تور تایلند
تور تایلند , معرفی تورهای تایلند , بهای تور تایلند , قیمت جدید تور تایلند
درباره وبلاگ


تور تایلند , معرفی تورهای تایلند , بهای تور تایلند , قیمت جدید تور تایلند
نويسندگان
دو شنبه 3 شهريور 1393برچسب:هتلهای آنتالیا, :: 17:28 :: نويسنده : arezu
 

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا

هتل 5 ستاره ریکسوس پریمیوم آنتالیا یک هتل بسیار مجلل می باشد که در شهر بلک و در فاصله 50 کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است، همچنین فاصله ی هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا از فرودگاه 40 کیلومتر یعنی حدودا 30 دقیقه فاصله دارد. هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا با امکانات بسیاری پذیرای سلیقه های متنوع میهمانان میباشد. هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا از 1000 متر ساحل اختصاصی بهره میبرد و علاوه بر این دارای پارک آبی مجزا نیز می باشد. اتاق های هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا دارای بالکن، تلویزیون ، ماهواره کاناپه و سایر امکانات رفاهی می باشند حتی در صورت نیاز میهمانان میتوانند از اینترنت وای فای رایگان که هتل ریکسوس پریمیوم در اختیار آنها قرار داده استفاده کنند. هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا دارای امکانات تفریحی ورزشی متنوعی نظیر استخر سرپوشیده، استخر روباز، سونا، سولاریوم سونا و همچنین سالن بدنسازی، زمین بازی اسکواش، تنیس، گلف ، بسکتبال و بولینگ میباشد. در رستوران های هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا انواع غذاهای بین المللی وجود دارد.

 

 

مطالب مرتبط:

·تورآنتالیا

·تور لحظه آخری آنتالیا

·تور آنتالیا تابستان 93

·تور آنتالیا تعطیلات تابستان 93

·تور آنتالیا شهریور 93

·تور آنتالیا تعطیلات شهریور 93

دو شنبه 3 شهريور 1393برچسب:هتل های آنتالیا, :: 17:26 :: نويسنده : arezu
 

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا-

هتل کروانسارای لارا آنتالیا هتلی 5 ستاره می باشد که دارای طراحی یو شکل است و همه ی اتاقهای هتل رو به چشم انداز زیبای دریا هستند. هتل کروانسارای لارا آنتالیا یازده هزار متر خط ساحلی دریا دارد این هتل مجلل توسط دریا احاطه شده است. هتل کروانسارای لارا آنتالیا دارای چند زمین ورزشی از قبیل دو زمین فوتبال،تنیس و والیبال و ورزشهای آبی است همچنین دارای استخر آب گرم ،شهربازی،زمین بازی،سرسره های آبی و مرکز سلامت است. رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را به صورت سلف سرویس ارائه میدهد. هتل کروانسارای لارا آنتالیا تا فرودگاه ده کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا دوازده کیلومتر فاصله دارد.

 

مطالب مرتبط:

·تورآنتالیا

·تور لحظه آخری آنتالیا

·تور آنتالیا تابستان 93

·تور آنتالیا تعطیلات تابستان 93

·تور آنتالیا شهریور 93

·تور آنتالیا تعطیلات شهریور 93

دو شنبه 3 شهريور 1393برچسب:هتل های پنج ستاره مشهد, :: 17:23 :: نويسنده : arezu
 

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل 5 ستاره قصر طلایی نام هتلی بی نظیر در شهر مشهد مقدس است. این هتل به صورت پیاده، فاصله 20 دقیقه ای با حرم مطهر دارد و با فرودگاه مشهد هم با ماشین 10 دقیقه فاصله دارد. هتل قصر طلایی ساختمانی 20 طبقه دارد که به عنوان بزرگترین هتل ایران و مرتفع ترین ساختمان شهر مشهد خودنمایی میکند. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که به برخی از جاذبه های شهر مشهد از جمله گنبد خشتی، آرامگاه شیخ بهایی و آرامگاه نادر دسترسی خوبی دارد. اتاق های هتل قصر طلایی مشهد دارای تلویزیون، یخچال، مبلمان، تلفن، حمام و سرویسهای ایرانی و فرنگی می باشند. هتل قصر طلایی مشهد برای رفاه و آسایش میهمانان از فضای لابی، کافی شاپ، لاندری و همچنین امکانات تفریحی مانند باشگاه بیلیارد، سونا و جکوزی بهره میبرد.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد یک هتل 5 ستاره در فاصله 1400 متری از حرم واقع شده است. هتل درویشی مشهد از فرودگاه این شهر حدودا 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد. هتل درویشی مشهد دارای 25 طبقه میباشد که دید وسیعی به شهر مشهد دارد. تعداد اتاق های هتل درویشی مشهد 223 اتاق در 32 نوع مختلف پنت هاوس ، اتاق های فصل ، اتاق ملل و اتاق های VIP می باشند. از امکانات هتل درویشی مشهد می توان به مجهز بودن اتاق های آن به یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و دیگر امکانات عمومی هتل مانند استخر، سوییت، لابی، رستوران، اینترنت و کافی شاپ اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 3 شهريور 1393برچسب:هتل های 4 ستاره مشهد, :: 17:21 :: نويسنده : arezu
 

هتل پارسیان توریست توس مشهد

هتل پارسیان توریست توس مشهد

هتل پارسیان توریست توس یک هتل 4 ستاره در شهر مشهد مقدس می باشد. فاصله این هتل زیبا با حرم مطهر 23 کیلومتر، با فرودگاه مشهد 30 کیلومتر و با ایستگاه راه آهن 18 کیلومتر می باشد. اتاق های هتل پارسیان توریست توس مشهد دارای امکانات رفاهی مناسبی هستند که برخی از آنها تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، آشپزخانه و سرویس بهداشتی هستند. در اتاق هایهتل پارسیان توریست توس مشهد اینترنت به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار گرفته است. این هتل از امکاناتی نظیر لابی، کافی نت، لاندری، کافی شاپ و زمین تنیس برای تفریح میهمانان خود بهره مند می باشد.

هتل پارسیان توریست توس مشهد

 
 
مطالب مرتبط:
 
 
 
 

هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس مشهد

هتل 4 ستاره توریست توس مشهد یکی از هتل های قدیمی و محبوب مشهد می باشد که بیش از سی سال در زمینه خدمات هتلداری فعالیت کرده است. فاصله هتل توریست توس مشهد تا حرم مطهر حدود 23 کیلومتر، تا فرودگاه 30 کیلومتر، تا راه آهن مشهد 18 کیلومتر و تا مجتمع الماس شرق حدود 12 کیلومتر می باشد. اتاق های هتل توریست توس مشهد همگی از تلفن اختصاصی، تلویزیون، یخچال، مبلمان، آشپزخانه، حمام و سرویس فرنگی و ایرانی بهره مند هستند. این هتل دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 40 ماشین می باشد. در هتل توریست توس مشهد لابی، لاندری، چایخانه سنتی و کافی شاپ برای گذراندن لحظاتی آرام برای میهمانان فراهم شده است. میهمانان میتوانند برای تفریح در این هتل از زمین تنیس استفاده کنند. در هتل توریست توس مشهد کافی نت هم موجود است ولی اینترنت در لابی و اتاق ها به رایگان نیز در اختیار میهمانان قرار داده می شود.

 
 
 

هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد

هتل تارا از جمله هتل های چهار ستاره مشهد می باشد. این هتل در موقعیت مکانی مناسبی واقع شده است. فاصله هتل تارا تا حرم به صورت پیاده حدودا 6 دقیقه و تا فرودگاه مشهد با ماشین حدود 25 دقیقه فاصله دارد. هتل تارا دارای 116 اتاق از انواع اتاق یک تخته ، اتاق دو تخته و سوئیت دو تخته می باشد که همگی آنها دارای تلفن اختصاصی، تلویزیون ،یخچال ، مبلمان، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی و حمام میباشند. در لابی هتل تارا مشهد اینترنت رایگان در اختیار میهمانان قرار داده شده ولی اگر میهمانان بخواهند در اتاق هم از اینترنت استفاده کنند باید هزینه ی استفاده از آن را پرداخت کنند. هتل تارا مشهد سالن همایش و سالن کتابخانه را نیز در خود جا داده و از دیگر امکانات این هتل میتوان به لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 30 ماشین و امکانات تفریحی مانند سونا، جکوزی و باشگاه بیلیارد اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط:
دو شنبه 3 شهريور 1393برچسب:هتل های سه ستاره مشهد, :: 17:14 :: نويسنده : arezu
 

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که در فاصله 1400 متری از حرم ، 3800 متری از راه آهن و 10 کیلومتری از فرودگاه واقع شده است. بازار جنت و بازار حکیم حدود 10 دقیقه به صورت پیاده با هتل زیتون مشهد فاصله دارند و پارک باغ ملی مشهد نیز کمتر از یک کیلومتر با هتل زیتون مشهد فاصله دارند. اتاق های هتل زیتون مشهد همگی دارای تلفن ، تلویزیون، یخچال ، سرویس فرنگی و حمام اختصاصی می باشند. در لابی هتل زیتون مشهد میتوانید از اینترنت رایگانی که هتل در اختیار میهمانان خود قرار میدهد بهره مند شوید.

 

مطالب مرتبط:

 

 

هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده است. فاصله ی هتل سیمرغ مشهد تا حرم با ماشین حدودا 10 دقیقه و تا فرودگاه حدود 30 دقیقه می باشد. ساختمان هتل سیمرغ مشهد دارای 6 طبقه و شامل 76 اتاق از انواع دو تخته ، سه تخته و چهار تخته می باشد. اتاق ها دارای یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند. هتل سیمرغ مشهد برای راحتی میهمانان سرویس رفت و برگشت به حرم را در تمام ایام سال فراهم کرده است. هتل سیمرغ مشهد دارای لابی، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس و رستوران می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 

 

هتل آپارتمان یلدا مشهد

هتل آپارتمان یلدا مشهد

هتل آپارتمان یلدا به عنوان یک هتل 3 ستاره در مشهد می باشد که به صورت پیاده حدودا 15 دقیقه با حرم فاصله دارد و فاصله یهتل آپارتمان یلدا با فرودگاه مشهد به وسیله ماشین حدود 10 دقیقه است. ساختمان هتل آپارتمان یلدا مشهد دارای 16 واحد آپارتمانی در 4 طبقه می باشد که تمام اتاق های آن به جز سوئیت دارای امکان پخت و پز می باشند. در مورد خدمات و امکاناتهتل آپارتمان یلدا مشهد میتوان به لابی، کافی شاپ، رستوران، کافی نت، لاندری، پارکینگ اختصاصی و ترانسفر رایگان فرودگاه اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:تور هند خرداد 93 , تور هند اردیبهشت 93, :: 16:8 :: نويسنده : arezu

هتل های هند

هتل دی سوریا دهلی نو هند

 

هتل دی سوریا امکاناتی از قبیل :  ارائه خدمات نگهداری از اطفال ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) را دارا  می باشد.هتل داراي 253 اتاق است.هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد و 1 صرافي به خود می بالد.

مطالب مرتبط :  تور هند خرداد 93 , تور هند اردیبهشت 93

 

هتل دی مترپلیتان دهلی نو هند

 

هتل دی مترپلیتان خدماتی از قبیل :  خانه داری , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی , فروشگاه هدایا سوغات , خدمات کفش و واکس , بسته های نهار , فکس و کپی , امکانات اتاق VIP  را به میهمانان خود ارضه می دارد.

همچنین این هتل امکاناتی مثل  ماساژ , استخر روباز , مرکز سلامت و آبگرم را دارا می باشد.

 

مطالب مرتبط :  تور هند خرداد 93 , تور هند اردیبهشت 93

 

 

هتل دی کلاریجیس دهلی نو هند

هتل دی کلاریجیس  در شهر دهلی نو واقع شده است. سه  کیلومتر تا مرکز شهر و هیجده  کیلومتر تا فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی فاصله دارد.

این هتل دارای امکاناتی از قبیل : ماساژ , جکوزی , مرکز سلامت و آبگرم , استخر سر پوشیده , استخر سرپوشیده (تمام فصل) می باشد.

