آتیروس استانبول

 

هتل 4 ستاره (Aprilis) در قلب منطقه سلطان احمد واقع شده و 31 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، وای فای رایگان و ... هستن و بعضی از اتاق ها هم چش انداز دریا دارند. در چند قدمی هتل رتور استانبول تعطیلات خرداد 95 می توانند با آن در شهر به رفت و آمد بپردازند. فاصله هتل مسجد آبی و کاخ ایا صوفیه 5 دقیقه پیاده روی است و حمام تاریخی سمبرلیتاس در جند قدمی هتل است. همچنین فرودگاه آتاترک در 17 کیلومتری هتل است. 

آدرس: Binbirdirek Mah. Peykhane Sok. No: 4 Cemberlitas Sultanahmet, Fatih, 34122 Istanbul, Turkey

امکانات هتل اپریلیس استانبول

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، رستوران، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

 

 

هتل اپریلیس استانبول

هتل اپریلیس استانبول

هتل اپریلیس استانبول

اتاق هتل اپریلیس استانبول

هتل اپریلیس استانبول

اتاق هتل اپریلیس استانبول

هتل اپریلیس استانبول

رستوران هتل اپریلیس استانبول

هتل اپریلیس استانبول

باشگاه هتل اپریلیس استانبول

هتل 5 ستاره میراکل آسیا در سمت آسیایی استانبول واقع شده و 219 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه،  وای فای رایگان، تلویزیون، سیستم ایمنی، مینی بار، کتری برقی و ... می باشند. هر روز، صبحانه به شکل سلف سرویس در این هتل ارائه می شود و غذهای بین المللی و ترکی نیز برای ناهار و شام موجود می باشد. از جمله امکانات هتل، سونا و حمام ترکی است و مسافران تور استانبول تیر 95 می توانند از باشگاه این هتل نیز استفاده کنند. مرکز خرید ویاپورت در 200 متری هتل و فرودگاه صبیحا در 3 کیلومتری هتل است.  

آدرس: Harmandere Mahallesi Dedepaşa Cad. Site Sokak No:8 Kurtköy, 34912 Istanbul, Turkey

امکانات هتل میراکل آسیا استانبول

 استخر سر باز، باغ، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران،  روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

 

 

 

هتل میراکل آسیا استانبول

هتل میراکل آسیا استانبول

هتل میراکل آسیا استانبول

اتاق هتل میراکل آسیا استانبول

هتل میراکل آسیا استانبول

استخر هتل میراکل آسیا استانبول

هتل میراکل آسیا استانبول

اتاق جلسه هتل میراکل آسیا استانبول

 

 

هتل 4 ستاره بای کارااسلان این (By Karaaslan Inn) کوش آداسی در مرکز کوش آداسی در کنار دریای اژه و بندر قرار دارد. این هتل 65 اتاق ارائه می دهد که دارای امکانات سیستم تهویه، ماهواره، تلویزیون، بالکن و ... هستند و همه اتاق ها کفپوش فرش و وسایل چوبی دارند. در رستوران بام این هتل غذاهای ترکی و بین المللی به همراه چشم انداز زیبای دریا ارائه می شود. در مرکز اسپای این هتل خدمات ماساژ، سونا و حمام عرضه می گردد که مسافران تور کوش آداسی تابستان 95 می توانند در این مرکز به ریلکسیشن بپردازند. این هتل در کنار مغازه ها و رستوران های زیادی قرار دارد و فاصله آن تا فرودگاه بین المللی سمس یونان 36 کیلومتر است.

 آدرس: Riza Sarac Cad. No:2 Ataturk Bulvari, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل بای کارااسلان این کوش آداسی

 استخر سر باز، تراس، ، رستوران، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، فکس، کپی، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل (با هزینه)، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، وای فای رایگان.

 

 

 

 

هتل بای کارااسلان این کوش آداسی

هتل بای کارااسلان این کوش آداسی

هتل بای کارااسلان این کوش آداسی

رستوران هتل بای کارااسلان این کوش آداسی

هتل بای کارااسلان این کوش آداسی

رستوران هتل بای کارااسلان این کوش آداسی

هتل بای کارااسلان این کوش آداسی

استخر هتل بای کارااسلان این کوش آداسی

هتل بای کارااسلان این کوش آداسی

حمام ترکی هتل بای کارااسلان این کوش آداسی

 

 

 

هتل 4 ستاره باتیهان در ساحل دریای اژه در 7 کیلومتری مرکز کوش آداسی واقع شده و ساحل اختصاصی زیبا دارد. این هتل 340 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات بالکن، وای فای رایگان، سیستم تهویه و ... می باشد. در این هتل 3 رستوران وجود دارد که انواع غذاهای چینی، مکزیکی، ایتالیایی و ... در آن سرو می شود و برای ساعت 5 بعد از ظهر هم اسنک های مخصوص و چای ارائه می گردد. مرکز اسپا شامل حمام ترکی، سونا و استخر سر پوشیده می باشد، همچنین خدمات زیبایی و ماساژ نیز ارائه می گردد. در این هتل پارک آبی با سرسره های آبی وجود دارد که مسافران تور کوش آداسی خرداد 95 می توانند در این پارک به تفریح بپردازند، از دیگر امکانات تفریحی این هتل می توان به زمین تنیس، والیبال ساحلی، مینی گلف، بستکبال و باشگاهی کوچک برای کودکان 4 تا 12 ساله اشاره کرد. فرودگاه ازمیر در 70 کیلومتری هتل است. 

