تور تایلند
تور تایلند , معرفی تورهای تایلند , بهای تور تایلند , قیمت جدید تور تایلند
درباره وبلاگ


تور تایلند , معرفی تورهای تایلند , بهای تور تایلند , قیمت جدید تور تایلند
نويسندگان

 تور ترکیه رستوران پارک سمدان استانبول

رستوران پارک سمدان ترکیه در سال 1981 در شهر استانبول فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون در زمره بهترین رستوران های این شهر قرار دارد. لازم به ذکر است که منوی این رستوران را غذاهای ترکی تشکیل داده است و گردشگران تور ترکیه تابستان 94که قصد سفر به استانبول را دارند می توانند در این رستوران انوع غذاهای ترکی را نوش جان کنند و لذت ببرند.

 

تور ترکیه رستوران پارک سمدان استانبول

این رستوران به دلیل داشتن غذاهای خوش مزه با کیفیت بالا هنگام نهار بسیار شلوغ می شود و گردشگران تور ترکیه مرداد 94 بدانید که کباب ماستی این رستوران بی نظیر است به هیچ وجه امتحان کردن آن را از دست ندهید.

تور آنتالیا رستوران پارک سمدان استانبول

 

 

 

 

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

 

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

رستوران زوما استانبول ترکیه از رستوران های ژاپنی این شهر است و در لیست بهترین رستوران های ترکیه قرار دارد. این رستوران شعبه های دیگری در شهرهایی چون هنگ کنگ و لندن و... نیز دارد.

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

 

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

مسافران تور ترکیه شهریور 94اگر علاقه مند به غذاهای ژاپنی باشند می توانند به رستوران زوما بروند و غذای دلخواه خود را نوش جان کنند. این رستوران سنتی دارای دکوراسیون فوق العاده ای است و در بارانداز یک ساختمان دو طبقه قرار گرفته است.

تور ترکیه رستوران زوما استانبول  

رستوران زوما چشم انداز بی نظیری از تنگه بسفر دارد که گردشگران تور ترکیه تابستان 94 در این رستوران علاوه بر میل کردن غذاهای لذیذ آن می توانند از دیدن منظره زیبای تنگه بسفر نهایت لذت را ببرند.

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

 

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

 

 

 

 تور ترکیه رستوران مورادان استانبول

رستوران مورادان استانبول ترکیه از بهترین رستوران های این شهر می باشد که در محلی ساکت و آرام واقع شده است. این رستوران که پشت مسجد کبود استانبول قرار دارد دارای محیطی زیبا و آرامش بخش است.

تور ترکیه رستوران مورادان استانبول

علاوه بر این رستوران مورادان در نزدیکی بازار آرستا می باشد و گردشگران تور ترکیه تابستان 94می توانند پس از خرید خود از ین بازار به رستوران مورادان بروند و غذای دلخواه خود را با طعمی بی نظیر نوش جان کنند و لذت ببرند.

تور ترکیه رستوران مورادان استانبول

در این رستوران غذاهای لذیذ با کیفیت بالا با قیمتی مناسب برای مهمانان سرو می شود در صورتی که در سایر رستوران های این شهر (استانبول) قیمت غذاهای با کیفیت نسبتا بالا است. اما آنچه که توجه گردشگران تور ترکیه مرداد 94را در مورد این رستوران به سوی خود جلب می کند چشم انداز فوق العاده و منحصر به فرد آن از دریای مرمره و مسجد کبود می باشد که بسیار زیبا و بی نظیر هستند.

تور ترکیه رستوران مورادان استانبول

تور کیش نخلستان های جزیره کیش

از گذشته پرورش نخل در جزیره کیش رونق داشته و گردشگرانی که در گذشته به این جزیره رفته بودند از نخلستان های فراوان آن سخن گفته اند و بدان اشاره کرده اند. اما متاسفانه از زمان ها تنها نخلستان بهشت به جای مانده است که درقسمت غربی منطقه سفین قرار دارد. این نخلستان از زیباترین نخلستان های جزیره کیش است که غروب آفتاب آن بسیار دیدنی و دلنشین می باشد.