 

مطالب مرتبط :  تور هند خرداد 93 , تور هند اردیبهشت 93

 

هتل رامادا پلازا نیو دهلی هند

هتل رامادا پلازا خدماتی از قبیل :  خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , اتو کشی , صرافی , خدمات تورها , فکس و کپی , مرکز تجارت , خدمات تهیه بلیط , کرایه اتومبیل و  سرویس مستخدم  را به میهمانان خود ارضه می دارد.

همچنین این هتل امکاناتی مثل  استخر روباز , مرکز سلامت و آبگرم را دارا می باشد.

مطالب مرتبط :  تور هند خرداد 93 , تور هند اردیبهشت 93

هتل کانتری این اند دهلی نو هند

اقامت راحت و مجللی را به همراه امکاناتی  باشکوه از قبیل : - ماساژ - استخر روباز - مرکز سلامت و آبگرم و ... را  به میهمانان ارائه میدهد. اتاقهای تمیز هتل کانتری بهترین مکان برای استراحت و آرامش میباشند. هتل داراي 216 اتاق مي باشد.هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد ويک صرافي  در هتل وجود دارد.

مطالب مرتبط :  تور هند خرداد 93 , تور هند اردیبهشت 93

 

 

دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب: تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93, :: 15:57 :: نويسنده : arezu

بازارهای دبی

 

بازار های طلا و ادویه جات فروشی دبی

بازار های طلا و ادویه جات فروشی

Souk به معنی بازار است. بازار طلا در منطقه ی دیره واقع شده. یک گشت کوتاه در این بازار, این حقیقت را که چرا دبی عنوان شهر طلا را به خود اختصاص داده را آشکار می کند. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید, ارزش یک بار دیدن را دارد. درخشش جواهرات18, 24,22,21 قیرات فروشگاه های این بازار, ثروت فراوان این بخش از دنیا را به رخ می کشد. خلوص طلاها و تنوعشان بسیار قابل توجه است. گوشواره, انگشتر, گردنبند, دستبند و آویز از جمله اقلام موجود می باشد. طلاهای این بازار در طیف های مختلف رنگی ارائه می شود: سفید, صورتی, زرد و حتی بنفش. قیمت طلا در این جا جزو ارزانترین هاست و عموما بر اساس وزن آن قیمت گذاری می شود. همچنین بسته به اینکه دست ساز و یا کارخانه ای باشد قیمتش متغیر است. بازار ادویه یا بازار قدیمی, یک فروشگاه قدیمی در دبی است. این بازار در بخش شرقی دبی یعنی منطقه ی دیره و در مجاورت بازار طلا واقع شده. عاشقان غذا و مسافرت نباید به سادگی از خیر دیدن بازار ادویه ی دبی بگذرند. به محض ورود, عطر ادویه جات محلی عربی به مشام می رسد. در این جا می توانید چاشنی ها و ادویه هایی مانند: میخک, دارچین, هل را تهیه کنید. بخورهای خوشبو و میوه های خشک شده هم در دسترس است. ادویه جات این بازار از سراسر منطقه ی خاورمیانه و حتی دنیا جمع آوری شده است که بسیار با کیفیت بوده و قیمت مناسبی نیز دارد.

مطالب مرتبط :  تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93 

 

مرکز خرید دبی مال

مرکز خرید دبی مال

دبی مال بزرگترین مرکز خرید و محل گذراندن اوقات فراغت در دنیا است. این مرکز خرید قسمتی از برج 20 میلیارد دلاری خلیفه, واقع در امارات متحده ی عربی می باشد. این مرکز خرید مانند اقیانوسی بی انتهاست که ممکن است در ابتدای ورود به آن دچار سردرگمی شوید, اما پرسنل و کارمندانی در آنجا حاضرند که شما را بسته به اینکه به کدامیک از هزاران فروشگاه موردنظرتان می روید, راهنمایتان می کنند. همینطور بزرگترین فواره ی دنیا که در یک دریاچه ی مصنوعی نزدیک برج خلیفه ایجاد شده نیز از دیگر ویژگی های دبی مال به حساب می آید. مکانهایی مثل Kidzania و SEGA Republic از جمله مراکز تفریحی دبی مال می باشد.

 

مطالب مرتبط :  تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93 

مرکز خرید مرکاتو دبی

مرکز خرید مرکاتو دبی

این مرکز خرید تلفیقیست از معمازی ونیزی و توسکانیایی. سازه های بسیار خلاقانه که تنها می شد در عصر رونسانس نمونه ی آن را دید. مرکز خرید مرکاتو دارای یک سینمای چندگانه با 7 پرده ی نمایش می باشد همچنین شعبه ای از سوپر مارکت بزرگ اسپینز را هم در خود جای داده. این مرکز شامل 90 فروشگاه, چندین سالن غذاخوری و کافی شاپ است. همینطور دیوارهای آن مملو از نقاشی های شهر ونیز می باشد.

مطالب مرتبط :  تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93 

 

مرکز خرید امارات دبی

مرکز خرید امارات دبی

مرکز خرید امارات درمنطقه شیخ زائد دبی قرار گرفته. اینجا را به خاطر پیست اسکی معروف آن با برف های واقعی می شناسند.  اینکه در یکی از گرمترین مناطق خاورمیانه, مردم قادرند اسکی کنند, در نظر خیلی ها عجیب می آید. این مرکز خرید کوتاهترین فاصله را نسبت به برج العرب دارد. مرکز خرید امارات توسط معماران آمریکایی ساخته شده است و پیش از باز شدن مرکز خرید امارات, دومین مرکز خرید خاورمیانه از لحاظ وسعت به شمار می رود. پارک مخصوص کودکان, تئاتر, بازی های کامپیوتری, سینما و مرکز هنر دبی را نیز شامل می شود. شما می توانید برندهای معروف دنیا را نیز از این جا تهیه کنید. برندهایی از قبیل: Ralph Lauren,D&G,H&M,Guess,Virgin و... .

مطالب مرتبط :  تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93 

مرکز خرید آیکا دبی

فروشگاه آیکا دبی

IKEA که در دبی فستیوال سیتی واقع شده و یک برند سرشناس سوئدی مبلمان و اثاثیه ی منزل است . این برند در سراسر دنیا از جمله امارات متحده و دیگ کشورهای خاورمیانه بازار فروش دارد. IKEA به خاطر قیمت های مناسب کالاهایش و همچنین به دلیل قابلیت حمل و نقل راحتتر و از هم باز و بسته شدن آن, در دنیا معروف است. اولین فروشگاه IKEA یک مغازه ی کوچک در کاراما واقع در Zabeel Road بود. یک شعبه ی دیگر آن در یاس آیلند ابوذبی واقع شده.

 

مطالب مرتبط :  تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93 

مرکز خرید الغریر دبی

 مرکز خرید الغریر دبی

این مرکز خرید تعداد فروشگاه های خود را به عدد 400 در سال 2003 رساند و امکانات دیگری نیز به آن اضافه شده است. این مجموعه شامل 2 طبقه است. کافی نت, Fast Food فروشی ها, رستوران ها, 8 سالن سینما و سوپر مارکت معروف (اسپینیز) از جمله امکانات این مراکز خرید می باشد. درست در کنار الغریر, مجموعه ای ار آپارتمان های مسکونی و اداری و نیز یک پارکینگ چند طبقه وجود دارد.

 

مطالب مرتبط :  تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93 

مرکز خرید لامسی پلازا دبی

 

 

لامسی پلازا دبی

این مجموعه بی نظیر, بیش از 150 برند معروف خرده فروشی محلی و بین المللی را در بر می گیرد و برطرف کننده ی نیاز تمام اعضای خانواده است. اجناس در این مرکز با قیمت مناسب ارائه می شود. شما می توانید با خیال راحت کودکان خود را به این جا بیاورید, با این اطمینان که کارکنان ماهر این مرکز مراقب آنها هستند. خرید از لامسی پلازا, تجربه ای بی نظیر و رضایت بخش را برای شما به ارمغان می آورد. این مرکز زمان حراج ها و تخفیف های خود را با موسیقی به مشتریان ارائه می کند. فود کورتهای این جا از کاملترین فود کورتهای امارات متحده به شمار می رود که تمام ذایغه ها را در بر می گیرد. KFC, Pizza Hut, Thai Express, indian Snacks, McDonalds از جمله ی آنهاست.

مطالب مرتبط :  تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93 

 

دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93, :: 15:48 :: نويسنده : arezu

بازارهای دبی

دبی فستیوال سیتی

دبی فستیوال سیتی

به معنی شهر جشنواره ی دبی می باشد و یک منطقه ی مسکونی, تجاری, تفریحی است که در دبی, امارات متحده ی عربی ساخته شده. اینجا به شهری در یک شهر دیگر معروف است. دبی فستیوال سیتی بزرگترین منطقه ی چند منظوره در خاورمیانه به شمار میرود که تمام عناصر کار,زندگی, تحصبل ,فراغت و تحصیل در آن در نظر گرفته شده است. شعبه ای از فروشگاه معروف IKEA در فستیوال سیتی واقع شده.

مطالب مرتبط : تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93

 

هتل سان اند سند دبی

هتل سان اند سند دبی

هتل 3 ستاره ی Sun & Sand ، در مرکزیترین منطقه تجاری شهر دبی قرار گرفته و حدود 5 دقیقه به صورت پیاده تا برج ساعت فاصله دارد. از امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده ، ورزشگاه، اتاق های شیک و مجهز به تلویزیون با گیرنده ماهواره اشاره کرد. تعدادی ازاتاقهای لوکس هتل ازسالن نشیمن بزرگ و مبلمان مدرن برخوردار می باشند. میهمانان مي توانند در سونا و جکوزی هتل، اوقاتی را به آرامش سپری کرده و با استفاده از اطلاعات گردشگری ارائه شده توسط هتل، گردش خود را در شهربرنامه ریزی کنند. رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کند. بار هتل نیز به سرو انواع نوشیدنی ها می پردازد. با ماشین, هتل 10 دقیقه ،تا فرودگاه دوبی فاصله داشته و حمل و نقل فرودگاه در اختیار مسافرین قراردارد. پارکینگ به صورت رایگان در محوطه هتل موجود است. رزرو قبل از ورود الزامیست.

 

مطالب مرتبط : تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93

هتل ارکید دبی

 

Hotel Orchid Dubai

هتل 3 ستاره ی Orchid در سال 1997 ساخته شده و شامل 7 طبقه می باشد و در منطقه ی دیره- رقه واقع شده است. این هتل امکاناتی بسیار عالی از جمله استخر, سونا, پارکینگ, جکوزی, لابی و تسحیلات اجاره ماشین در اختیار میهمانان قرار می دهد. داخل اتاق ها نیز مجهز به ایر کاندیشنر, تلویزیون, ماهواره, رادیو, خط تلفن, سشوار و یخچال می باشد. این هتل از میهمانان خود با غذاهای دریایی محلی در وعده های شام و ناهار پذیرایی می کند.

مطالب مرتبط : تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93

هتل نیهال دبی

hotel nihal dubai

هتل 3 ستاره ی Nihal در نزدیکی برج ساعت و مکانی مناسب در دیره قرار گرفته و با مراکز خرید شهر فاصله ی کمی دارد. حمل و نقل به سمت فرودگاه که در فاصله ی  4Kmاز هتل واقع شده توسط هتل انجام می گیرد. هتل دارای 70 اتاق و سوییت می باشد که به سبک سنتی تزیین شده اند. رستوران های هتل غذاهای چینی, هندی, گوان و انواع خوراک های بین المللی را سرو می کند. 

مطالب مرتبط : تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93

 

هتل پالم فورچون دبی

hotel palm fortune dubai

هتل 3 ستاره ی Fortune Hotel، در قلب منطقه دی ره واقع شده و تا فرودگاه دبی حدود Km5 فاصله دارد. پارکینگ و ایستگاه مترو Al-Rigga در نزدیکی هتل می باشند. از جمله امکانات هتل می توان به اقامت آرام ، امکانات رفاهی مناسب، باشگاه ، رستوران و تلویزیون همراه با ماهواره اشاره داشت. اقامت شامل صبحانه نیز می گردد. مرکز تجارت جهانی حدود 20 دقیقه با هتل فاصله دارد. هزینه ی رفت و آمد میهمانان به صورت جدا و به درخواست آنها حساب می شود.  