آدرس: Ilıca Mevkii Sahil Siteleri Longbeach Kuşadası, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل باتیهان کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

هتل باتیهان کوش آداسی

هتل باتیهان کوش آداسی

هتل باتیهان کوش آداسی

اتاق هتل باتیهان کوش آداسی

هتل باتیهان کوش آداسی

هتل باتیهان کوش آداسی

هتل باتیهان کوش آداسی

رستوران هتل باتیهان کوش آداسی

هتل باتیهان کوش آداسی

باشگاه هتل باتیهان کوش آداسی

 

غار سیرتلانینی کوش آداسی

کوش آداسی علاوه بر ساحل های زیبا دارای غارهای مختلفی نیز می باشد که یکی از آن غارهای زیبا غار سیرتلانینی می باشد که گردشگران بسیاری از این غار زیبا دیدن می کنند. این غار در شهرستان کاراجاسو در بین روستاهای یوکاری چام آداسی و نارلی گدیک قرار دارد و دارای طول ۳۴۸ متر است که سالن اصلی آن ۱۴۷ متر و یکی از عمیق ترین نقاط آن حدود ۳۲ متر است. ورودی این غار بسیار تنگ است و در داخل آن هیچ آبی وجود ندارد و خشک است. دیوارهای این غار داخل آن را به 6 ناحیه تبدیل کرده است رطوبت این غار زیاد است و دمای هوای آن از دمای بیرون چند درجه سردتر است. درتور کوش آداسی تعطیلات تیر 95از این غار زیبا دیدن کنید.

 

 

 

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

 

قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی از مرکز شهر و بندر 10 دقیقه فاصله دارد و در سال 1534 برای حفاظت از شهر ساخته شد. این قلعه توسط دولت ترکیه مورد بازسازی قرار گرفته و گردشگران بسیاری از آن بازدید می کنند. این محل  به دلیل داشتن منظره های زیبا و بی بدیل، از بهترین مکان های کوش آداسی برای عکس گرفتن و تفریح می باشد. 

مسافران تور کوش آداسی تیر 95 می توانند از این قلعه زیبا بازدید کنند و به تماشای مناظر زیبای آن بپردازند.

 

قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی

 قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی

 

 

هتل 3 ستاره کلاب اسکالا نوا (Club Scala nuova) با مساحت 9000 متر مربع در فاصله نزدیکی از مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است. هتل 151 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات تلویزیون، دوش، سشوار، حمام و ... می باشند. در رستوران "افسوس" این هتل صبحانه، ناهار، شام به صورت بوفه سرو می شود و در کنار استخر، اسنک بار نیرز موجود می باشد. فاصله هتل تا ساحل عمومی 10 دقیقه پیاده روی است و ساحل اختصاصی هتل نیز 15 دقیقه رانندگی تا هتل فاصله دارد. مسافران تور کوش آداسی تابستان 95 می توانند از امکانات دارت، ایروبیک، سونا، حمام بخار، میز تنیس، واتر پلو به صورت رایگان استفاده کرده و لذت ببرند.  

آدرس: Turgut Ozal Bulvari No:73 Cevreyolu Uzeri/Kuşadası, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، تراس، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

اتاق هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

رستوران هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

حمام ترکی هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

 

هتل ترنج کیش

هتل 5 ستاره ترنج اولین هتل دریایی کیش است که 100 سوئیت کف شیشه ای دارد که این سوئیت ها روی آب هستند و یک رستوران مجلل نیز در وسط طرح ترنج قرار گرفته است. اسکله ای چوبی این اتاق ها را به هم مرتبط می کند و راه دسترسی به اتاق ها نیز همین اسکله است. این هتل طی مدت 26 ماه با اعتبار 60 میلیار تومان توسط بخش خصوصی ساخته و در 22 بهمن 94 افتتاح شده است. 

مسافران تور کیش تابستان 95 در این هتل زیبا و رویایی اقامت کنند. 

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

اتاق هتل ترنج کیش

رستوران هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 

هتل پارمیدا کیش

 

هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده ودارای موقعیت دسترسی مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که قصد خرید دارند بسیار مناسب است.این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. اتاق های این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافران تور کیش خرداد 95 گرفته می شود.

 

امکانات هتل پارمیدا کیش 

 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و ... 

 

 

پارک شهر کیش

پارک شهر کیش در اوایل سال 93  در زمینی به مساحت 108 هزار مترمربع  گشایش یافت.در این پارک علاوه بر فضاهای سبز، دریاچه مصنوعی، فضای ورزش و تندرستی، پیست دوچرخه و اسکیت، آب نمای و میدان گل، فضاسازی مناسبی برای استفاده معلولان نیز صورت گرفته است. 45 درصد مساحت این پارک تور کیش تیر 95  فضای سبز است و دارای دریاچه مصنوعی می باشد که در آن 20 تا 30 قایق می باشد.در آینده پارکینگ، شهربازی و ... نیز به این پارک اضافه خواهد شد.

 

پارک شهر کیش

 

 

ساحل درختان نارگیل کیش

 

 3000 درخت زیبای نارگيل در زمینی به مساحت 20 هكتار در ساحل شرق جزیره کیش كاشته شده كه باعث زیبایی و سرسبزی خاص این ساحل شده است.این ساحل در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان قرار دارد و با درختان نارگیل فراوان، لور قدیمی و آلاچیق های متنوع در امتداد ساحل، یکی از رویایی ترین و زیبا ترین سواحل جزیره کیش می باشد.این ساحل نقره فام از منحصر بفردترین سواحل کیش برای قدم زدن و لذت بردن از دریا است.

مسافران تور کیش 95 می توانند در این مکان آرام و دلنشین به تفریح بپردازند.

 

 

 

ساحل درختان نارگیل کیش

 

غار سیرتلانینی کوش آداسی

کوش آداسی علاوه بر ساحل های زیبا دارای غارهای مختلفی نیز می باشد که یکی از آن غارهای زیبا غار سیرتلانینی می باشد که گردشگران بسیاری از این غار زیبا دیدن می کنند. این غار در شهرستان کاراجاسو در بین روستاهای یوکاری چام آداسی و نارلی گدیک قرار دارد و دارای طول ۳۴۸ متر است که سالن اصلی آن ۱۴۷ متر و یکی از عمیق ترین نقاط آن حدود ۳۲ متر است. ورودی این غار بسیار تنگ است و در داخل آن هیچ آبی وجود ندارد و خشک است. دیوارهای این غار داخل آن را به 6 ناحیه تبدیل کرده است رطوبت این غار زیاد است و دمای هوای آن از دمای بیرون چند درجه سردتر است. درتور کوش آداسی تعطیلات تیر 95از این غار زیبا دیدن کنید.