تور کیش نخلستان های جزیره کیش

در چند دهه اخیر سازمان منطقه آزاد کیش در طرح هایی که برای توسعه فضای سبز داشته است برای این نخل ها اهمیت فراوانی قائل شده است. نخلستانی حدود 15 کیلومتر درشرق جزیره قرار گرفته که در سال 1373 نهال های آن کاشته و غرس شده اند. این نخلستان های طلوع و غروب از جمله برنامه های سازمان بوده است. گردشگران عزیزتور کیش مرداد 94دیدن این نخلستان ها را به هیچ وجه از دست ندهید مخصوصا غروب آن را که بسیار تماشایی است.

تور کیش نخلستان های جزیره کیش

تور کیش کشتی داما

کشتی داما یک کشتی باربری سنگالی بوده که در سال 1384 در قسمت جنوب شرقی آب های نیلگون خلیج فارس غرق شد. گفته می شود که علت غرق شدن آن آب گرفتگی موتورخانه کشتی بوده است که اعلام وضعیت بحرانی شد اما درخواست کمک نکردند و صبح روز بعد به دلایل نامشخصی کشتی غرق شد. اما طی تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که کشتی 10 سال جوانتر از زمانی است که ساخته شده زیرا در مدارک آن دست برده شده بود, به همین دلیل بیمه کشتی و باری که داخل آن بوده مانند سینک آشپزخانه , سرامیک و... پرداخت نشده. در نهایت این کشتی غرق شده با اینکه مدت زمان کوتاهی است که در دل دریا جای گرفته است اما زیستگاه بسیاری از جانوران آبزی و محل مناسب و جدید برای غواصی گردشگرانتور کیش مرداد 94شده است. کشتی داما کیشدر فاصله 4 مایلی از جزیره قرار گرفته و به پهلوی راست خود خوابیده است و غواصی در این منطقه نیاز به مهارت خاصی ندارد. گردشگران عزیز تور کیش مرداد 94 کافی است که برای ورود به بدنه کشتی از پنجره کابین فرمانده داخل شوند و از راهرویی که پشت کابین قرار دارد به سمت آشپزخانه و خوابگاه بروند. علاوه بر این پروانه کشتی در عمق 30 متری دریا قرار دارد که جای مناسبی برای عکس گرفتن است. از جانوران آبزی این منطقه می توان به باراکودا , خفاش ماهی ها , سرخو و... اشاره کرد.

تور کیش کشتی داما

تور آنتالیا مرکز خرید اوزدیلک

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا از مشهورترین و بهترین فروشگاه های زنجیره ای ترکیه است که میان مردم آن بسیار قابل اطمینان می باشد. این فروشگاه زنجیره ای با مردم ترکیه رابطه خوبی در چارچوب کیفیت , صداقت کارکنان در مقابل مشتریان و مشتری مداری برقرار کرده است. گردشگرانتور آنتالیا تابستان 94از مرکز خرید اوزدیلک می توانند هر آنچه را که می خواهند با کیفیت بالا و قیمت واقعی خریداری کنند. از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به سالن بولینگ , زمین بازی برای کودکان , سالن نمایش فیلم , کافی شاپ , رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی و... اشاره کرد. گردشگرانتور آنتالیا تابستان 94در این مرکز خرید می توانند اوقات خوشی را سپری کنند و با نوش جان کردن یک نوشیدنی گرم در کافی شاپ و گوش دادن به موسیقی لحظات لذت بخشی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا مرکز خرید اوزدیلک

 تور آنتالیا پاموک کاله

پاموک کاله یکی از عجایب جهان است که توجه گردشگران تور آنتالیا را به سوی خود جلب می کند. آنچه که باعث منحصر به فرد شدن این پدیده شده است وجود آبشارها و غارهای طبیعی و استخرهای طبیعی آن می باشد. این منطقه دارای تراس های از جنس سنگ های رسوبی می باشد که به دلیل رسوب باقی مانده و وجود چشمه های آب گرم شکل خاصی به خود گرفته است.