 

مطالب مرتبط : تور دبی 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی خرداد 93

 

دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:تور دبی خرداد 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی 93, :: 15:43 :: نويسنده : arezu

هتل های دبی

 

هتل سیتی استار دبی

هتل سیتی استار دبی

هتل 3 ستاره ی City Star در جاده ی Salahuddin واقع شده است. با کمی پیاده روی به فروشگاهای اصلی شهر می رسیم. در رستوران هتل انواع مختلف غذاهای لذیذ ایرانی و عربی سرو می شود. از امکانات دیگر آن می توان به اینترنت, کافی شاپ 24 ساعته و فکس و حمل و نقل از هتل به فرودگاه, فروشگاه ها و ساحل را نام برد. همچنین هتل و اتاقها برای معلولین عزیز هم تجهیز شده تا این افراد هم از سفر خود لذت ببرند. هتل با وجود اینکه سه ستاره است ولی بسیار تمییز و زیبا طراحی شده است و محیطی مناسب برای گذراندن اوقاتی خوش و به یاد ماندنی می باشد.

مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی 93

هتل سان اند سند دبی

هتل سان اند سند دبی

هتل 3 ستاره ی Sun & Sand ، در مرکزیترین منطقه تجاری شهر دبی قرار گرفته و حدود 5 دقیقه به صورت پیاده تا برج ساعت فاصله دارد. از امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده ، ورزشگاه، اتاق های شیک و مجهز به تلویزیون با گیرنده ماهواره اشاره کرد. تعدادی ازاتاقهای لوکس هتل ازسالن نشیمن بزرگ و مبلمان مدرن برخوردار می باشند. میهمانان مي توانند در سونا و جکوزی هتل، اوقاتی را به آرامش سپری کرده و با استفاده از اطلاعات گردشگری ارائه شده توسط هتل، گردش خود را در شهربرنامه ریزی کنند. رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کند. بار هتل نیز به سرو انواع نوشیدنی ها می پردازد. با ماشین, هتل 10 دقیقه ،تا فرودگاه دوبی فاصله داشته و حمل و نقل فرودگاه در اختیار مسافرین قراردارد. پارکینگ به صورت رایگان در محوطه هتل موجود است. رزرو قبل از ورود الزامیست.

 

مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی 93

 

 

هتل ارکید دبی


Hotel Orchid Dubai

هتل 3 ستاره ی Orchid در سال 1997 ساخته شده و شامل 7 طبقه می باشد و در منطقه ی دیره- رقه واقع شده است. این هتل امکاناتی بسیار عالی از جمله استخر, سونا, پارکینگ, جکوزی, لابی و تسحیلات اجاره ماشین در اختیار میهمانان قرار می دهد. داخل اتاق ها نیز مجهز به ایر کاندیشنر, تلویزیون, ماهواره, رادیو, خط تلفن, سشوار و یخچال می باشد. این هتل از میهمانان خود با غذاهای دریایی محلی در وعده های شام و ناهار پذیرایی می کند.

 

مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی 93

 

هتل نیهال دبی


hotel nihal dubai

هتل 3 ستاره ی Nihal در نزدیکی برج ساعت و مکانی مناسب در دیره قرار گرفته و با مراکز خرید شهر فاصله ی کمی دارد. حمل و نقل به سمت فرودگاه که در فاصله ی  4Kmاز هتل واقع شده توسط هتل انجام می گیرد. هتل دارای 70 اتاق و سوییت می باشد که به سبک سنتی تزیین شده اند. رستوران های هتل غذاهای چینی, هندی, گوان و انواع خوراک های بین المللی را سرو می کند. 

 

مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی 93

 

هتل پالم فورچون دبی

hotel palm fortune dubai

هتل 3 ستاره ی Fortune Hotel، در قلب منطقه دی ره واقع شده و تا فرودگاه دبی حدود Km5 فاصله دارد. پارکینگ و ایستگاه مترو Al-Rigga در نزدیکی هتل می باشند. از جمله امکانات هتل می توان به اقامت آرام ، امکانات رفاهی مناسب، باشگاه ، رستوران و تلویزیون همراه با ماهواره اشاره داشت. اقامت شامل صبحانه نیز می گردد. مرکز تجارت جهانی حدود 20 دقیقه با هتل فاصله دارد. هزینه ی رفت و آمد میهمانان به صورت جدا و به درخواست آنها حساب می شود. 

 

مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی 93

 

دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93, :: 15:38 :: نويسنده : arezu

دیدنی های کیش

 

 

 قایقهای کف شیشه ای کیش

در اطراف جزیره کیش آبهایی که وجود دارد محیطی مناسب برای رشد و زندگی انواع متنوع موجودات دریایی مانند توتیاها، مرجان ها، ماهی های تزئینی و خوراکی، ستاره دریایی خرچنگ ها و غیره می باشد. با قایقهای کف شیشه ای تماشای اعماق زیبایی آبهای جزیره کیش ممکن می شود. قايق ها مسافتی را طى کرده تا به منطقه ای كه ماهى و مرجان بیشتر می باشد برسند ، در طول عبور از مناطقه های مختلف ساحل می توانيد دیگر موجودات دريايى كف دريا و مرجانها را تماشا کنید . این قایقها در اسکله تفریحی می باشند و گشت دریایی در زمان شب را با استفاده از نور افکن را امکان پذیر کرده اند.

مطالب مرتبط :تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

akvariom dar kish

در جزیره کیش زندگی انواع مختلف و متنوعی از آبزیان وجود دارد . گردشگران در قسمتی از ساحل انواع آبزیان و ماهی را که بعضی از انواع آنها خیلی دیدنی و عجیب هستند و میتوانید از دیدن این آبزیان در داخل آبهای شفاف هستند دیدن کنید و لذت ببرید. این آکواریوم در مجتمع کانون هنر قرار گرفته است و از آبزیان مختلف و بی نظیر مراقبت می شود.امکان غواصی و تماشای ماهی ها در رنگ های مختلف از امکانات این آکواریوم می باشد که بسیار خاطره ای به یاد ماندنی می باشد.

 

 

namayeshghahe khazandeghan kish

نمایشگاه خزندگان کیش بیشتر از صد گونه از انواع خزندگان و مارها به نمایش گذاشته شده است.  سوسمار ایگوانا ماداگاسکار، مارهای بزرگ و عظیم جثه بوا،  پیتون آفریقا و آمازون، عقرب سیاه امپراتور آفریقا،  مارپرنده تایلندی،  عنکبوت های پرنده خوار و بزرگ برزیل نمونه هایی از انواع خزندگان می باشد. علاقمندان به نمایشگاه از کانون هنر در جنب پارک آهوان می توانند بازدید کنند. نمایشگاه خزندگان کیش مکانی مناسب برای کسب اطلاعات در مورد خزندگان است.

 

 

مطالب مرتبط :تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

گذر هنرمندان کیش

gozare honarmandan kish

گذر هنرمندان کیش ضلع شرقي خيابان سنايي با سرديس‌هايي از هنرمندان شاخص ايراني طراحی شده است كه با نورپردازي خوب مکانی مناسب براي آشنايي بیشتر با هنرمندان ايران می باشد. فضاي زيباي گذر هنرمندان امكان گرفتن عكس يادگاري را دارد.
گذر هنرمنداني كه تنديسشان در گذر هنرمندان نصب می باشد عبارتند از:

ابوالحسن صبا موسيقيدان و سازنده ساز , علي محمد حيدريان نقاش , شريف لطفي موسيقيدان , غلامحسين بنان موسيقيدان و خواننده آواز , حسين بهزاد نقاش مينياتور , حسين بهزاد نقاش مينياتور , غلامحسين سپنتا سينماگر , كريم پيرنيا معمار , قنبري مهر هنرمند هنرهاي دستي , غلامحسين اميرخاني خوشنويس , عزت الله انتظامي بازيگر , عيسي بهادري طراح قالي , هادي ميرميران معمار , محمد تقي جعفري علامه , پروين اعتصامي شاعر .


آدرس گذر هنرمندان کیش : جزيره كيش، حد فاصل ميادين سنايي و ساحل کیش

مطالب مرتبط :تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

 

ماهیگیری تفریحی در جزیره کیش

 

mahigiri tafirihi dar jazire kish

به علت وسیع بودن سواحل جزیره کیش، درياي زلال و آرام و گرماي دلنشین آفتاب ناحیه جنوب ایران در فضایی آرامش بخش و جزيره، شرايط مناسبی را براي  مسافران و گردشگران و کسانی که به ماهيگيري علاقه مند می باشند در كيش مهیا می باشد.

به جز منطقه اسكله تفريحي ماهيگيري در سراسر سواحل آزاد است. مسافران و علاقه مندان با استفاده از لوازم ساده ماهيگيري كه می توانند از فروشگاه هاي ورزشي كيش راحت تهیه کنند و زمانی را به اين ورزش و تفريح بپردازند.

 

مطالب مرتبط :تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

درخت سبز کیش

derakhte sabze kish

در منطقه شمالی آبهای سطحی به نقاطی در پایان طولانی ترین مسیر آبرفتی قدیمی كیش به دره پرتغالی‌ها معروف است سرازیر می‌شود، این ناحیه دارای سرسبزی زیبایی می باشد . در کنار یكی از کهن ترین درختان لور جزیره ، مجموعه درخت سبز ساخته شده است.

فضای سبز محیط ساختمان‌ها و نرده‌های چوبی و پیاده‌روی در منطقه، ناحیه شمالی كشورمان را به یاد می آورد . از جمله دلایلی كه بازدید کنندگان و گردشگران را به این ناحیه می برد، جذابیت درخت سبز می باشد.

قدیمی ترین درخت سبز، درخت (لور) جزیره می باشد و  بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال به طور تخمینی عمر دارد.  این درخت بر شاخه هایش ،با نخ یا پارچه گره هایی زده شده كه در اولین نگاه درخت را به نوعی مقدس نشان می دهد. برخی از مردم معتقدند درخت سبز شگون دارد و به خاطر همین برای برآورده شدن نیازهایشان به شاخه‌های آن پارچه‌هایی بسته اند.

درخت سبز با آلاچیق‌های زیبا و جالب مکانهای مختلفی برای پخت كباب و غذا و استراحت ، امکان بازدید رایگان مسافران و گردشگران فراهم شده است و مسیر های عبور در پیاده رو با چراغ‌هایی مانند فانوس در محیطی همیشه سبز و گل های كاغذی رنگارنگ و زیبا، تزئین شده است. این منطقه امکاناتی مانند رستوران فصلی، نمازخانه، بوفه و سرویس بهداشتی فراهم کرده است .

در نزدیکی دو جاذبه مهم و زیبای گردشگری كیش مجموعه درخت سبز  قرار دارد و دو درب ورودی هم دارد . یكی از درهای مجموعه با ورودی جاذبه گردشگری شهر باستانی حریره  و درب ورودی دوم در نزدیکی آب انبار سنتی قرار دارد . فقط با چند دقیقه پیاده روی مب توانید از آب انبار سنتی و جاذبه های شهر باستانی و قدیمی حریره در مجاورت مجموعه درخت سبز می توان بازدید کرد.

درخت لور یا انجیر معابد ،  از درختان مشهور در جزیره کیش می باشد. این نوع درخت در منطقه های جنوبی ایران رشد و پرورش می یابد.  پوست کهنسال و قدیمی درخت لور و ریشه‌ها و برگ‌ها که از تنه اصلی درخت آویزان است، این نوع درخت را از بقیه انواع درختان متمایز کرده است. ریشه این درختان طوری رشد می کند که مانند چتر بر روی زمین سایه  و احتمالا تا چند صد سال عمر می کنند .