 

 

 

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

 

قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی از مرکز شهر و بندر 10 دقیقه فاصله دارد و در سال 1534 برای حفاظت از شهر ساخته شد. این قلعه توسط دولت ترکیه مورد بازسازی قرار گرفته و گردشگران بسیاری از آن بازدید می کنند. این محل  به دلیل داشتن منظره های زیبا و بی بدیل، از بهترین مکان های کوش آداسی برای عکس گرفتن و تفریح می باشد. 

مسافران تور کوش آداسی تیر 95 می توانند از این قلعه زیبا بازدید کنند و به تماشای مناظر زیبای آن بپردازند.

 

قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی

 قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی

 

 

هتل ترنج کیش

هتل 5 ستاره ترنج اولین هتل دریایی کیش است که 100 سوئیت کف شیشه ای دارد که این سوئیت ها روی آب هستند و یک رستوران مجلل نیز در وسط طرح ترنج قرار گرفته است. اسکله ای چوبی این اتاق ها را به هم مرتبط می کند و راه دسترسی به اتاق ها نیز همین اسکله است. این هتل طی مدت 26 ماه با اعتبار 60 میلیار تومان توسط بخش خصوصی ساخته و در 22 بهمن 94 افتتاح شده است. 

مسافران تور کیش اردیبهشت 95 در این هتل زیبا و رویایی اقامت کنند. 

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

اتاق هتل ترنج کیش

رستوران هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 

هتل پارمیدا کیش

 

هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده ودارای موقعیت دسترسی مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که قصد خرید دارند بسیار مناسب است.این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. اتاق های این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافران تور کیش خرداد 95 گرفته می شود.

 

امکانات هتل پارمیدا کیش 

 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و ... 

 

پارک شهر کیش

پارک شهر کیش در اوایل سال 93  در زمینی به مساحت 108 هزار مترمربع  گشایش یافت.در این پارک علاوه بر فضاهای سبز، دریاچه مصنوعی، فضای ورزش و تندرستی، پیست دوچرخه و اسکیت، آب نمای و میدان گل، فضاسازی مناسبی برای استفاده معلولان نیز صورت گرفته است. 45 درصد مساحت این پارک تور کیش تعطیلات بهار 95  فضای سبز است و دارای دریاچه مصنوعی می باشد که در آن 20 تا 30 قایق می باشد.در آینده پارکینگ، شهربازی و ... نیز به این پارک اضافه خواهد شد.

 

پارک شهر کیش

 

 

ساحل درختان نارگیل کیش

 

 3000 درخت زیبای نارگيل در زمینی به مساحت 20 هكتار در ساحل شرق جزیره کیش كاشته شده كه باعث زیبایی و سرسبزی خاص این ساحل شده است.این ساحل در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان قرار دارد و با درختان نارگیل فراوان، لور قدیمی و آلاچیق های متنوع در امتداد ساحل، یکی از رویایی ترین و زیبا ترین سواحل جزیره کیش می باشد.این ساحل نقره فام از منحصر بفردترین سواحل کیش برای قدم زدن و لذت بردن از دریا است.

مسافران تور کیش تعطیلات اردیبهشت 95 می توانند در این مکان آرام و دلنشین به تفریح بپردازند.

 

 

 

ساحل درختان نارگیل کیش

هتل ترنج کیش

هتل 5 ستاره ترنج اولین هتل دریایی کیش است که 100 سوئیت کف شیشه ای دارد که این سوئیت ها روی آب هستند و یک رستوران مجلل نیز در وسط طرح ترنج قرار گرفته است. اسکله ای چوبی این اتاق ها را به هم مرتبط می کند و راه دسترسی به اتاق ها نیز همین اسکله است. این هتل طی مدت 26 ماه با اعتبار 60 میلیار تومان توسط بخش خصوصی ساخته و در 22 بهمن 94 افتتاح شده است. 

مسافران تور کیش اردیبهشت 95 در این هتل زیبا و رویایی اقامت کنند. 

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

اتاق هتل ترنج کیش

رستوران هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 

هتل پارمیدا کیش

 

هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده ودارای موقعیت دسترسی مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که قصد خرید دارند بسیار مناسب است.این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. اتاق های این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافران تور کیش خرداد 95 گرفته می شود.

 

امکانات هتل پارمیدا کیش 

 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و ... 

 

 

 

دیوار چین

بدون شک یکی از هفت اعجاز جهن دیوار چین است. این دیوار در سال 1987 میلادی ثبت جهانی شد و 7000 کیلومتر امتداد دارد. این دیوار جهت جلوگیری از حمله های کشورهای شمالی به چین به وجود آمد و دارای قسمت های مختلفی از جمله برجهای آتش برای خبر رسانی و قلعه های مرزی برای کسب اطالاعات درباره دشمنان ساخته شده است. میهمانان تور چین می توانند از این مکان دیدن نمایند. این دیوار ابتدا به صورت جدا جدا روی کوه ها ساخته شده و سپس در سال 221 قبل از میلاد و بعد به وحدت رسیدن دوک ها این دیوارها به یکدیگر متصل شدند و به شکل یک دیوار گسترده روی کوه ها و در مرزهای شمالی چین درآمد. امروزه وسعت این دیوار 6000 کیلومتر است که برابر گردش به دور کره زمین می باشد و متعلق به سلسه مینگ است. این دیوار از سمت شرق به ساحل رودیالو جیان در قسمت شمال شرقی چین و از سمت غرب به دوازه جایو گوان می رسد. میهمانان تور پکن نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند.


شهر لی جیانگ چین

شهر لی جیانگ یکی از مناطق روستایی چین می باشد که در آن تعداد زیادی از کانال ها و پل ها وجود دارد که به جذابیت های این شهر می افزاید. این شهر دارای معماری سنتی و فرهنگ اصیل چینی است. شهر لی جیانگ در تور چین با عنوان ونیز چینی شناخته می شود.