تور آنتالیا پاموک کاله

شاید برای گردشگران عزیز تور آنتالیا تابستان 94جالب باشد که بدانند در این منطقه 17 چشمه آب گرم با دمای حدود 212 درجه سانتی گراد وجود دارد که حتی تصور شنا کردن در چنین چشمه هایی آن هم با دمای 212 درجه کاملا غیر ممکن است. اما آبی که از صخره های زیبای پاموک کاله به سمت پایین سرازیر شده اند دارای دمای 35 درجه سانتی گراد می باشند که حوضچه هایی پایین این صخره ها را پر می کند. همچنین به دلیل وجود رسوب و املاح اطراف پاموک کاله این منطقه شبیه پنبه شده است که بسیار زیبا می باشد و توجه شما گردشگران عزیز تور آنتالیا تابستان 94را به سوی خودش جلب می کند.

تور آنتالیا پاموک کاله

در حقیقت پاموک کاله آنتالیا به دلیل وجود سنگ های آهکی متخلخل به قلعه پنبه ای شهرت دارد و همچنین آب های روان این منطقه باعث ته نشین شدن کانی های کربناتی شده که آن ها را به شکل تراس های طبقه طبقه در آورده است. این منطقه با رودخانه مندرس در تماس است و در نزدیکی دریای اژه قرار دارد و دارای آب و هوایی معتدل می باشد. بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 94از سواحل زیبای دریای اژه به سمت پاموک کاله می آیند تا لحظات خوشی را سپری کنند. گفته می شود که حوضچه های آهکی این منطقه خاصیت درمانی نیز دارند و بری بیماری های قلبی , فشار خون , بیماری های پوستی , بیماری های گوارشی و... بسیار خوب است.

تور آنتالیا پاموک کاله

 تور آنتالیا بندر قلعه کاله ایچی

بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا در کنار قلعه کاله ایچی قرار گرفته است و یک منطقه تفریحی می باشد که گردشگران تور آنتالیا تابستان 94می توانند در این منطقه لحظات خوشی را سپری کنند. این بندر یکی از بنادر جالب و زیبای ترکیه می باشد که امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی را برای گردشگران فراهم آورده است. در این منطقه می توانید قایق سواری کنید که بهترین زمان آن صبح است و هنگام عصر می توانید به تفریحات دیگر بپردازید. علاوه بر این در کنار این بندر کافه , رستوران و فروشگاه های متعددی وجود دارد که گردشگران تور آنتالیا تابستان 94می توانند به این فروشگاه ها بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه کنند و یا در رستوران های آن غذاهای لذیذ مورد نظر خود را نوش جان کنند.

تور آنتالیا بندر قلعه کاله ایچی

 تور آنتالیا آمفی تئاتر آسپندوس

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا در زمره یکی از مهمترین آمفی تئاترهای روبادنیا قرار دارد که در 40 کیلومتری این شهر توریستی واقع شده است. آسپندوس به وسیله رومیان حدود 200 سال پس از میلاد مسیح ساخته شد که یکی از ثروتمندترین شهرهای زمان خود بود. گردشگران تور آنتالیا مرداد 94در این منطقه می توانند بقایایی از ساختمان های رومیان قدیم را مشاهده کنند. علاوه بر این گفته می شود که در این شهر بی نظیرترین و بهترین اسب ها پرورش داده می شد که مهمترین مرکز تجاری شهر  بود.

تور آنتالیا آمفی تئاتر آسپندوس

تور آنتالیا ساحل آلانیا

ساحل آلانیا در 115 کیلومتری شرق آنتالیا قرار دارد و در حال حاضر از بهترین سواحل این شهر توریستی به شمار می رود که بهترین پلاژها را نیز دارا می باشد. علاوه بر این در این ساحل برای گردشگران اروپایی و انگلیسی هتل های متعدد و متنوعی وجود دارد تا در آن اقامتی به یاد ماندنی ودلپذیری را داشته باشند. آنچه باعث جلب نظر گردشگران تور مشهد شهریور 94به سمت این ساحل می شود شن های سفیدرنگ و همچنین آب و هوای دلپذیر آن می باشد. مناظر طبیعی که در این منطقه وجود دارد زیبایی آن را نیز دوچندان کرده است و از تماشای آن ها می توانید نهایت لذت را ببرید. در سال های اخیر ساحل آلانیا آنتالیا پیشرفت فراوانی داشته و به شکل یک مرکز تفریحی شنا و قایق سواری جذاب و دلنشین با 250000 قایق درآمده است. گردشگران عزیز تور مشهد شهریور 94 در این ساحل تفریحی می توانند سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا ساحل آلانیا