 

مطالب مرتبط :تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

مراکز خرید کیش

 

babzar pardis yek kish

بازار پردیس یک کیش از بزرگترين بازارهاي کيش است که به سبک زیبای اروپايي و با مشاوره معروفترین معماران فرانسوي در شرق جزيره کیش و در نوار سياحتي كيش ساخته اند. امکانات بازار و تنوع اجناس و کالاها , وجود نمایندگی شرکتهای لوازم خانگی معروف در دنیا موجب شده تا بیشترین مسافرین و گردشگران از بازار پردیس یک کیش دیدن نمایند. در این بازار بیشتر از دویست واحد تجاری وجود دارد و چند کافی شاپ و یک رستوران با محیطی زیبا و دلنشین آماده پذیرایی از مشتریان خود می باشد . بازار پردیس یک کیش در نزدیکی بازار پردیس دو کیش واقع شده است و در شرق جزیره زیبای کیش می باشد. اجناس عمده که در بازار بین المللی پردیس یک ارائه شده است عبارتند از : کیف و کفش ,  انواع مختلف پوشاک , وسایل صوتی و تصویری , انواع تلفن همراه ,  سیستمهای کامپیوتری , تعمیرات موبایل , انواع ساعتهای معروف و مارکدار و تهیه بلیط های مسافرتی است . 

مطالب مرتبط : تور هتل های کیش خرداد 93 , تور هتلهای کیش اردیبهشت 93 , تور هتلهای کیش 93

 

 

 

 بازار پردیس دو کیش

در سال 1378 بزرگترین  و مجهز ترین بازار جزیره کیش بازار پردیس دو افتتاح گردید. بازار پردیس دو کیش به مساحت 22000 متر مربع می باشد و در 3 طبقه و با 200 واحد تجاری برای ارائه خدمات به مشتریان و مسافران آماده می باشند. انواع مختلف تسهیلات رفاهی ویژه رفاه حال مشتریان و غرفه داران عزیز تدارک دیده شده است. امکانات رفاهی مانند: آسانسور ,  پله برقی , وسایل جابه جایی کالا و سیستم های خنک کننده مرکزی و تلفن و ... است. معماری بازار به نوعی طراحی شده که مسافران و بازدید کنندگان در هنگام خرید می توانند در رستوران از غذاهای متنوع لذت ببرند و استراحت کنند. در محیط بیرونی بازار پردیس آبنمای زیبا و رقص نور , زیبایی فوق العاده ای به وجود آمده است. این بازار سه کافی شاپ  و یک چایخانه سنتی و یک رستوران با انواع غذاهای لذیذ سرد و گرم برای مسافران و میهمانان تدارک دیده شده است . بازار پردیس دو کیش درختان نخلی دارد که بازار را زیبا کرده است و برنامه هایی مانند: برنامه موسیقی زنده و  قرعه کشی و اهداء جایزه های نفیس و ارزنده تدارک دیده اند.

مطالب مرتبط : تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

bazare zeiton kish

بازار زیتون کیش از بهترین مراکز خرید در جزیره کیش می باشد که با مصالح عالی ساختمان بازار زیتون کیش را ساخته اند . بازار زیتون کیش در سال 1376 در فضایی به وسعت هفت هزار متر مربع در دو طبقه احداث و بهره برداری گردید. این بازار دارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری که اکثرا به سیستمهای خنک کننده مرکزی  ، سیستم های صوتی مرکزی ،  تلفن و فضای سبز و پارکینگ مجهز شده است .
طراحی هدایت کردن خریدار و مشتری معماری داخلی آن و نمایی بسیار زیبا این بازار را با نمایی آشنا در جزیره کیش مبدل شده است. نرخ اجناس و کالا در بازار زیتون کیش بسیار مناسب است و خرید خود را می توانید با قیمت بسیار مناسبی انجام بدهید. در بازار زیتون کیش اجناس و کالاهایی مانند : کیف و کفش , روسری , پوشاک مردانه و زنانه و بچه گانه , فروشگاه های اسباب بازی و لوازم خانگی ,  عطر و ادکلن و... از انواع کالاهایی می باشد که در بازار زیتون کیش موجود می باشد. بازار زیتون کیش در نزدیک هتل پارسیان کیش , بازارهای مرکز تجاری کیشبال هایپر مارکت و بازار پانیذ واقع شده است .

 

مطالب مرتبط : تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

 

پروژه بزرگ بازار کیش مال در جزیره زیبای کیش با رعایت استاندارد در سطح اول بین المللی مرکزهای خرید و تفریحی در دنیا با هدف فرهنگ سازی و بوجود آوردن ایده­ های خلاقانه در مراکز تفریحی و تجاری در ایران و با هدف جذب برندهای معروف و معتبر دنیا شروع به تاسیس این پروژه بی نظیر کردند. از ویژگی های آشکار پروژه که در دیگر پروژه­ های کشورمان ایران کمتر به آن توجه می شود، اختصاص دادن تقریبا 60 % از کل مساحت پروژه به بخش های عمومی با طراحی مدرن و زیبا می ­باشد. محیط هایی برای بازی کودکان و بچه ها و نوجوانان، فضاهای سالم برای تفریح با هدف سرگرمی مخصوص خانواده ­ها،  و ارائه خدمات تندرستی مانند : SPA بین المللی از مواردی است که این پروژه را متمایز کرده است .
طراحان پروژه بازار کیش مال به بررسی روشهای موفق در کشورهای دیگر با هدف توسعه صنعت جذب توریست جزیره کیش پرداخته­ اند . این برنامه­ ها شامل : برگزاری و اجرای فستیوال بین المللی ویژه غذا در مجموعه بزرگ و برتر کیش مال است. کشور ایران با جاذبه­ های فرهنگی و سیاحتی بسیار و دارا بودن آب و هوای چهار فصل به عنوان کشور توانمندی در آماده سازی فضایی مطلوب و مناسب برای جذب توریست است. امروزه دنیا به سوی کشف بازارهای جدید برای گسترش کسب و کار است تا با بدست آوردن سیستم متناسب با جهان، زمینه­ های متفاوت گردشگری را فعال نماید . فعالیت­ها شامل توسعه و رونق گردشگری غذایی است که وجود جاذبه­ های سیاحتی و فرهنگی می باشد .

 

مطالب مرتبط : تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

 

bazar arabha kish

بازار عربها یا صفین از بازارهای قدیمی جزیره زیبای کیش است که مرکز خرید بومیان جزیره زیبای کیش از سالهای دور تا به امروز است . بازار عربها کیش کوچک می باشد و اکثر فروشندگان این بازار عرب زبان هستند و کمتر کسی در این بازار به زبان فارسی صحبت می کند .این دارای بازار یک طبقه می باشد و از مرکز شهر کیش تقریبا دور می باشد و همین دلیل مسافرین کمی به این بازار برای خرید می روند. از این بازار خرید کردن مناسب برای مردم کم در آمد می باشد چون کالاهای بازار خیلی ارزانتر از بازارهای دیگر جزیره است و اجناس در بازار از تنوع خوبی برخوردار است . بازار عربها کیش در نزدیکی بازار پارس خلیج است  اسکله ی زیبا و ساحل زیبای جزیره در نزدیکی بازار عربها کیش واقع شده است . خرید از بازار عربها حتی برای یک بار جذابیت زیادی برای مسافرین دارد که موجب می شود علاقه مندان دوباره به این بازار بروند .

 

مطالب مرتبط : تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

bazare morvarid kish

بازار مروارید کیش از بزرگترین بازارهای جزیره زیبای کیش می باشد و داری در یک طبقه است و از هنر معماری باستانی ایران و بناهای دوره‌ی هخامنشی  الهام گرفته شده است ساخته شد و در سال ۱۳۷۳ تاسیس شد.  بازار مروارید کیش دارای هشت بازارچه و دوازده ورودی می باشد که هر کدام از بازارها با نام‌های ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، بیستون، تیسفون، آریا و  ایران است. تالار مرکزی با هنرهای مس کاری ، گچ‌بری،  سنگ‌کاری و با آب‌نمای زیبا طراحی و تزئین شده است. بازار مروارید کیش با ۲۰۸ غرفه است که اکثرا فعال و دایر می باشند.  در بیشتر شبها مرکز خرید مروارید کیش برنامه اجرای زنده موسیقی و قرعه کشی دارد .

 

مطالب مرتبط : تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

بازار مروارید کیش

بازار مروارید با الهام از بناهای دوره هخامنشیان  ساخته شده است. و دارای دوازده در ورودی و هشت بازارچه است که هر کدام با اسم‌های ایرانی, آپادانا, پرسپولیس, پاسارگارد, پارس, بیستون, ایران, تیسفون و آریا مشخص شده اند. بازار مروارید دارای 1 تالار مركزی است كه با هنر‌های گچبری, سنگ‌كاری, مس‌كاری و آب‌نمایی زیبا تزیین شده و  این 8 بازارچه‌ را به هم پیوند داده است.
بازار مروارید کیش کالاهایی مثل پوشاک مردانه و زنانه , بلورجات ,لوازم ورزشی , اسباب بازی , عطر و ادکلن , لوازم خانگی , ساعت و ...عرضه می دارد.

مطالب مرتبط : تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

بازار ساحلی مرجان کیش

 

 

مشخصات این هتل:

 

 

مجتمع مسکونی و تجاری مرجان با زیربنایی بالغ بر 25000 مترمربع ودرزمینی به مساحت 200000 مترمربع واقع شده است.معماری این بازار جذاب ومنحصر بفرد می باشد. 

 

 

غرفه های این هتل شامل:

 

 

200غرفه تجاری ، 80 دفتر اداری ،120 سوئیت و 120 انبار.همجنین 2 رسنوران که جهت سرویس دهی به مشتریان شبها نیز دایر می باشند.

آدرس:جاده جهان کیش

مطالب مرتبط : تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

بازار ونوس کیش

توضیحات این هتل:

اين بازار در سال 1375 در فضايي به مساحت 26500متر مربع در 2 طبقه و با 310 غرفه در نوار سياحتي واقع شده است .

آدرس:بلوار ساحلی کیش

 

مطالب مرتبط : تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

هتل های کیش

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش هتلی پنج ستاره می باشد که بر طبق استانداردهای بین المللی در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد. لابی زیبای هتل صدف کیش ، محیطی آرام بخش با دکوراسیونی زیبا با آسانسور پانورما و دیزاین پله های نورانی فوق العاده می باشد، سنگ فرشها با طراحی و نقش معماری ایرانی که بصورت موازی در سقف هم تکرار شده است، کافی شاپی زیبا با  پذیرایی فوق العاده در هتل صدف کیش اقامتی راحت و آسوده را برای مسافران و میهمانان مهیا کرده است. در نزدیک هتل بین المللی صدف کیش و در محیطی فوق العاده کوهی به ارتفاع ۲۷ متر با چشم اندازی زیبا وآبشاری بزرگ وجود دارد.

مطالب مرتبط: تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

 

دسته: تور هتلهای کیش

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش در وسط مراکز خريد و تفریحی قرار گرفته است، جزيره ای زیبا با آفتاب درخشان ، دريايی آبی قرار گرفته است. ساختمان هتل سان رایز کیش در چهار طبقه و در طبقه دارای ۸ تا ۱۰ سوئيت يک خوابه ، دو خوابه و سه خوابه با دیزاین و طراحی متنوع و با مبلمانی راحت و فضایی خانوادگی می باشد. که در مجموع ۳۴ واحد هتل ساین رایز را تشکيل می دهد. اکثر اتاقها به آبهای آبی خليج فارس مشرف می باشد و موقعیت مکانی و نزدیکی به بازار پردیس ۲ باعث شده است که ميهمانان و مسافران این هتل را برای اقامت خود انتخاب نمایند. رستوران هتل سان رایز کیش با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد.

آدرس هتل سان رایز کیش : جزیره کیش , روبه روی بازار پردیس دو

 

مطالب مرتبط: تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

hotel eram kish

هتل ارم کیش در بلند ترین ناحیه گردشگری شمال شرق جزيره زیبای کيش واقع شده است که به دريای خليج فارس نزدیک می باشد و مجهز به سيستم تهويه مطبوع مرکزي می باشد و محوطه و فضایی زيبا و سر سبز با گل وگياه و درختان نخل و  آبنمای زیبا طراحی و دیزاین شده است. هتل ارم کیش داراي محوطه زيبا 210 اتاق و 140  سوئيت آپارتمان در محوطه و با همه امکانات فروشگاه تجاري ،دو استخر و سونا و تالارهاي ویژه ازدواج و جشن تولد ,  کافي شاپ , رستوران سنتي ، رستوران با غذاهاي متنوع ايراني و خارجي،  رستوران گردان ،فست فود و همینطور 2 سالن آمفي تئاتر و  سالن کنفرانس چهل نفره می باشد. سالن گالري, کلوپ تفریحی و ورزشي و سالن بيليارد از دیگر امکانات هتل بزرگ ارم می باشد . شکل پلکاني هتل بزرگ ارم آن موجب شده که 80 % اتاق ها روبه سمت دريا باشد و اتاق هایي که به سمت جزيره هستند به علت احاطه داشتن به جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظيرش، مناظر زیبایی اتاقهای رو به دریا دارد . سوئيت آپارتمان ها در باغی از نخلستان و گل و گياه و  و فضاي سبز واقع شده است.