شهر لی جیانگ چین

 

در این شهر جاذبه های بسیار زیبایی وجود دارد که مسافران تور گوانجو نوروز 95 نباید از آن غافل باشند و در سفر خود حتما از این شهر بازدید داشته باشند. در شهر لی جیانگ اماکن تاریخی از جمله شهر ممنوعه، میدان تیان آن من و دیوار بزرگ چین وجود دارد.

 

دیوار چین

مطالب مرتبط:

 

شهر ممنوعه چین

بی شک یکی از وسیع ترین مجموعه های تاریخی بکر در دنیا شهر ممنوعه چین می باشد. این شهر که دارای وسعتی به مساحت 150 هزار متر مربع است از هفتاد ساختمان با نه هزار اتاق برخوردار می باشد و محل پادشاهی خاندان مینگ و چینگ بوده است. در طراحی سقف های این ساختمان از رنگ زرد بسیار استفاده شده که نشانه رنگ امپراطور چین است. میهمانان تور چینمی توانند از این مکان دیدن نمایند.

شهر ممنوعه چین

طراحی شهر ممنوعه به گونه ای است که مرکز آن با دیوار پکن چین محصور شده است. همچنین دور این شهر خندقی وسیع با پنجاه و دو متر عرض و سه هزار و هشتصد متر طول حفر شده است. این خندق برای محافظت از امپراطور وقت تعبیه شده است. در ان شهر دو منطقه داخلی و خارجی در نظر گرفته شده که در بخش داخلی محل زندگی و کارهای ادار امپراطور است و بخش خارجی مکانی برای برگزاری مراسم خاص چین می باشد. میهمانان تور چین می توانند از این مکان دیدن نمایند.

در سمت شرق این شهر افراد جوان و دختران امپراطور زندگی می کردند زیرا خورشید از سمت شرق طلوع می کند و نشانگر جوانی و طلوع دوباره است و در سمت غرب این شهر افراد مسن می زیستند زیرا خورشید از غرب غروب می کن و نشانه گذر عمر می باشد. میهمانان تور ترکیبی پکن شانگهای نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

شهر ممنوعه چین

در شهر ممنوعه چین برای ذخیره آب سیصد ظرف فلزی در نظر گرفته شده که هجده عدد آن که به کاخ نزدیک است دارای روکش طلا و مابقی دارای روکش آهنی و برنزی می باشد. میهمانان تور گوانجو نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

شهر ممنوعه چین

مطالب مرتبط:

هتل گران ملیا شانگهای

هتل گران ملیا یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد و در شهر شانگهای واقع شده است.در این هتل 686 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است. هتل گران ملیا دارای موقعیت مکانی مناسبی برای میهمانان می باشد. آرایشگاه، صرافی، فروشگاه های متعدد، سالن کنفرانس امکانات ویژه ای است که هتل برای میهمانان تور پکن نوروز 95 درنظر گرفته است.

هتل گران ملیا شانگهای

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، بار، گرمایش، خدمات خانه داری، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، تهویه، آسانسور، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، خدمات ماساژ، سونا، استخر، مرکز سلامت و آبگرم ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.


هتل آکوا اسپیس شانگهای

هتل آکوا اسپیس یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد که در شهر شانگهای واقع شده است. این هتل مجموعا از 30 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین تشکیل شده است. در هتل هتل آکوا اسپیس فضای سبزی برای استراحت میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است. امکانات دوچرخه سواری نیز به میهمانان ارایه داده می شود.

هتل آکوا اسپیس شانگهای

از امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به گاوصندوق، رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، استخر، آسانسور، انبار بار و چمدان، تهویه، بار ویژه میهمانان تور گوانجو نوروز 95 و... اشاره داشت.
مطالب مرتبط:

 

هتل پارس مشهد پنج ستاره

در شهر مقدس مشهد هتل پارس در تور مشهد لحظه آخری در ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر مشهد قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي تور مشهد 95 می باشد . هتل پارس مشهد داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع ویژه میهمانان تور مشهد زمستان 94، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس در تور مشهد عید 95 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی


 

هتل پردیسان مشهد پنج ستاره

هتل پردیسان در تور مشهد عید 95 در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر مشهد قرار گرفته است. هتل پردیسان مشهد دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر ویژه میهمانان تور مشهد لحظه آخری، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز ویژه میهمانانتور مشهد 95، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر هتل پردیسان مشهد آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه ویژه میهمانان تور مشهد تعطیلات عید 95 نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما
مطالب مرتبط:

 

خانه داروغه مشهد

این خانه در تور مشهد عید 95 یکی از خانه های تایریخی مشهد می باشد که مربوط به دوره قاجار بوده و در سال 1381 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است . این خانه در خیابان نواب صفوی مشهد واقع شده است و علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند در تور مشهد لحظه آخری از این خانه زیبا و تاریخی دیدن کتتد . خانه داروغه مشهد توسط معماران روس و به دستور شخصی از دوره قاجار که داروغه مشهد بوده بنا شده است .  میهمانان تور مشهد 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. این خانه که در آن زمان خانه شخصی بوده و مراسم پذیرایی در آن انجام می شده است از سال 66 به بعد به عنوان محلی برای اسکان هیئت های مذهبی از آن استفاده می شود . گردشگران تور مشهد تعطیلات عید 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

 خانه داروغه مشهد


مصلی طرق مشهد

مصلی طرق قدیمی ترین نمونه برجای مانده از این بنا در مشهد می باشد و میهمانان تور مشهد لحظه آخری که در سال 837 قمری با ترکیب یک ایوان بلند مرکزی و دو ایوانچه طرفین و اتاق‌های گوشواره ساخته شده است . در انتهای ایوان فضای چهار ضلعی گنبدداری وجود دارد که بر دیوار انتهایی آن محرابی وجود دارد . گردشگران تور مشهد زمستان 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در ازاره فوقانی ایوان کتیبه های خط ثلث به چشم می خورد و از دیگر تزیینات این بنا می توان به قاب‌ها و کاربندی‌های گچی اشاره کرد . گردشگران تور مشهد نوروز 95 از این بنای زیبا دیدن می کنند .