 تور آنتالیا ساحل کمر

کمر آنتالیا در فاصله 42 کیلومتری این شهر توریستی واقع شده است که دارای مناظر طبیعی بی نظیری می باشد. در این منطقه از آنتالیا محیطی منحصر به فرد و احاطه شده توسط مناظر زیبای طبیعی برای تفریح گردشگران تور آنتالیا مرداد 94 فراهم آمده است تا تعطیلات به یاد ماندنی را در این منطقه سپری کنند. ساحل کمر آنتالیا برای گردشگران این امکان را ایجاد کرده است تا به ورزش های آبی و دریا نورودی با قایق بپردازند. گردشگران می توانند با قایق به سواحل جنوبی و خلیج های شهر آنتالیا بروند و از دیدن چشم اندازهای فوق العاده آن نهایت لذت را ببرند. اتحادیه اروپا لقب پرچم آبی را ساحل کمر داده است زیرا ساحل آن بسیار تمیز است. در واقع نام پرجم آبی به مناطقی اعطا می شود که دارای سواحل پاکیزه ای هستند. اما آنچه که توجه گردشگران تور آنتالیا مرداد 94 را به سوی خود جلب می کند مناظر طبیعی بی نظیر آن و همچنین دروازه هادریان , دیوار شهر و بقایای تاریخی که به سبک رومیان است و از آن زمان باقی مانده است , می باشد.

تور آنتالیا ساحل کمر

 

 تور مشهد هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر مقدس است که در خیابان امام رضا (ع) بین خیابان 24 و 26 واقع شده است. این هتل تا فرودگاه یک ربع (با ماشین) و تا حرم نیز 15 دقیقه پیاده فاصله دارد. این هتل متشکل از 25 طبقه و دارای نمایی شیشه ای است که در سال 1390 افتتاح شد.

تور مشهد هتل مجلل درویشی

تور مشهد هتل مجلل درویشی

از امکانات این هتل می توان به رستوران , سالن صبحانه خوری , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , کافی شاپ , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , فست فود در یک فضای سرسبز به وسعت 800 متر مربع , مجموعه آبی و... اشاره کرد. مسافران تور مشهد شهریور 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و به راحتی با یک پیاده روی کوتاه برای زیارت به حرم بروند.

تور مشهد هتل مجلل درویشی

تور مشهد هتل مجلل درویشی


تور مشهد هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا مشهد از نزدکترین هتل های 5 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است. این هتل متشکل از 325 اتاق شیک و زیبا با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله حمام , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , تلفن , تلویزیون , مبلمان و یخچال و... می باشد. همچنین این هتل دارای محیطی معنوی و آرامش بخش است و به سبک معماری ایرانی اصیل طراحی شده است.

تور مشهد هتل مدینه الرضا

از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ , رستوران , استخر , سونا , جکوزی , سالن تنیس و بیلیارد , آرایشگاه , سالن بدنسازی و... اشاره کرد. زائران و مسافرانتور مشهد تابستان 94می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

تور مشهد هتل مدینه الرضا


تور مشهد هتل جواد

هتل جواد مشهد از نزدیکترین هتل های 4 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است که در خیابان امام رضا 3 واقع شده است. این هتل متشکل از 105 اتاق زیبا و تمیز با تمام امکانات رفاهی لازم مانند تلفن , تلویزیون , حمام , سرویس بهداشتی و... می باشد.