 

مطالب مرتبط: تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

 

دسته: تور هتلهای کیش

hotel aftabe sharghe kish

هتل آفتاب شرق کیش در اول جاده جهان در ناحیه بومی نشین جزیره زیبای کیش با چشم اندازی زیبا و بسیار جذاب و تماشایی می باشد . هتل دارای اتاقهای بشکل سینگل و خانوادگی است و همه امکانات و خدماتی برای مسافران و میهمانان مهیا کرده است . همچنین هتل دارای اتاق ماساژ است که می توانید در این اتاق دقایقی را در آرامش سپری کنید . ترانسفر فرودگاه هم هتل آفتاب شرق کیش برای میهمانان و مسافران تدارک دیده است . کسانی که به بیلیارد و دوچرخه سواری علاقه مند هستند هم می توانند برنامه فعالیتهایی که علاقه مند هستند را در هتل داشته باشند. رستوران هتل آفتاب شرق کیش غذاهای لذیذ و متنوعی را برای مسافران و میهمانان تدارک دیده است و از مسافران و میهمانان هتل آفتاب شرق کیش پذیرایی می شود.

مطالب مرتبط: تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

 

 

hotel abad garan kish

هتل آبادگران کیش مجلل و زیبا به شکل سویت های بسیار مجهز است. هتل آبادگران کیش هتل ساحلی است که سرو غذا در رستوران زیبای میر مهنا و دوچرخه سواری در سواحل دریا را برای مسافران مهیا کرده است. هتل آبادگران کیش دارای ترانسفر فرودگاه می باشد و به استقبال مسافران می رود . رستوران هتل شیک و زیبا می باشد و با غذاهای لذیذ و متنوع از مسافران و میهمانان خود پذیرایی می کند.

آدرس هتل آبادگران کیش : جزیره کيش ٫ خيابان پروين اعتصامى ، جنب رستوران ميرمهنا 

 

مطالب مرتبط: تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

 

hotel aramis kish

این هتل مجهز و زیبا است به مراکز خرید و تفریحی نزدیک میباشد.

امکانات :  کافى شاپ لابى ، کافى شاپ فضاى باز ، خشکشویی  ، مینى بار ،  صندوق امانات  ، خدمات خانه داری  24ساعته

مطالب مرتبط : تور هتل های کیش خرداد 93 , تور هتلهای کیش اردیبهشت 93 , تور هتلهای کیش 93

 

 

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش از هتل های چهار ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که به مرکزهای خرید و بازارهای جزیره کیش نزدیک می باشد. در نزدیکی هتل آریان کیش بازار پانیذ و بازار پردیس قرار دارد. هتل آریان کیش تقریبا 70 اتاق مجهز دارد . از امکانات هتل :  خشکشویی و سالن بیلیارد و سالن اجتماعات  کافی شاپ و رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ ودیگر امکانات دیگر می باشد.

مطالب مرتبط : تور هتل های کیش خرداد 93 , تور هتلهای کیش اردیبهشت 93 , تور هتلهای کیش 93

 

 

Hotel shayan kish

از هتلهای قدیمی و بزرگ در جزیره زیبای کیش هتل شایان کیش می باشد . هتل شایان کیش دارای 195 اتاق تجهیز شده، سوئیتهای رویال و ساحلی، رویال، اتاقهای هتل بسیار زیباو لوکس می باشند و روبه جزیره و دریا هستند. امکانات هتل شایان کیش : آرایشگاه، رستورانهای ایرانی و فرنگی با طراحی زیبا، کافی شاپ , سالن کنفرانس، گیم نت ,کافی نت ، پارکینگ ویژه هتل ، خشکشوئی و لباسشویی همچنین امکانات فکس، امکان دسترسی راحت به مراکز خرید و دریا را دارد و خدمات پذیرائی بسیار مناسب برای میهمانان و مسافران خود فراهم کرده است. به خاطر موقعیت مکانی که در مراکز اطراف سیاحتی کیش چشم انداز بسیار زیبایی دارد و دسترسی آسانی به ساحل دریا دارد . فرودگاه کیش با هتل شایان کیش 7 km و تا دورترین مراکز خرید و تجاری 3 km فاصله دارد.

مطالب مرتبط : تور هتل های کیش خرداد 93 , تور هتلهای کیش اردیبهشت 93 , تور هتلهای کیش 93

 
hotel helia kish

هتل هلیا چهار ستاره زیبا ,میان میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای بسیار کم از دریا و مرکزهای خرید,در قسمت سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است.هتل دارای اتاق : دو تخته ,سه ,چهار و پنج تخته است. اکثر اتاقها دارای امکانات : تلویزیون ال سی دی, صندوق امانت و یخچال و مینی بار شارژ می باشند و سرویس حمام داخل اتاقها با کابین دوشهای بسیار زیبا و بهداشتی با تجهیزات می باشد.
لابی زیبای هتل با کافی شاپ بیست و چهار ساعته و اینترنت فعال می باشد و فضای زیبای داخل هتل سرسبز با آبنمای زیبا و سرویس کافی شاپ پذیرایی از میهمانان را تدارک دیده است. رستوران زیبای هتل با صبحانه و بوفه کامل و ناهار با منوی آزاد و با تنوع غذایی آماده پذیرایی میهمانان عزیز هتل است.

مطالب مرتبط : تور هتل های کیش خرداد 93 , تور هتلهای کیش اردیبهشت 93 , تور هتلهای کیش 93

 

دو شنبه 25 فروردين 1393برچسب:هتلهای استانبول, :: 11:22 :: نويسنده : arezu

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

این هتل پنج ستاره که در نزدیک میدان تقسیم و مجیدیک لی قرار گرفته است خدماتی از قبیل پارکینگ رایگان،اینترنت بی سیم رایگان،اتاق جلسه و کنفرانس و بسیاری امکانات دیگر را ارائه می دهد.همه ی اتاقها مجهز به تلویزیون با گیرنده ماهواره ،اینترنت،حمام مجهز و اتاقهای مبله شده است.هتل دارای دو رستوران و دو تریا است و یک قنادی است و صبحانه به صورت سلف سرویس سرو می شود.هتل گرند جواهر تا فرودگاه آتاتورک هجده دقیقه فاصله دارد.

تور استانبول:تور لحظه آخری استانبول,رزرو تور استانبول,تور استانبول,تور استانبول بهار 93 ,تور استانبول,تور استانبول 93 ,تور استانبول اردیبهشت 93 ,تور لحظه آخری استانبول,تور ارزان استانبول,تور ترکیه استانبول

هتل کرون پلازای استانبول

هتل کرون پلازای استانبول

این هتل زیبای 5 ستاره در منطقه ای تاریخی از شهر استانبول قرار گرفته است.هتل در محیطی عالی قرار دارد و به راحتی به مراکز تاریخی ،مساجد و بازار دسترسی دارد.ایستگاه تراموا در نزدیکی هتل قرار دارد و به راحتی به تمام نقاط شهر دسترسی دارید.رستوران لاله که در هتل است انواع غذاهای خارجی را سرو میکند و صبحانه به صورت سلف سرویس است.هتل دارای سالن بدنسازی،استخر و حمام مجهز است.

تور استانبول:تور لحظه آخری استانبول,رزرو تور استانبول,تور استانبول,تور استانبول بهار 93 ,تور استانبول,تور استانبول 93 ,تور استانبول اردیبهشت 93 ,تور لحظه آخری استانبول,تور ارزان استانبول,تور ترکیه استانبول

 

هتل هیلتون استانبول

هتل هیلتون استانبول

این هتل پنج ستاره که در قسمت اروپایی استانبول قرار گرفته است و رو به تنگه بسفر است.هتل دارای اتاقهای مجلل و با شکوه است اتاقها دارای پنجره های بزرگ حمام مدرن،بالکن رو به چشم انداز زیبای تنگه بسفر و باغ و به سبک هنری طراحی شده است.در رستوران هتل و تریا انواع غذها دریایی و نوشیدنی های گوناگون سرو می شود. در هنگام سرو عصرانه موسیقی پیانو زنده اجرا می شود.رستوران اژدها هتل غذاهای شسوانی و کاستونی را سرو میکند.مرکز سلامت هتل کلاسهای تنیس،اسکواش و ایروبیک را برگزار می کند.تختهای مخصوص آفتاب دورتا دور استخر چیده شده اند.هتل تا اتاق کنفرانس چهار صد متر و تا کاخ تاپکاپی سه و نیم کیلومتر فاصله داردو تا فرودگاه سی دقیقه و تا مترو ده دقیقه نیز فاصله دارد.

تور استانبول:تور لحظه آخری استانبول,رزرو تور استانبول,تور استانبول,تور استانبول بهار 93 ,تور استانبول,تور استانبول 93 ,تور استانبول اردیبهشت 93 ,تور لحظه آخری استانبول,تور ارزان استانبول,تور ترکیه استانبول

هتل ددمان استانبول

هتل ددمان استانبول

این هتل پنج ستاره در مرکز تجاری و اداری استانبول واقع شده است و به دلیل مجاور بودن با ایستگاه مترو به تمام نقاط شهر دسترسی راحت دارد.هتل دارای استخر سرپوشیده،سونا،جکوزی ،سالن بدنسازی است.

تور استانبول:تور لحظه آخری استانبول,رزرو تور استانبول,تور استانبول,تور استانبول بهار 93 ,تور استانبول,تور استانبول 93 ,تور استانبول اردیبهشت 93 ,تور لحظه آخری استانبول,تور ارزان استانبول,تور ترکیه استانبول

هتل گلدن ایچ 2 استانبول

هتل گلدن ایچ 2 استانبول

هتل چهار ستاره گلدن ایچ 2 در مرکز منطقه ی تفریحی،تجاری و فرهنگی .و نزدیک میدان تقسیم واقع شده است.هتل دارای باشگاه سلامت،استخر سرپوشیده،حمام ترکی،سونا،باشگاه بدنسازی و خدمات زیبایی پوست است

تور استانبول:تور لحظه آخری استانبول,رزرو تور استانبول,تور استانبول,تور استانبول بهار 93 ,تور استانبول,تور استانبول 93 ,تور استانبول اردیبهشت 93 ,تور لحظه آخری استانبول,تور ارزان استانبول,تور ترکیه استانبول

دو شنبه 25 فروردين 1393برچسب:هتلهای مالزی, :: 11:17 :: نويسنده : arezu
 

هتل دابلتری بای هیلتون کوالالامپور مالزی

 هتل دابلتری بای هیلتون کوالالامپور مالزی

هتل دابلتری بای هیلتون که هتلی پنج ستاره است.در شهر کوالالامپور قرار گرفته است و تا مترو شهر و پارک آمپانگ پنج دقیقه فاصله دارد.اتاقهای هتل مجهز به مینی بار،حمام اختصاصی،تلویزیون ال سی دی،سیستم تهویه،سشوار و کلیه وسایل ضروری است.و هتل دارای باشگاه بدنسازی،استخر روباز و مرکز اداری نیز هست.همچنین رستوران توسکا موجود در هتل انواع غذاهای ایتالیایی و رستوران مکان کیچن غذاهای محلی را سرو میکنند.تریای هتل با انواع نوشیدنیها از میهمانان پذیرایی میکند.هتل تا برجهای دوقلوی پتروناس و همایشهای کوالامپور ده دقیقه فاصله دارد.و تا فرودگاه 1 ساعت با ماشین فاصله دارد.