 مصلی طرق مشهد

مطالب مرتبط:

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی در تور مشهد لحظه آخری با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) برای میهمانان تور مشهد عید 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان تور مشهد 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان تور مشهد زمستان 94 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.


هتل بین المللی قصر طلایی مشهد پنج ستاره

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی در تور مشهد لحظه آخری از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند . هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد عید 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان در تور مشهد تعطیلات عید 95 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : مشهد , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36
مطالب مرتبط:

هتل ریکسوس سان گیت در تور لحظه آخری آنتالیا در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. مساحت این هتل 250 هزار متر مربع می باشد. همچنین استخر این هتل مساحتی بالغ بر 18 هزار مترمربع دارد. از دیگر ویژگی های این هتل در تور آنتالیا عید 95 برخوردار بودن از شهر بازی مخصوص کودکان است. چشمه ی آب معدنی هتل رکسوس 8 هزار مترمربع وسعت دارد. این هتل با فرودگاه 45 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 25 کیلومتر فاصله دارد. همچنین مراکز توریستی منطقه مثل موزه باستان شناسی و دروازه هادریان فقط 35 دقیقه پیاده با هتل مسافران تور آنتالیا 95 فاصله دارد .این هتل دارای 1094 اتاق می باشد.

از امکانات این هتل ویژه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا می توان به تنیس روی میز، کورد تنیس، تیر اندازی، ژیمناستیک، آکروبات، پرستار کودک، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان، پارک بازی، بیلیارد، خدمات پزشکی ویژه میهمانان تور آنتالیا نوروز 95، شوهای ورزشی در آمفی تئاتر، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات گردشگری، جت اسکی، اسکی روی آب، والبیال ساحلی ویزه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا، انبار بار و چمدان، آسانسور، روزنامه ، تهویه مطبوع، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان، خدمات شستشوی لباس، سرویس نگه داری از کودک، لاندری و صندوق امانات، رستوران های متعدد و با شکوه ویژه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا، بار، دیسکو، کافی شاپ، بوفه کامل صبحانه، سالن بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و روباز، پارک آبی، سونا و جکوزی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری ویژه گردشگران تور آنتالیا نوروز 95، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، سالن زیبایی، سالن بولینگ، سولاریوم، بسکتبال، فوتبال و... اشاره داشت.

 برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا بازدید نمایید.

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا
مطالب مرتبط:

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

این پارک زیبا در تور لحظه آخری آنتالیا که در ساحل کنیالتی قرار گرفته است یکی از جاذبه های تفریحی آنتالیا به شمار می رود . در این پارک زیبا شما گردشگران تور آنتالیا می توانید علاوه بر تفریح و استراحت از برنامه های شاد و متنوع که به صورت زنده اجرا می شود نیز لذت ببرید .این پارک تفریحی دارای انواع مختلفی از سرسره های آبی و بازیهای آبی متنوع می باشد همچنین گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند بعد از تفریح به تماشای برنامه دلفین ها نیز بنشینند .


پارک ملی آنتالیا
    

پارک ملی در تور آنتالیا 95 در 92KM شهر آنتاليا واقع شده است . اين پارک دارای دره اي با انواع گونه هاي جانوري و گياهي میباشد . در كنار اين پارک تنگه اي 14KM قرار دارد كه به موازات رودخانه كوپرو میباشد . گردشگران تور آنتالیا تعطیلات عید 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. عمق اين تنگه در بعضي از مناطق به 400 متر نیز مي رسد . رستورانهاي موجود در كنار اين تنگه با پخت و سرو غذاهاي دريايي جلوه ای به اين منطقه بخشيده اند . پل الوک كه ساخت آن به دوران روميان برگشته و بر روي تنگه قرار دارد. میهمانان تور آنتالیا عید 95 می توانن از این مکان دیدنی دیدن نمایند.

 

مطالب مرتبط:
 

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه ی بلک آنتالیا واقع شده است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر، سونا و جکوزی، یوگا، حمام ترکی، آرایشگاه که در طول اقامت نیز آراسته و مرتب باشید،محل نکهداری کودکان، زمین تنیس ویژه میهمانان تور آنتالیا نوروز 95، صرافی که میتوانید مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهید، فروشگاه و بوفه صبحانه است.اتاقهای این هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی، یخچال ویژه میهمانان تور آنتالیا عید 95، مجهز سیستم تهویه مطبوع، گاو صندوق، مینی بار، حمام با امکانات لازم و تلفن است. هتل لیماک آرکادیا آنتالیا هتلی شیک و مرتب می باشد که مسافران تور آنتالیا از اقامت خود در این هتل بسیار راضی هستند.


 

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

این هتل 5 ستاره در تور لحظه آخری آنتالیا که در منطقه کنیالتی آنتالیا واقع شده است دارای امکانات مدرن است از قبیل استخر روباز،مرکز سلامت و آبگرم،حمام ترکی،استخر سرپوشیده و روباز است.هتل داری 334 اتاق و خدمات نگهداری از کودکان ویزه میهمانان تور آنتالیا تعطیلات عید 95 نیز هست.همچنین اتاق جلسه مجهز و اتومبیل کرایه در اختیار میهمانان قرار می گیرد.هتل دارای کتابخانه و فعالیت های ورزشی مانند پرتاب دارت ،پینگ پنگ و غیره است . هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا بسیار تمییز و مناسب برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

مطالب مرتبط:

هتل هلیا کیش

 هتل هلیا کیش

هتل 4 ستاره هلیا در تور لحظه آخری کیش در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر واق شده است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و در منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که این خود یک امتیاز برای این هتل در تور کیش تعطیلات نوروز 95 محسوب می شود. نمای داخل هتل بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته که اینترنت آن نیز فعال است آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش 95 می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان تور کیش پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل ویزه میهمانان تور لحظه آخری کیش را دارا می باشد.