تور مشهد هتل جواد

علاوه بر این اتاق های هتل چشم انداز فوق العاده ای از حرم اما رضا (ع) دارند که مسافرانتور مشهد مرداد 94با اقامت در این هتل می توانند از دیدن چنین منظره ای لذت کافی را ببرند. همچنین رستوران هتل جواد انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را برای مهمانان خود سرو می کند تا طعم واقعی غذا را بچشند. این هتل می تواند برای اقامت مسافران تور مشهد مرداد 94هتل مناسبی باشد.

 

تور مشهد هتل جواد

تور مشهد هتل جواد

 

تور مشهد هتل سینور

هتل سینور مشهد از هتل های 4 ستاره جدید این شهر مقدس است که سال 1393 افتتاح شد و متشکل از 300 واحد در 22 طبقه می باشد. این هتل در فاصله 1000 متری حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است و با فرودگاه , بازار رضا , مراکز دیدنی مشهد و... فاصله کمی دارد.

تور مشهد هتل سینور

از دیگر امکانات این هتل می توان آرایشگاه زنانه , استخر , سونا , جکوزی , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی هتل , سرویس بهداشتی ایرانی در راهروها ,سالن بدنسازی ,  سالن ماساژ , کافی شاپ 24 ساعته , چندین رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ , رستوران در فضای باز و... اشاره کرد. این هتل می تواند برای اقامت مسافرانتور مشهد مرداد 94هتل مناسبی باشد تا از امکانات آن بهره مند شوند و سفر خوشی را تجربه کنند.

تور مشهد هتل سینور

هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا یک هتل سه ستاره در شهر مشهد مقدس می باشد که در چهار راه خسروی این شهر واقع شده است. آن دسته از مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در این هتل را دارند بهتر است بدانند موقعیت مکانی هتل آپادانا مشهد به گونه ای است که تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه به صورت پیاده روی، تا فرودگاه بین المللی این شهر 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن حدود 10 دقیقه فاصله دارد. هتل آپادانا مشهد برای آسایش و رفاه حال مسافرین تور مشهد شهریور 94 امکانات متنوعی از قبیل لابی، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه، صندوق امانات، کافی نت و رستوران را گرد هم آورده تا نیاز های میهمانان تور مشهد مرداد 94 خود را به خوبی جوابگو باشد. همچنین برای اتاق های این هتل 3 ستاره نیز تجهیزاتی مستقل نظیر یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی را فراهم شده است. هتل آپادانا مشهد برای کاربرانی که نیاز به اینترنت دارند این خدمت را نیز در اختیار آنها قرار می دهد.

آدرس هتل آپادانا مشهد : مشهد، خيابان اندرزگو، نبش چهار راه خسروی، هتل آپادانا

هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا مشهد

 

آبشار اخلمد مشهد نام آبشاری است که در استان خراسان رضوی در شمال شرقی ایران و در شهرستان چناران میباشد. اخلمد که از گردشگاههای طبیعی اطراف مشهد در تور مشهد تابستان 94 می باشد و قدمتی چند هزار ساله دارد، در دره ای در میان کوه بینالود واقع شده است که در ابتدای دره ، انواع گل‌ها و گیاهان زیبا و درختان انبوه به همراه باغات فراوان میوه به چشم می‌خورد و پس از طی مسیری آبشار اول که دارای 23 متر ارتفاع است، مشاهده میشود و با گذر از میان این آبشار و در یک کیلومتری آن، آبشار اصلی اخلمد با ارتفاعی حدودا 40 متری مشاهده می شود و آبشار سوم و چهارم نیز در بالای این آبشارها قرار دارد.این آبشار از زیباترین جاذبه های گردشگری تور مشهد شهریور 94 میباشد که دارای باغ‌های زیبا و پرمحصولی می‌باشد و از میان محصولات این منطقه سیب و گلابی اخلمد بسیار معروف است. اخلمد در ۸۴ کیلومتری مشهد و در امتداد جاده مشهد- قوچان واقع شده است.