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی,تور ارزان مالزی,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور مالزی از مشهد ,نرخ تور مالزی,قیمت تور مالزی ,تور مالزی از شیراز ,تور ارزان مالزی,تور مالزی فروردین 93,تور مالزی و سنگاپور , تور لحظه آخری مالزی ,تور مالزی

هتل سری پاسیفیک کوالالامپور مالزی

هتل سری پاسیفیک کوالالامپور مالزی

هتل سری پاسیفیک تا مرکز تجاری شهر کوالالامپور ده دقیقه فاصله دارد. هتل مجاور مرکز تجاری پوترا و مقابل مرکز خرید پوترا واقع شده است.این هتل نزدیک ایستگاه مترو اتوبوس است که حمل و نقل را بسیار آسوده کرده است.اتاقهای هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی با گیرنده ماهواره ،مینی بار،میز کار و دارای چشم انداز برجهای دوقلوی پتروناس می باشند.و هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل باشگاه بدنسازی،استخر روباز،سونا،خدمات ماساژ،جکوزی می باشد رستوران هتل انواع غذاهای ژاپنی،چینی،غذاهای محلی و کانتونیایی را سرو میکند.

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی,تور ارزان مالزی,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور مالزی از مشهد ,نرخ تور مالزی,قیمت تور مالزی ,تور مالزی از شیراز ,تور ارزان مالزی,تور مالزی فروردین 93,تور مالزی و سنگاپور , تور لحظه آخری مالزی ,تور مالزی

هتل رویال چولان کوالالامپور مالزی

هتل رویال چولان کوالالامپور مالزی

هتل رویال چولان درمرکز شهر اداری و مقابل برجهای دوقلوی پتروناس واقع  شده است.اتاقهای مجهز به سیستم تهویه مطبوع،مینی بار،اینترنت رایگان،حمام اختصاصی  است همچنین هتل دارای ماساژ درمانی،استخر روباز،سونا،خدمات نگهداری از کودکان و کرایه ماشین نیز هست.دارای چندین رستوران است که انواع غذاهای مالزی ،چینی به صورت سلف سرویس ارائه میکند.هتل تا مرکز خرید پاویلیون و همایشات شهر 1 کیلومتر فاصله دارد و تا فرودگاه چهل و پنج دقیقه فاصله دارد.

 مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی,تور ارزان مالزی,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور مالزی از مشهد ,نرخ تور مالزی,قیمت تور مالزی ,تور مالزی از شیراز ,تور ارزان مالزی,تور مالزی فروردین 93,تور مالزی و سنگاپور , تور لحظه آخری مالزی ,تور مالزی

هتل اینترکنتیننتال نیکو کوالالامپور مالزی

هتل اینترکنتیننتال نیکو کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره و عالی در یک موقعیت و مکان عالی قرار گرفته است و تا برجهای دوقلوی پتروناس ده دقیقه فاصله دارد.هتل نیکو در شهر کوالالامپور و در منطقه ی گلدن تریانگل واقع شده است.هتل دارای رستوران ،سالن همایش مجهز ،یک بازار بزرگ و سالن بدنسازی است.این هتل به صورت اختصاصی است و دارای امکانات تفریحی و یک استخر بزرگ است که با باغهای سرسبز پوشیده شده است.

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی,تور ارزان مالزی,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور مالزی از مشهد ,نرخ تور مالزی,قیمت تور مالزی ,تور مالزی از شیراز ,تور ارزان مالزی,تور مالزی فروردین 93,تور مالزی و سنگاپور , تور لحظه آخری مالزی ,تور مالزی

هتل کران پلازا موتیارا کوالالامپور مالزی

هتل کران پلازا موتیارا کوالالامپور مالزی

هتل پنج ستاره ی کرون پلازا موتیارا در منطقه ی تجاری قرار گرفته است و تا پارک معروف سوریا و  برجهای دوقلوی پتروناس پنج دقیقه فاصله دارد.اتاقهای هتل بزرگ و راحت بوده و دارای حمام مدرن،تلویزیون و سایر امکانات دیگر می باشد.هتل دارای پنج رستوران و تریا ،زمینهای ورزشی اسکواش و تنیس،باشگاه بدنسازی،مرکز آب گرم،سالن زیبایی،مرکز اداری است رستوران موجود در هتل انواع غذاهای تایلندی،هندی و بین المللی را سرو میکند هتل تا ایستگاه مترو یک دقیقه فاصله دارد.

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی,تور ارزان مالزی,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور مالزی از مشهد ,نرخ تور مالزی,قیمت تور مالزی ,تور مالزی از شیراز ,تور ارزان مالزی,تور مالزی فروردین 93,تور مالزی و سنگاپور , تور لحظه آخری مالزی ,تور مالزی

هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور مالزی

هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره در منطقه ی گلدن ترایانگل کوالالامپور واقع شده است.رستورانهای معروف ،فروشگاههای گوناگون ،مغازه ها و باشگاههای شبانه در اطراف هتل قرار گرفته اند.هتل دارای مرکز آب گرم،سالن بدنسازی،جکوزی،استخر کودکان ، زمین گلف و زمین تنیس می باشد

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی,تور ارزان مالزی,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور مالزی از مشهد ,نرخ تور مالزی,قیمت تور مالزی ,تور مالزی از شیراز ,تور ارزان مالزی,تور مالزی فروردین 93,تور مالزی و سنگاپور , تور لحظه آخری مالزی ,تور مالزی

 

هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر مالزی

هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر مالزی

این هتل 4 ستاره که در مرکز شهر کوالالامپور واقع شده است و تا فروشگاهها ،مراکز تفریحی و رستورانها فاصله ی کمی دارد هتل بین مرکز خرید بوکیت بینتانگ و برجهای دوقلو واقع شده است.هتل نزدیک ایستگاه مترو و مرکز همایش است.هتل دارای استخر روباز ،خدمات آب گرم و اتاقهای مدرن و زیبا است.رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و آسیایی را سرو میکند

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی,تور ارزان مالزی,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور مالزی از مشهد ,نرخ تور مالزی,قیمت تور مالزی ,تور مالزی از شیراز ,تور ارزان مالزی,تور مالزی فروردین 93,تور مالزی و سنگاپور , تور لحظه آخری مالزی ,تور مالزی

دو شنبه 25 فروردين 1393برچسب:هتلهای 5 ستاره کیش, :: 11:12 :: نويسنده : arezu

هتل مارینا پارک کیش

هتل 5 ستاره ی مارینا پارک در زیباترین منطقه ی جزیره کیش و به مساحت ده هکتار واقع شده است.این هتل در یک فضای سبز و در کنار آبنمای زیبا قرار گرفته است. هتل رو به ساحل مرجانی دریای زیبای خلیج فارس است.این هتل دارای امکانات ورزشی ،استخر،سونا،جکوزی،زمین تنیس ،سالن بدنسازی و کافی شاپ است.

عکسها و تصاویر هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

 

مطالب تور کیش:تور کیش,تور ارزان کیش ,کیش آنلاین ,رزرو تور کیش,کیش آنلاین 

 

هتل داریوش کیش

هتل پنج ستاره داریوش که در  جزیره کیش واقع شده است توسط حسین ثابت سرمایه گذاری شده است. این هتل به سبک تخت جمشید و به افتخار  ایران باستان در دوران هخامنشیان ‌طراحی و ساخته شده است.این هتل دارای دو نمای رو به دریا و رو به باغ است، هتل دارای امکاناتی از قبیل :تخفیف پارک دلفین ها،باغ پرندگان ،گشت به مراکز خرید،ترانسفر فرودگاه و گشت جزیره است.همچنین هتل نزدیک به دریا و رستوران و پیست دوچرخه سواری نیز است.

عکسها و تصاویر هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش

 

مطالب تور کیش:تور کیش,تور ارزان کیش ,کیش آنلاین ,رزرو تور کیش,کیش آنلاین 

 

هتل ارم کیش

 

هتل ارم کیش

این هتل 5 ستاره با مساحت صد هزار متر مربع در بلندترين نقطه ی شمال شرقي جزيره ی کيش و رو به دریای خلیج فارس ساخته شده است این هتل در محیطی سر سبز با درختان انبوه و در کنار آبنما واقع شده است.هتل دارای دویست و ده اطاق و سی سو ئیت در ساختمان اصلی است. در محوطه ی هتل دو استخر و سونا ،کافی شاپ،رستوران گردان با انواع غذاهای ایرانی و خارجی ،سالن آمفی تئاتر با ظرفیت چهارصد نفر ،سالن ورزشی بیلیارد ،تالار مخصوص ازدواج ،سالن کنفرانس و فروشگاه وجود دارد.هشتاد درصد اتاقها رو به دریا هستند.

آدرس :  جزیره کیش- بلوار خیام- هتل بزرگ ارم

عکسها و تصاویر هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

 

هتل ارم کیش

 

هتل ارم کیش

 

مطالب تور کیش:تور کیش,تور ارزان کیش ,کیش آنلاین ,رزرو تور کیش,کیش آنلاین 

هتل شایان کیش

این هتل پنج ستاره یکی از قدیمی ترین و بزرگترین هتلها در جزیره کیش است. این هتل شامل  صد و نود و پنج  اتاق مجهز، سوئیتهای رو به ساحل،اتاقهای روبه دریا و سوئیتهای معمولی است و دارای امکاناتی از قبیل :کافی نت و گیم نت، کافی شاپ، آرایشگاه،رستورانهای ایرانی و فرنگی، سالنهای کنفرانس، پارکینگ اختصاصی. هتل تا فرودگاه هفت کیلومتر و تا مرکز تجاری سه کیلومتر فاصله دارد .

آدرس:میدان ساحل-جنب اسکله قدیم

عکسها و تصاویر هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

 

هتل شایان کیش

 

هتل شایان کیش

 

مطالب تور کیش:تور کیش,تور ارزان کیش ,کیش آنلاین ,رزرو تور کیش,کیش آنلاین 

هتل شایگان کیش

هتل شایگان در سال 81 و در زمینی به مساحت یازده هزار متر مربع  تاسیس کردید این هتل دارای چهار پله ی اضطراری ،سه آسانسور و نمای رو به دریا می باشد.این هتل پنج دقیقه پیاده تا بازار پانیذ و پردیس فاصله دارد.

آدرس : جزیره کیش ، روبروی بازار پردیس - بلوار رودکی

عکسها و تصاویر هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

 هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

 

مطالب تور کیش:تور کیش,تور ارزان کیش ,کیش آنلاین ,رزرو تور کیش,کیش آنلاین 

دو شنبه 25 فروردين 1393برچسب:, :: 10:56 :: نويسنده : arezu

هتل هایت ریجنسی دبی

هتل هایت ریجنسی دبی

هتل هایت ریجنسی دبی یکی از مجلل ترین هتلهای دبی نیز می باشد و امکاناتی از قبیل زمین اختصاصی پاتیناژ،رستوران گردان و اتاقهای رو به به خلیج فارس را در دسترس مسافران خود قرار میدهد. بازار طلا پنج دقیقه تا هتل فاصله دارد. هتل دارای یک ورزشگاه مدرن، چند زمین تنیس ، مرکز تناسب اندام  و زمین گلف می باشد. اسپا هتل نیز خدمات متفاوت ماساژ درمانی را میهمانان ارائه میدهد. این هتل دارای پنج رستوران است که، تنها رستوران گردان (چرخنده) شهر دوبی محسوب می شود..در تریای هتل انواع نوشیدنی نیز موجود است.این هتل تنها پانزده دقیقه تا فرودگاه دبی فاصله دارد.

 

مطالب تور دبی:تور دبی,تور ارزان دبی,تور مسافرتی دبی  ,تور دبی,تور دبی از مشهد ,تور ارزان دبی,تور دوبی,رزرو تور دبی,قیمت تور دبی ,تور دبی اردیبهشت 93 ,نرخ ارزان دبی,تور لحظه آخری دبی ,قیمت تور دبی ,تور دبی,تور دبی اردیبهشت 93 هتل سیتی استار ,بهترین تور دبی,تور دبی فروردین 93 ,تور مسافرتی دبی,تور ارزان دبی ,تور دبی از شیراز  ,تور ارزان دبی,درباره دبی

تور ارزان دبی

 

 

 

 

 

 

 

هتل ابن بتوته گیت دبی

 

هتل ابن بتوته گیت دبی

 

هتل ابن بتوته گیت خدمات بی نظیر در محیطی مدرن و مجلل به میهمانان خود ارائه میدهد. تمام اتاقهای این هتل راحت و تمیز هستند.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل  استخر روباز (تمام فصول) ، ماساژ ، ایوان مخصوص حمام آفتاب است.همچنین هتل خدمات نگهداری از کودکان را ارائه میدهد.اين هتل دارای سیصد و نود و شش اتاق است.فروشگاههای متعدد در نزدیک هتل هستند.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه بسیار مجهز و یک صرافی در هتل وجود دارد .