هتل هلیا تور کیش زمستان 94 از سرویس منظم فرودگاهی برخوردار بوده و نیز ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین گرامی می باشد. میهمانان عزیز در تور کیش نوروز 95 می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند. فاصله هتل هلیا در تور کیش نوروز 95 تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 مت می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

 امکانات هتل هلیا کیش:

روم سرویس 24 ساعته ویژه میهمانان تور لحظه آخری کیش، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده ویژه میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز 95، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی تور کیش زمستان 94 و... 

آدرس:جزیره کیش -روبروی بازار زیتون

هتل هلیا کیش

 نمای بیرونی هتل هلیا کیش


هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

هتل 2 ستاره پانیذ تور لحظه آخری کیش در روبروی پاساژ مروارید و نزدیک به بازارها و مراکز خرید بنا شده است. صبحانه و نهار و شام در این هتل سرو می شود و از امکانات آن می توان به ترانسفر فرودگاهی و تخفیف 50 درصدی پارک دلفین ها و سیرک ویژه میهمانان تور کیش 95 اشاره کرد. این هتل دارای طراحی به سبک اسپانیایی می باشد که به شکل بلوک از هم جدا می باشند. این هتل نزدیک به دریاست. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان در تور کیش زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می شود. هتل پانیذ کیش 3 کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد.

 امکانات هتل پانیذ کیش:

لابی، رستوران ویزه میهمانان تور کیش نوروز 95، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و...

 آدرس :  جزيره کیش ، نوار ساحلی

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش
مطالب مرتبط:

 

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

بازار شهرچین کیش

بازار شهرچین کیش

بازارچه شهرچین در تور لحظه آخری کیش در اصل فروشگاه کوچکی است که مدتی است در مجاورت بازار مروارید احداث شده که تمامی اجناسش چینی میباشد و فروشندگان آن همگی از کشور چین هستند .

تنوع جنس برای میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز 95 در این بازارچه زیاد است و انواع لوازم خانگی و کیف و کفش و پوشاک در آن به وفور یافت میشود اما کیفیت بیشتر اجناس بسیار پایین میباشد .


بازارچه شهرچین در طبقه دوم بازار پانیذ نیز دارای فروشگاهی ویژه گردشگران تور کیش نوروز 95 میباشد که اجناسش به نسبت این بازارچه از تنوع زیادتری برخوردار است .


بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش

بازار مروارید در تور کیش 95 با نمای بسیار زیبا و برگرفته از بناهای دوره هخامنشی ساخته شده و شامل ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه است که بااسامی ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا مشخص گردیده‌اند.

 این بازارچه ها با یك تالار مركزی ویژه گردشگران تور کیش نوروز 95 كه با هنر‌های گچبری، سنگ‌كاری، مس‌كاری و آب‌نمایی به صورت زیبایی تزیین شده است به هم متصل شده اند.

 کالاهایی ویژه گردشگران تور لحظه آخری کیش مانند پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت و ... در این بازارارائه می گردد.

مطالب مرتبط:
 
 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

هتل ساحلی گاردنیا کیش؟

هتل ساحلی گاردنیا در تور لحظه آخری کیش یکی از هتل های 4 ستاره جزیره است که در بلوار هرمز و نرسیده به میدان حافظ احداث شده است. این هتل در فاصله 15 دقیقه ای از فرودگاه جزیره قرار دارد. از جمله خدمات رایگان هتل گاردنیا برای میهمانان تور کیش 95 می توان به ترانسفر رفت و بر گشت فرودگاهی، بازدید از شهر حریره و بندرگاه باستان، بازدید از درخت سبز و پارک ساحلی مرجان، بازدید از کشتی یونانی و غروب زیبای کیش، اینترنت وایرلس رایگان، سرویس بازارها رایگان، بازدید از آکواریوم طبیعی و کلبه هور ویزه میهمانان تور کیش نوروز 95 و... اشاره داشت.

 همچنین هتل گاردنیا یکسری خدمات جانبی برای میهمانان تور کیش در نظر گرفته است که تعدادی از آن ها: 30% تخفیف قواصی بانوان، 30% تخفیف رنت اتومبیل با راننده و بدون راننده، 30% تخفیف جت اسکی و تفریحات آبی، 30% تخفیف کرایه دوچرخه ویزه میهمانان تور کیش زمستان 94، 35% تخفیف کافی شاپ گاردنیا، 40% تخفیف شام هتل داریوش همراه با موزیک، 50% تخفیف جنگل شادی شبهای شایان، 20% تخفیف رستورا گاردنیا نهار و شام می باشد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل گاردنیا کیش مراجعه نمایید.


موقعیت هتل قائم کیش؟

هتل قائم در تور لحظه آخری کیش یک هتل 3 ستاره در جزیره کیش می باشد که بلوار ساحل و روبروی بازار زیتون واقع شده است. در این هتل 80 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور کیش وجود دارد. این هتل در موقعیت مناسبی از جزیره قرار گرفته است و به مراکز خرید نزدیک می باشد. همچنین هتل به اسکله و دریا هم دسترسی مناسبی برای میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز 95 دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل قائم کیش مراجعه نمایید.


هتل عالی قاپو کیش چطوره؟

هتل آپارتمان عالی قاپو در تور کیش نوروز 95 یکی از هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد. این هتل دارای 28 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. هتل عالی قاپو در میدان امیرکبیر و پشت هتل صدف واقع شده است. مراکز خرید برای میهمانان تور لحظه آخری کیش به این هتل نزدیک می باشد و در حدود 5 دقیقه با آن فاصله دارد. همچنین فرودگاه در فاصله 10 دقیقه ای از آن واقع شده است. از امکانات هتل عالی قاپو می توان به سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن، سیستم اعلام حریق ویزه میهمانان تور کیش نوروز 95 و... اشاره داشت.

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل عالی قاپو کیش مراجعه نمایید.
مطالب مرتبط:

 

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

 

هتل 5 ستاره آوانگارد ترکیه استانبول

 تور ترکیه هتل آوانگارد استانبول

هتل 5 ستاره آوانگارد تور ترکیه استانبول دارای فروشگاه های زیادی است , به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مسافران است. علاوه بر این هتل آوانگارد استانبول دارای یک صرافی نیز می باشد . این هتل دارای 84 اتاق ویژه میهمانان تور ترکیه است که این هتل ها بسیار تمیز و زیبا هستند و پنجره های آن دو جداره می باشند.. همچنین این هتل دارای 3 سوئیت می باشد. از امکانات هتل آوانگارد تور ترکیه استانبول می توان به استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی , ماساژ , سولاریوم و... اشاره کرد.