 

 

هتل صدف کیش هتلی پنج ستاره می باشد که بر طبق استانداردهای بین المللی در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد. لابی زیبای هتل صدف کیش ، محیطی آرام بخش با دکوراسیونی زیبا با آسانسور پانورما و دیزاین پله های نورانی فوق العاده می باشد، سنگ فرشها با طراحی و نقش معماری ایرانی که بصورت موازی در سقف هم تکرار شده است، کافی شاپی زیبا با  پذیرایی فوق العاده در هتل صدف کیش اقامتی راحت و آسوده را برای مسافران تور کیش شهریور 94 و میهمانان تور کیش مرداد 94 مهیا کرده است. در نزدیک هتل بین المللی صدف کیش و در محیطی فوق العاده کوهی به ارتفاع ۲۷ متر با چشم اندازی زیبا وآبشاری بزرگ وجود دارد.

 

 

جاده دنیا کمربندی کیش

در کنار سواحل آبی نیلگون جزیره زیبای کیش جاده دنیا کمربندی کیش ساخته شده است. از زیباترین نقاط جزیره زیبای کیش سواحل کیش است که به شکل طبیعی می باشد و به دلیل تمیز بودن سواحل آبهای جزیره کیش مانند آکواریوم شفاف می باشد و گردشگران و مسافران تور کیش 94 می توانند عمق چند متری دریا را ببیند. تمام سواحل را وقتی که از جاده دنیا کیش عبور می کنید می توانید ببینید. جاده دنیا کمربندی کیش در شب همانند کمربند نگین دار جزیره زیبای کیش را احاطه کرده دیده می شود و تمام جزیره زیبای کیش برای مسافران تور کیش شهریور 94 که در زمان شب پرواز دارند بسیار دیدنی است.

بوستان آهوان کیش

در جزیره زیبای کیش بوستان آهوان کیش محیطی زیبا و لذت بخشی است که گردشگران و مسافران تور کیش تابستان 94 از این بوستان دیدن می کنند . بوستان آهوان کیش با دو هکتار وسعت با فضای سبز و زیبا می باشد و به غیر از آهوان حیوانات دیگری نیز نگهداری می شود. بوستان آهوان کیش به جز آهوها بقیه حیوانات در قفس مراقبت و نگهداری می شوند. آهوهایی کوچک و بزرگ در همه جای جزیره به طور آزاد حرکت می کنند و با بچه ها هم بازی می کنند. حیوانات در جزیره موجب آرامش روحی فوق العاده ای شده که میهمانان و مسافران تور کیش مرداد 94 همه از علاقه مندان این بوستان می باشند. بوستان آهوان کیش در پایان خیابان هفدهم شهریور واقع شده است .

رستوران چانگا استانبول

رستوران چانگا استانبول در سال 2007 برنده بهترین جایزه شد. از نمای بیرونی و داخلی رستوران چانگا استانبول اکثر اوقات بر روی مجلات استفاده می شود . این رستوران زیبا در نزدیکی میدان تقسیم در مجتمع هنرهای معاصر 1903 قرار گرفته است که با انواع غذاهای متنوع و لذیذ و ترکیبی در فضایی دلنشین آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور استانبول شهریور 94  می باشد . این رستوران بسیار مناسب برای استراحت و آرامش می باشد.

رستوران چانگا استانبول

رستوران چانگا استانبول

 

 

پارک گلهانه استانبول یکی از قدیمی ترین و از بزرگترین پارکهای شهر در تور استانبول تابستان 94 است که نام آن از کلمه فارسی گلخانه گرفته شده است.در زمان عثمانی پارک گلهانه قسمتی از باغ های محوطه قصر توپکاپی بوده است. گل های رز و لاله این پارک بسیار زیبا هستند و نام گلخانه نیز به این علت به این پارک داده شده است.اولین مجسمه اتاتورک در سال 1925 سون گاتس و موزه تاریخ علم و تکنولوژی در اسلام در این پارک قرار دارند.این موزه در سال 2008 توسط نخست وزیر ترکیه افتتاح شد و تعداد 140 مدل از اختراعات دانشمندان اسلامی در زمینه علوم مختلف در آن به نمایش گذاشته شده ست و محیطی زیبا برای گذراندن اوقات فراغت خانواده ها و مسافرین تور استانبول مرداد 94 ایجاد کرده است.