 

مطالب تور دبی:تور دبی,تور ارزان دبی,تور مسافرتی دبی  ,تور دبی,تور دبی از مشهد ,تور ارزان دبی,تور دوبی,رزرو تور دبی,قیمت تور دبی ,تور دبی اردیبهشت 93 ,نرخ ارزان دبی,تور لحظه آخری دبی ,قیمت تور دبی ,تور دبی,تور دبی اردیبهشت 93 هتل سیتی استار ,بهترین تور دبی,تور دبی فروردین 93 ,تور مسافرتی دبی,تور ارزان دبی ,تور دبی از شیراز  ,تور ارزان دبی,درباره دبی

 

 

 

 

 

 

هتل جمیرا تاور امارات دبی

 

هتل جمیرا تاور امارات دبی

 

هتل پنج ستاره و مجلل جمیرا تاور امارات، در خیابان شیخ زاید قرار گرفته است و اتاقهای بزرگ این هتل دارای امکاناتی مانند اینترنت بی سیم پر سرعت ,پذیرایی در اتاق،طبقه ای مخصوص بانوان،پانزده رستوران وتریا که انواع غذاهای بین المللی را سرو میکند.هتل دارای چهارصد اتاق و سوئیت بزرگ و راحت است که مجهز به حمامهای لوکس و مدرن هستند،دو مرکز سلامت،بالکن آفتاب گیر،استخر شنا و اتوبوس برای دسترسی به پارک وایلد وادی و ساحل است

مطالب تور دبی:تور دبی,تور ارزان دبی,تور مسافرتی دبی  ,تور دبی,تور دبی از مشهد ,تور ارزان دبی,تور دوبی,رزرو تور دبی,قیمت تور دبی ,تور دبی اردیبهشت 93 ,نرخ ارزان دبی,تور لحظه آخری دبی ,قیمت تور دبی ,تور دبی,تور دبی اردیبهشت 93 هتل سیتی استار ,بهترین تور دبی,تور دبی فروردین 93 ,تور مسافرتی دبی,تور ارزان دبی ,تور دبی از شیراز  ,تور ارزان دبی,درباره دبی

 

هتل رامادا دبی

هتل رامادا دبی

هتل 4 ستاره رامادا دبی در محیطی عالی و در مرکز منطقه بر دبی قرار گرفته است و تنها چند قدم تا مرکز خرید برجمان فاصله دارد.دارای اتاقهای راحت و بزرگ و امکانات مدرن، باشگاه بدنسازی و استخر است.یک نقاشی بزرگ شیشه ای بر زیبایی هتل افزوده است.رستوران و پارکینگ رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد.

هتل القصر دبی

هتل القصر دبی

هتل مجلل و با شکوه القصردر کنار پارک آبی وایلد وادی دبی قرار دارد.اتاقهای هتل دارای بالکن و هتل دارای  امکاناتی مانند استخر سرپوشیده و روباز ،اینترنت بی سیم رایگان،مرکز آب گرم و ساحل اختصاصی است.همه ی اتاقها راحت و بزرگ هستند و دارای لوازم ضروری مانند تلویزیون با ماهواره است.و زمین تنیس و اسکواش در هتل وجود دارد.و دارای پارکینگ رایگان است

مطالب تور دبی:تور دبی,تور ارزان دبی,تور مسافرتی دبی  ,تور دبی,تور دبی از مشهد ,تور ارزان دبی,تور دوبی,رزرو تور دبی,قیمت تور دبی ,تور دبی اردیبهشت 93 ,نرخ ارزان دبی,تور لحظه آخری دبی ,قیمت تور دبی ,تور دبی,تور دبی اردیبهشت 93 هتل سیتی استار ,بهترین تور دبی,تور دبی فروردین 93 ,تور مسافرتی دبی,تور ارزان دبی ,تور دبی از شیراز  ,تور ارزان دبی,درباره دبی

 

هتل هبتور گرند ریزورت دبی

هتل تفریحگاه هبتور گرند ریزورت دبی

هتل پنج ستاره هبتور گرند ریزورت ،در ساحل جمیرا قرار گرفته است و پنجره ی اتاق های باشکوه این هتل رو به باغ و خلیج فارس است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل  ساحل اختصاصی و استخرهای روباز میباشد. اتاقهای هتل همگی مجهز به تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره و دستگاه دی وی دی است.دارای رستوران و دوازده تریا میباشد رستورانهای هتل انواع غذاهای بین المللی مانند انگلیسی ،ایتالیایی، تایلندی و لبنانی را سرو میکند.همچنین هتل دارای دو زمین اسکواش ،دو زمین تنیس و باشگاه کودکان است. هتل در کنار  تفریحگاه ساحلی دوبی قرار گرفته است.این هتل تنها ده دقیقه با مرکز خرید فاصله دارد.

مطالب تور دبی:تور دبی,تور ارزان دبی,تور مسافرتی دبی  ,تور دبی,تور دبی از مشهد ,تور ارزان دبی,تور دوبی,رزرو تور دبی,قیمت تور دبی ,تور دبی اردیبهشت 93 ,نرخ ارزان دبی,تور لحظه آخری دبی ,قیمت تور دبی ,تور دبی,تور دبی اردیبهشت 93 هتل سیتی استار ,بهترین تور دبی,تور دبی فروردین 93 ,تور مسافرتی دبی,تور ارزان دبی ,تور دبی از شیراز  ,تور ارزان دبی,درباره دبی

 

 

 

هتل مترو پولیتن پالاس دبی

 

هتل مترو پولیتن پالاس دبی

 

این هتل پنج ستاره تنها پنج دقیقه تا بازار طلا نیز فاصله دارد هتل دارای امکاناتی از قبیل ورزشگاه ،استخر روباز،سونا نیز هست. اتاق های هتل مجهز به تلویزیون LCD ،میز کار و یخچال بوده و به سبک شرقی و عربی تزئین شده اند. هتل دارای چهار رستوران میباشد که یکی از آنان لبنانی است و رقص عربی به همراه موسیقی زنده برگزار میکند. و سه رستوران دیگر به ترتیب خانه استیک ، رستوران مدیترانه ای و رستوران بین المللی شبانه روزی به میهمانان خود ارائه میدهند.باشگاه گلف دبی تنها پنج دقیقه تا هتل نیز فاصله دارد. پارکینگ رایگان در هتل وجود دارد.

مطالب تور دبی:تور دبی,تور ارزان دبی,تور مسافرتی دبی  ,تور دبی,تور دبی از مشهد ,تور ارزان دبی,تور دوبی,رزرو تور دبی,قیمت تور دبی ,تور دبی اردیبهشت 93 ,نرخ ارزان دبی,تور لحظه آخری دبی ,قیمت تور دبی ,تور دبی,تور دبی اردیبهشت 93 هتل سیتی استار ,بهترین تور دبی,تور دبی فروردین 93 ,تور مسافرتی دبی,تور ارزان دبی ,تور دبی از شیراز  ,تور ارزان دبی,درباره دبی

 

 

هتل تریدرز دبی

هتل تریدرز دبی

 

هتل زیبا ی 4 ستاره تریدرز در بهترین منطقه تجاری و اقتصادی دیره واقع شده است.هتل دارای دویست و پنجاه اتاق مجز به امکانات لوکس و با طراحی زیبا می باشد .همچنین امکاناتی از قبیل ترانسفر فرودگاه،خدمات عالی هتل ،ورزشگاه مدرن و پارکینگ رایگان در هتل وجود دارد.رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی را در یک محیطی زیبا به میهمانان ارائه می دهد.

مطالب تور دبی:تور دبی,تور ارزان دبی,تور مسافرتی دبی  ,تور دبی,تور دبی از مشهد ,تور ارزان دبی,تور دوبی,رزرو تور دبی,قیمت تور دبی ,تور دبی اردیبهشت 93 ,نرخ ارزان دبی,تور لحظه آخری دبی ,قیمت تور دبی ,تور دبی,تور دبی اردیبهشت 93 هتل سیتی استار ,بهترین تور دبی,تور دبی فروردین 93 ,تور مسافرتی دبی,تور ارزان دبی ,تور دبی از شیراز  ,تور ارزان دبی,درباره دبی

 

تور بالن سواری دبی

تور بالن سواری دبی

در این تور علاقه مندان سوار بر بالن به آرامی در هوا شناور و به گردش می پردازند.و می توانند هوای خنک و نسیم را در ارتفاعات حس کنند.این تور از صحرا و بیابان بزرگ به هوا میرود و کوهها و دشتها به زیبایی قابل مشاهده هستند

مطالب تور دبی:تور دبی,تور ارزان دبی,تور مسافرتی دبی  ,تور دبی,تور دبی از مشهد ,تور ارزان دبی,تور دوبی,رزرو تور دبی,قیمت تور دبی ,تور دبی اردیبهشت 93 ,نرخ ارزان دبی,تور لحظه آخری دبی ,قیمت تور دبی ,تور دبی,تور دبی اردیبهشت 93 هتل سیتی استار ,بهترین تور دبی,تور دبی فروردین 93 ,تور مسافرتی دبی,تور ارزان دبی ,تور دبی از شیراز  ,تور ارزان دبی,درباره دبی

 

 

جاذبه های گردشگری استانبول

 



tange besfer istanbul

تنگه بسفر استانبول مکانی است که محیطی مناسب برای قایق رانی آن هم با قایق های سنتی و قدیمی می باشد و در طول سفر میتوانید از این تفریح لذت ببرید. تنگه بسفر استانبول قاره آسیا را از قاره اروپا جدا کرده است. سواحل تنگه بسفر از زمانهای گذشته و حال به گونه ای شکوه امروزی و زیبائی و سادگی گذشته را نشان می دهد. هتل های مدرن و زیبا و ویلاهای چوبی در کنار ساحل با کاخهای زیبا و مرمرین که در نزدیکی دهکده های کوچک ماهیگیری و قلعه های سنگی روستائی قرار دارد به جذابیت این منطقه اضافه کرده است. برای تماشای تنگه بسفر و اطراف آن تنها راه فقط گردش با قایق های سنتی می باشد.
با گردش در تنگه بسفر استانبول با قایق که به شکل زیگزاگ حرکت می کنند شما میتوانید بیشتر ساحلهای اطراف تنگه بسفر را از نزدیک ببینید. می توانید برای گردش با قایق در این منطقه از ایستگاه امین انو سوار کشتی بشوید. هزینه گردش با کشتی در این ناحیه زمان 6 شش ساعته آن خیلی مناسب می باشد. میتوانید با استفاده از قایقهای مخصوص برای گردش ، در کنار منطقه خلیج آژانسهای مخصوص برای گشت و سیاحت وجود دارد . تورهای نصف روز شبانه یا روزانه در آژانس وجود دارد.

tange besfer istanbul

تور استانبول 93 , تور استانبول فروردین 93 , تور استانبول اردیبهشت 93 , بهترین تور استانبول 93 , نرخ ویژه تور استانبول 93 , بهای بلیت تور استانبول 93 , تور ارزان استانبول 93 , تورهای خوب استانبول 93 , تور استانبول 93 , تور استانبول فروردین 93 , تور استانبول اردیبهشت 93

منطقه پولونزکوی استانبول


mantaghe polonzkoi istanbul

منطقه پولونزکوی استانبول در فاصله بیست و پنج km استانبول و در قسمت آسیائی واقع شده است. منطقه پولونز کوی استانبول در واقع اولین بار در قرن نوزده و بوسیله مهاجران لهستانی کشف شده است. مردم شهر استانبول معمولاً برای قدم زدن و سوارکاری خوردن غذاهای سنتی لهستانی به این منطقه می روند.