 

هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

 هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول یکی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول ترکیه است. این هتل 5 ستاره بسیار شیک و زیبا ساخته شده است به طوری که نمای بیرونی و درونی آن برای مسافران و گردشگران تور ترکیه بسیار جالب است و توجه آن ها را جلب می کند. هتل گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول در منطقه جدید استانبول یعنی شیشلی قرار گرفته است و از 13 طبقه و 320 اتاق تشکیل شده است. همچنین این هتل برای معلولین اتاق های ویژه ای دارد تا آن ها هم بتوانند از سفر خود لذت ببرند. امکانات هتل ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول بسیار زیاد است که می توان به برخی از آن ها اشاره کرد: اتاق های بالکن دار , استخر , سونا , جکوزی , سیستم برودتی خوب , تهویه مناسب , اینترنت رایگان , پذیرایی لابی به صورت 24 ساعته ویزه میهمانان تور ترکیه, دو رستوران متفاوت با انواع غذاهای محلی وترکی و... . علاوه بر این ها یک قنادی هم در این هتل است که با شیرینی های محلی خود توجه مسافران را به خود جلب می کند و اکثر مسافران از هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه نوروز 95 استانبول احساس رضایت می کنند.

مطالب مرتبط:

 

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول 

تور ترکیه هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول و نزدیک منطقه تقسیم که یک منطقه شلوغ و پر جنب و جوش است واقع شده است. یکی از مناطق تفریحی استانبول همین منطقه تقسیم است که مغازه ها و فروشگاه ها و رستوران های بسیاری دارد و مورد توجه مسافران و گردشگران تور ترکیه است , به همین دلیل هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول بیشتر مورد توجه مسافران تجاری بوده است. این هتل متشکل از 138 اتاق استاندارد و اتاق هایی ویژه معلولین و سیگاری ها و... می باشد. از امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول می توان به رستوران آلارد , استخر , سونا , جکوزی , حمام بخار , سالن بدنسازی , ماساژ و همچنین از امکانات اتاق های این هتل می توان به سرویس سرمایش و گرمایشی آن , سرویس اتاق ویژه میهمانان تور ترکیه , حوله ساحلی , وان , دوش , سشوار و بالکن و اینترنت و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در هتل تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول از امکانات آن بهرمند شوند.


 

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز میدان تقسیم واقع شده است و فاصله آن تا مترو فقط 3 دقیقه می باشد. این هتل متشکل از 81 اتاق و 6 سوئیت می باشد. اتاق های هتل گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول دارای سیستم حرارتی و برودتی مناسب , حمام و سرویس حمام , میز کار , تلویزیون , تلفن و... می باشند. از امکانات این هتل می توان به استخر سر پوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , سالن ورزشی , رستورانی با غذاهای بین المللی و ترکیه ای و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه نوروز 95 با اقامت در هتل گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول می توانند لحظات خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:

 

 

هتل 3 ستاره ایبیس ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل ایبیس استانبول

هتل 3 ستاره ایبیس تور ترکیه استانبول در یک موقعیت جغرافیایی خوب و فوق العاده قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات خوب و مناسب است و همچنین اتاق هایی مخصوص معلولین را نیز دارا می باشد. از امکانات هتل ایبیس تور ترکیه استانبول می توان به استخر روباز , پارکینگ رایگان , رستوران و... اشاره کرد. رستوران این هتل دارای خوراک های لذیذ و خوش مزه ای است که مسافران تور ترکیه پس از یک گردش خوب و طولانی می توانند با خوردن خوراک های این رستوران خستگی خود را برطرف کنند. علاوه بر این پذیرش هتل ایبیس تور ترکیه استانبول به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران تور ترکیه می باشد.


 

هتل 3 ستاره فوآر ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل فوآر استانبول

هتل 3 ستاره فوآر تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول یعنی منطقه آکسارای قرار گرفته است. این هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر فاصله دارد. از امکانات هتل فوآر ترکیه استانبول می توان به رستوران , بار , پارکینگ , صرافی ویژه میهمانان تور ترکیه و... اشاره کرد. علاوه بر این اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مناسب , مینی بار , ماهواره , تلویزیون ال سی دی , یخچال , روم سرویس بیست و چهار ساعته و... نیز می باشد. مسافران تور ترکیه نوروز 95 می توانند با اقامت در این هتل که قیمتی مناسبی هم دارد , سفر خوبی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:

این هتل همانند هتل های دیگر برای مسافرین تور هند نوروز 95 خدمات بسیاری را شامل میشود.خدماتی همچون آرایشگاه ، خشکشویی ، لباسشویی ، استخر روباز ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، وان آب داغ ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سرویس نگه داری از کودک ، اتاق های پاک و بدون دود سیگار ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان و ... اشاره کرد.

    مطالب مرتبط:

 


 هتل پنج ستاره هتلی دارای 100 اتاق میباشد و قابل توجه مسافرین تور هند زمستان 94 میباشد.هتل دارای خدماتی همچون استخر روباز ، مرکز بدنسازی، مرکز تجارت ، رستوران ، گاو صندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، بار ، گرمایش ، بار مخصوص تنقلات و ... میباشد.

 مطالب مرتبط:

 

 

این هتل از هتل های 5 ستاره دهلی نو هند و مناسب برای مسافرین تور هند زمستان 94 میباشد. این هتل دارای 220 اتاق میباشد. از خدمات هتل برای مسافرین تور-هند-بهمن-زمستان-94 میتوان به مرکز ابگرم ، سونا ، جکوزی ، ماساژ ، استخر ، مرکز زیبایی ، فروشگاههای متعدد ، صرافی ، رستوران ، آسانسور ، اتاق های پاک و بدون دود سیگار ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، انبار بار و چمدان ، خدمات تهیه بلیط ، فکس و کپی و ... اشاره کرد.