 

 

پارک گلهانه در استانبول

 

 

پارک گلهانه در استانبول

 

 

پارک آبی کوکو یکی دیگر از دیدنی های سامویی تایلند می باشد و برای یک روز سرگرم کننده همراه خانواده این پارک آبی که در ساحل لامایی قرار دارد در تور تایلند مرداد 94 بسیار مناسب است. پارک آبی کوکو سرشار از هیجان می باشد .در این جا هم میتوانید از وسایل بازی لذت برید و هم  درمحل های مختلف  زیر سایه به استراحت  بپردازید. همچنین یک رستوران نیز در اینجا قرار دارد که با انواع غذاها و نوشیدنی ها در این محل احساس گرسنگی و تشنگی نمی کنید و گردشگران تور تایلند شهریور 94 میتوانند ساعات خوبی را در آن بگذرانند .در این پارک آبی انواع وسایل بازی وجود دارد وسایل بازی کودکان و بزرگسالان متفاوت است. 

 

 

مرکز خرید نارای فند یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک در طبقه زیر زمین، برج رئیس جمهور می باشد و در هتل بین المللی بانکوک ایستگاه چیت لوم واقع شده است و جزء بزرگترین مرکز صنایع دستی کشور تایلند می باشد.این مرکز خرید در سال 1937 توسط وزارت صنایع به عنوان مرکز اصلی پخش و انتشار انحصاری محصولات تایلندی تاسیس شده است. در تور تایلند شهریور 94 بسیاری از این محصولات را می توانید در بازار حراجی Chatuchak چاتوچاک  نیز خریداری کنید .مرکز خرید نارای فند یک فروشگاه مستقل است.در این فروشگاه همه نوع از اقلام اعم از پارچه ابریشم،جواهرات،انواع مجسمه, صنایع دستی و… با کیفیت و قیمت مناسب پیدا می شود.این فروشگاه  در حال حاضر بزرگترین فروشنده از صنایع دستی در کل کشور را داراست. 

 

 

ساحل وانگ آمات بیچ یکی از تفریحات پاتایا در تور تایلند تابستان 94  می باشد .این ساحل در قسمت شمالی پاتایا قرار گرفته است و برای افرادی مناسب است که به دنبال مکانی راحت برای استراحت و گرفتن حمام آفتاب می باشند چرا که یکی از تمیزترین و با برنامه ترین سواحل در پاتایا بشمار میرود.در این ساحل بزرگ و دیدنی راه رفتن بر روی ماسه ها جذاب می باشد چرا که راه رفتن و دراز کشیدن بر روی این ماسه ها به آدمی حس آرامش می دهد. این ساحل در روزاهای تعطیلی در تور تایلند مرداد 94 خیلی شلوغ می باشد و کسانی هم که با شنا کردن آشنا هستند در این ساحل به شنا می پردازند.

 

 

 

هتل جنراد دبی هتلی 3 ستاره است که در منطقه دیره و خیابان عمربن الخطاب و در نزدیکی خیابان الرقه واقع شده است که این دسترسی بسیار مناسب به مراکز خرید و تجاری و سرویس های حمل و نقل عمومی، در کنار تمیزی و نظافت و قیمت بسیار مناسب باعث شده تا بسیاری از مسافران تور دبی مسافران ویژه هتل جنراد باشند.هتل جنراد دارای حدود 39 عدد انواع اتاق های استاندارد و بزرگ با طراحی بسیار زیبا و با وسائلی بسیار تمیز و مدرن می باشد. همچنین قیمت رزرو اتاق های هتل نیز بسیار مناسب می باشد که تمام این ویژگی ها باعث می شود تا در تور دبی مرداد 94 هم از اقامتی دلنشین لذت ببرید و هم در هزینه های خود حداکثر صرفه جویی را داشته باشید.