 


 

این هتل هتلی پنج ستاره است.و برای مسافرین تور هند نوروز 95  شامل خدماتی همچون ترانسفر فرودگاه ، امکانات جلسه و ضیافت ، خشکشویی و لباسشویی ، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، سرویس ایاب و ذهاب که مشمول هزینه نیز میباشد ، سرویس مستخدم ، رستوران ، بار مخصوص تنقلات ، گاو صندوق ، تهویه ، گرمایش ، بار و ... نیز میباشد.

 

مطالب مرتبط:

هتل آرگ ایروان ارمنستان

هتل آرگ ایروان ارمنستان

مسافرین گرامی تور ارمنستان نوروز 95 می توانند از خدمات ماساژدرمانی در این هتل بهره مند شوند.اتاق های این هتل به ثهویه مطبوع مجهز می باشند.یک صرافی هم در هتل وجود دارد.میهمانان هتل می توانند در قعالیت هایی مانند بیلیارد شرکت کنند.از دیگر امکانات و خدمات این هتل میتوان  به  پذیرش و ترخیص اختصاصی ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه )، خدمات تورها ، فکس و کپی ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، آسانسور ، اتاق های پاک و بدون سیگار، انبار بار و چمدان و ... اشاره کرد.


هتل رافال هاستل ارمنستان

 هتل رافال هاستل ارمنستان

اتاق های این هتل مجهز به سیستم تهویه ی مطبوع می باشد.از دیگر خدمات و امکانات این هتل برای مسافرین تور ارمنستان زمستان 94 میتوان به  لباسشویی، فکس و کپی ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه ) ، پذیرش و ترخیص اختصاصی ، پذیرش شبانه روزی ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، پذیزش و تحویل سریع، گرمایش ، تهویه اشاره کرد.


هتل هرازدان ایروان ارمنستان

هتل هرازدان ایروان ارمنستان

امکانات رفاهی این هتل برای مسافرین تور ارمنستان زمستان 94  شامل استخر روباز- استخر سرباز (فصلی)- ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد.همچنین این هتل برای کودکان این امکان را قراهم کرده که زمین بازی داشته باشند.وجود صرافی در این هتل باعث شده تا مسافرین تور ارمنستان نوروز 95 راحت باشند.همچنین این هتل به اتاق جلسه مجهز است.ميهمانان این هتل ميتوانند در فعاليت هايي نظير بيليارد شرکت کنند .شما میتوانید به رستوران این هتل سر بزنید و غذاهای خوشمزه ی این هتل را امتحان کنید.


 

 هتل اربونی ایروان ارمنستان

هتل اربونی ایروان ارمنستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل كوچك و دلنشین اربونی در مركز تجاری شهر ایروان میباشد لذا مراكزي مثل ساختمان اپرا ايروان- موزه ملی و برخی دیگر از دیدنی‌های فرهنگی با پاي پياده قابل دسترسی هستند. 36 اتاق این هتل مجهز به تلویزیون ماهواره ای - مینی بار- تهویه ی مطبوع – سشوار و دسترسی به اینترنت (شامل هزینه ) می باشند.در سایر اتاق های این هتل دسترسی به اینترنت رایگان است.این هتل دارای یک رستوران است.از دیگر خدمات این هتل برای مسافرین تور ارمنستان دی 94میتوان به ترانسفر فرودگاه - لباسشوئی - خشکشوئی- صبحانه در هتل - صرافی -  سرویس اتو شلوار – دستگاه خودپرداز – سرویس ایاب ذهاب اشاره کرد.سایر امکانات این هتل هم فروشگاه در هتل-گاوصندوق- پذیرش شبانه روزی -بوفه – رستوران می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

هتل والنسیا ایروان ارمنستان

هتل والنسیا ایروان ارمنستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مسافرین عزیز تور ارمنستان نوروز 95  می توانند از خدمات ماساژ درمانی هتل بهره مند شوند.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود وجود دارد.در باغ هتل استراحت کنيد و لحظات آرامی را داشته باشید.شما مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنید.پس از گردش در شهر سري به رستوران هتل زده و از غذاي خوشمزه آن ميل کنيد.سایر امکانات این هتل برای مسافرین تور ارمنستان زمستان 94 : رستوران- پذیرش شبانه روزی- بالکن - تهویه -باغ - لباسشوئی - فکس و کپی – گاوصندوق – سرویس مستخدم – منوهای رژیمی – رستوران و... می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

هتل بست وسترن کنگرس ارمنستان

هتل بست وسترن کنگرس ارمنستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این هتل برای مسافرین تور ارمنستان زمستان 94 دارای امکاناتی مانند استخر روباز-سونا-مرکز سلامت آب گرم-استخر سر پوشیده و خدماتی مثل لباسشوئی-خشکشوئی-صبحانه در اتاق- فکس و کپی و امکاناتی مانند تهویه-بوفه-رستوران-آسانسور-پذیرش شبانه روزی - اتاق میتینگ و تالار کنفرانس میباشد.این هتل در نزدیکی شهر ایروان و مناسب برای گردشگران تور ارمنستان بهمن 94 میباشد و فقط 5 دقیقه با میدان اصلی شهر و جاذبه های شهر فاصله دارد.این هتل دارای 126 اتاق و دارای رستوران ایتالیایی میباشد.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

هتل آکواتک ایروان ارمنستان

هتل آکواتک ایروان ارمنستان                                                                                                                                  

این هتل برای مسافرین تور ارمنستان نوروز 95 دارای امکانات رفاهی شامل ماساژ- سونا- مرکز سلامت و آبگرم - حمام ترکی و بخار- حمام ترکی - استخر سر پوشیده-استخر سرباز و سرپوشیده و امکانات ورزش های آبی در سایت هتل میباشد. اين هتل فروشگاه هاي متعددی دارد.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 مطالب مرتبط:

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 73 صفحه بعد



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 185
بازدید کل : 60212
تعداد مطالب : 730
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1