 

 

 

 

هتل 4 ستاره منهتن دبی با نام جدید اونیو یکی از لوکس ترین هتل های 4 ستاره ی خیابان معروف الرقه است . این اقامتگاه مجلل مورد توجه و اقبال گردشگران بسیاری است که به دبی سفر می کنند. رعایت اصول بهداشتی و استانداردهای هتلداری و برخورداری از پرسنلی با تجربه و امکاناتی پیشرفته از ویژگی های این هتل چهار ستاره به شمار می رود . ضمنا  تردد به مراکز خرید و مکان های دیدنی شهر نیز از هتل منهتن به راحتی انجام می پذیرد . فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 4 کیلومتر و تا باشگاه گلف چیزی حدود 2 کیلومتر می باشد . پذیرایی از میهمانان تور دبی در این هتل باشکوه به صورت صبحانه و ناهار بوده و کامل ترین خدمات به صورت شبانه روزی در خدمت میهمانان تور دبی تابستان 94  این هتل مجهز قرار می گیرد. 

 

 هتل پنج ستاره کرون پلازا دبی دیره هتلی بسیار زیبا ومجلل، با چشم انداز بینظیر نسبت به شهر دبی و مراکز خرید دبی در اتوبان شیخ زائد روبه روی مرکز همایشهای بین المللی دبی و مرکز تجارت جهانی دبی قرار دارد .دسترسی به جاذبه های توریستی تور دبی از قبیل برج الخلیفه ، برج العرب ، پارک آبی ، مراکز خرید دبی و... از این هتل بسیار آسان میباشد. اتاقهای هتل کرون پلازای دبی بسیار متنوع ، بزرگ و مجهز می باشد. انواع اتاقهای استاندارد ، لوکس و یکصد و چهل سوئیت مجلل هتل کرون پلازا را تشکیل می دهد.مسافرین تور دبی شهریور 94 هتل کرون پلازای شیخ زائد می توانند آرامشی باور نکردنی را در این هتل تجربه کنند.امکانات لوکس اتاقها , کف پارکت و سرویسهای بهداشتی لوکس و خیره کننده باعث می شود گاهی اوقات مسافران تور دبی استراحت مطلق در هتل را به بیرون زدن از هتل کرون پلازای شیخ زاید دبی  ترجیح دهند . 

 

 

رستوران انار یکی از معروفترین و با کیفیت ترین رستوران های ایرانی واقع در بازارچه مدینت الجمیره دبی است . کیفیت غذاها، محل بسیار آرام و دیدنی , طراحی سنتی و زیبا و همینطور چشم اندازی زیبا از برج العرب و برج های بادی موجب شده اند که مشتری های این رستوران در تور دبی بسیار فراوان باشند.غذاهای متنوع ایرانی , عربی و خاورمیانه این رستوران با این که قیمت نسبتا بالایی دارند اما دارای طعم لذیذ و دلچسبی است. 

 

 

مرکز خرید سیتی سنتر یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی واقع در خیابان القرهود مقابل باشگاه گلف خور است که دارای یازده سالن سینما،مرکز بازی کودکان , سرزمین جادویی کودکان و فروشگاه بزرگ هایپر مارکت کارفور نیز می باشد.این مرکز خرید در زمینی به مساحت سیصد و هفتاد هزار مترمربع ساخته شده است و همچنین دارای سیزده رستوران ، کافی شاپ و سیصد فروشگاه است.سه طبقه این مرکز، فروشگاه است و طبقه ی همکف آن پارکینگ می باشد.در قسمتی از این طبقه لوازم الکترونیکی شامل انواع وسایل بازی از قبیل جدیدترین بازیهای کامپیوتری و ویدیوئی را در تور دبی ارائه می دهد.قسمت عرضه کننده فست فود به شکل یک میدان بزرگ در این مرکز واقع شده است.در مجاور این مرکز خرید ، هتل سافیتل و ساختمان اداری یازده طبقه نیز واقع شده است.ساعت کار این مرکز خرید برای بازدید کنندگان تور دبی مرداد 94 از ساعت 10 صبح تا 10 شب و جمعه ها از ساعت 2 بعداز ظهر تا 10 شب می باشد. 

 




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 60218
تعداد مطالب : 730
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1