تور استانبول 93 , تور استانبول فروردین 93 , تور استانبول اردیبهشت 93 , بهترین تور استانبول 93 , نرخ ویژه تور استانبول 93 , بهای بلیت تور استانبول 93 , تور ارزان استانبول 93 , تورهای خوب استانبول 93 , تور استانبول 93 , تور استانبول فروردین 93 , تور استانبول اردیبهشت 93

موزه هنرهای اسلامی استانبول

 moze honarhaye eslami

ابراهیم پاشا دوست و صدراعظم سلیمان بوده است، كه در زمان كودكی در یونان توسط ترك‌ها اسیر شد و به خانه‌داری امپراطوری به نام برده فروخته شد. او در کاخ توپكاپی با سمت پیام‌رسان مشغول به کار بود، زمانی كه سلیمان هم‌سال او بود با هم دوست شدند . زمانی که با سلطان دوست شد به سمت صدراعظمی رسید.عمارت قصر را سلطان سلیمان، یك سال قبل از اینکه خواهرش را به عقد ابراهیم پاشا دراورد، به خواهرش بخشید. این دوران زیبا و با شکوه دوام زیادی نداشت.  ثروت، قدرت و نفوذ او بر سلطان به قدری زیاد شد كه موجب حسادت دیگران شد، و بیشتر از بقیه، حسادت همسر قدرتمند سلیمان (روكسلانا) را برانگیخت. روكسلانا سلطان را راضی كرد كه ابراهیم پاشا دشمن می باشد و سلطان سلیمان در ۱۹۵۳ دستور قتل پاشا را صادر كرد. موزه به دستور وزیر اعظم در سال 1524 ساخته شد. این عمارت بزرگترین بنائی بود که در زمان امپراطوری عثمانی ساخته شده است. مجموعه موزه مانند : آثاری از قرن های 8 تا 19 میلادی می باشد. برجسته ترین آن نمایشگاه بسیار زیبایی از خوشنویسی و ادوات و ابزار خوشنویسی، طغرا‌ها، فرمان‌های شاهی، و نسخ خطی آراسته شده است. در بزرگترین تالار قصر رحل‌ های قرآن بسیار زیبایی از قرن شانزده، مجموعه نفیسی از قدیمی ترین فرش‌های دنیا و مینیاتور‌های تركی نگهداری و مراقبت می‌شوند. همچنین در این موزه ، اشیاء فلزی و چوبی هنری , سرامیک‌های ارزشمند و پارچه‌های كهن و قدیمی نگهداری می‌شوند. در حیاط موزه کافی شاپی با میز‌هایی در تراس با نمایه زیبایی از هیپودروم  یا سیرك دارد وجود دارد.

تور استانبول 93 , تور استانبول فروردین 93 , تور استانبول اردیبهشت 93 , بهترین تور استانبول 93 , نرخ ویژه تور استانبول 93 , بهای بلیت تور استانبول 93 , تور ارزان استانبول 93 , تورهای خوب استانبول 93 , تور استانبول 93 , تور استانبول فروردین 93 , تور استانبول اردیبهشت 93


حمام جنیفر استانبول

hamame jenifer istanbul

مالک حمام جنیفر استانبول  یک فرد کانادایی به نام جنیفر گادت است. در این مکان همه لوازم حمام مانند : لباس حمام , حوله و بسته های وسایل حمام که اکثرا دست بافت می باشند و یا دستبافت و ماشینی هر دو بافته شده اند به فروش می رسند. در این حمام کیسه حمام , صابون های طبیعی و دیگر ترکیبات از گل سرخ تهیه شده است به فروش می رسد.


تور استانبول 93 , تور استانبول فروردین 93 , تور استانبول اردیبهشت 93 , بهترین تور استانبول 93 , نرخ ویژه تور استانبول 93 , بهای بلیت تور استانبول 93 , تور ارزان استانبول 93 , تورهای خوب استانبول 93 , تور استانبول 93 , تور استانبول فروردین 93 , تور استانبول اردیبهشت 93

هتلهای دبی


هتل سیتی سیزن دبی

 

City Season Hotel Dubai

هتل 4 ستاره ی City Season در مرکز شهر دبی و در نزدیکی مراکز تجاری آن واقع شده است. این هتل شیک بوده و شامل 180 اتاق و سوییت می باشد که هرکدام مبله و دارای امکانات رفاهی هستند. رستوران هتل انواع غذاهای تایلندی را سرو می کند و همینطور میهمانان هتل می توانند از غذاهای سبک و نوشیدنی های مختلف کافی شاپ هتل استفاده کنند. از فرودگاه به سمت هتل با ماشین حدود 10 دقیقه و پیاده تا مرکز تجاری, سیتی سنتر, حدود 5 دقیقه فاصله است. از امکانات دیگر آن استخر, سونا, باشکاه و پارکینگ را می توان نام برد.

تور دبی 93 , تور دبی فروردین 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , معرفی هتلهای دبی , بهترین تور دبی 93 , تور دبی لحظه آخری , تور ارزان دبی 93 , نرخ ویژه تور دبی 93 , تور های خوب دبی 93 , تور دبی 93 , تور دبی فروردین 93 , تور دبی اردیبهشت 93

هتل گرند سنترال دبی

هتل گرند سنترال دبی

هتل زیبا و لوکس گرند سنترال با خدمات و امکانات عالی برای مسافران و میهمانان خود مهیا کرده است.امکانات هتل مانند : سونا ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (برای همه فصول) ، مرکز سلامت و آبگرم ،   ایوان مخصوص حمام آفتاب دارد .از امکانات دیگر هتل خدمات نگهداری و مراقبت از کودکان می باشد. یک صرافی در هتل می باشد که میتوانید در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید. اتاق جلسه تجهیز شده در هتل مهیا می باشد. به خواست مسافرین و میهمانان، ترانسفر فرودگاه برایشان آماده می شود. از خدمات زیبایی هتل برای مدت زمان اقامت خود استفاده کنید تا در این مدت اقامت هم آراسته باشید. رستوران هتل با غذاهای متنوع و لذیذ خود آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران خود می باشد. مرکز بدنسازی در هتل وجود دارد می توانید ادامه فعالیت ورزشی خود را در طول اقامت خود داشته باشید.

تور دبی 93 , تور دبی فروردین 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , معرفی هتلهای دبی , بهترین تور دبی 93 , تور دبی لحظه آخری , تور ارزان دبی 93 , نرخ ویژه تور دبی 93 , تور های خوب دبی 93 , تور دبی 93 , تور دبی فروردین 93 , تور دبی اردیبهشت 93

هتل گرند فلورا دبی

 

Flora Grand Hotel Dubai

هتل 4 ستاره Flora Grand در منطقه ی دیره واقع شده و حدود 200 متر از مترو Al Rigga  فاصله دارد. استخر سر پوشیده از جمله امکانات آن می باشد. این هتل شامل 200 اتاق است که به شکل زیبایی مبله شده و بزرگ هستند. اتاقها مجهز به امکانات مورد نیاز جهت درست کردن چای و یا قهوه بوده و نیز دارای تلویزیون همراه با ماهواره می باشد. میهمانان می توانند در رستوران  Monrose هتل انواع غذاهای بین المللی را امتحان کنند. آنها همچنین می توانند از استخر آب داغ جهت ریلکس کردن و همچنین باشگاه های فیتنس و نیز مرکز اسپای هتل جهت ماساژ و سایر امکانات آن استفاده کنند. هتل حدود 10 دقیقه تا فرودگاه بین المللی فاصله دارد. ترانسفر هتل خدمات خود را به صورت روزانه به سمت ساحل و مراکز خرید بزرگ ارائه می کند. پارکینگ رایگان می باشد.

تور دبی 93 , تور دبی فروردین 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , معرفی هتلهای دبی , بهترین تور دبی 93 , تور دبی لحظه آخری , تور ارزان دبی 93 , نرخ ویژه تور دبی 93 , تور های خوب دبی 93 , تور دبی 93 , تور دبی فروردین 93 , تور دبی اردیبهشت 93

هتل کاپتورن دبی

 

 Copthorn Hotel Dubai

هتل 4 ستاره Copthorn در نزدیکی مرکز خرید دیره و در بخشی که دسترسی به منطقه تجاری دبی راحت است واقع شده. این هتل دارای استخر روباز و جایگاه مخصوص آفتابگیری و نیز اتاقهای هتل دارای مبلمان مدرن و تلویزیون LCD همرا با ماهواره می باشد. هتل به مسافران حق انتخاب 4 غذای مختلف را به صورت روزانه ارائه می دهد. رستوران کریستال هتل با سقف شیشه ای همراه با نوشیدنی های مخصوص عربی و انواع نوشیدنی های بدون الکل از میهمانان پذیرایی می کند. حمام بخار ترکی, مرکز تناسب اندام و ماساژ از دیگر امکانات هتل می باشد. هتل حدود 5 دقیقه تا فرودگاه بین المللی و حدود 2.5 کیلومتر تا مرکز خرید Burjuman فاصله دارد. خدمات 24 ساعته و پارکینگ رایگان نیز داراست.

تور دبی 93 , تور دبی فروردین 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , معرفی هتلهای دبی , بهترین تور دبی 93 , تور دبی لحظه آخری , تور ارزان دبی 93 , نرخ ویژه تور دبی 93 , تور های خوب دبی 93 , تور دبی 93 , تور دبی فروردین 93 , تور دبی اردیبهشت 93

هتل سامایا دبی

 Samaya Hotel

هتل سامایا دبی

هتل 5 ستاره ی Samaya دارای استخر سرپوشیده می باشد که به آبنمای دبی مشرف است و همچنین این هتل دارای اتاق های بزرگی می باشد که از داخل تعدادی از آنها منظره ی زیبای آبنما قابل مشاهده است. تداخل رنگ های تیره و روشن شکل مجللی به اتاق ها داده. هر اتاق شامل حمام همراه با لوازم بسیار شیک و یک تلویزبون مسطح دیواری با ماهواره می باشد. میهمانان می توانند از باشگاه ورزشی هتل یا استخری که در پشت بام هتل بنا شده استفاده کننند. هتل Samaya انواع غذاهای ایرانی در کنار خوراک های بین المللی دیگر را سرو می کند. از هتل تا فرودگاه بین المللی حدودKm 5 فاصله است. همچنین از هتل تا منطفه ی مرکزی  Union square و Al Ghurair City Mall تنها Km1 فاصله وجود دارد. پارکینگ رایگان نیز ارائه می شود.

تور دبی 93 , تور دبی فروردین 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , معرفی هتلهای دبی , بهترین تور دبی 93 , تور دبی لحظه آخری , تور ارزان دبی 93 , نرخ ویژه تور دبی 93 , تور های خوب دبی 93 , تور دبی 93 , تور دبی فروردین 93 , تور دبی اردیبهشت 93 

هتلهای کیش


هتل قاصدک کیش

 

hotel ghasedak kish

هتل قاصدک کیش همان هتل آرامش قدیم می باشد که به دلیل نرخ مناسب مورد استقبال کارگران خارجی در کشور امارات است. افراد برای تمدید کردن ویزای کار و اقامت در امارات مجبور هستند از کشوری دیگر سفر کنند و جزیره کیش هم منطقه ای مناسب برای این سفر می باشد. هتل آرامش قدیم یا هتل قاصدک کیش برای افرادی مناسب می باشد که دنبال اقامتی با قیمت مناسب در اتاق‌های چهار تخته و پنج تخته می باشند.

آدرس هتل قاصدک کیش : جزیره کیش , بلوار ساحل , روبروی بازار زیتون

تور کیش 93 , تور کیش فروردین 93 , تور کیش اردیبهشت 93  , معرفی تور کیش 93 , بهترین تورهای کیش 93 , تور کیش 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش فروردین 93

هتل گلدیس کیش

 

Hotel Goldis kish

هتل گلدیس کیشاز قدیمی ترین هتل های جزیره کیش می باشد . هتل گلدیس کیش در سال 1369 در قرار داد اولیه ای که با مدیر عامل سازمان عمران جزیره کیش امضاء شد و به مدت 10 سال به عنوان هتلی دو ستاره تا سال 1379 فعالیت داشته باشد. با تغییراتی که در سال 1379 در سازمان به وجود آمد به مدت 21 سال دیگر هم برای پذیرایی و اقامت مسافران خارجی مورد استفاده قرار می گیرد و تدارک دیده اند. هتل گلدیس کیش هتلی تمییز و مرتب می باشد و برای اقامت خانواده ها بسیار مناسب می باشد. رستوران هتل نیز با غذاهای لذیذ و متنوع از مسافران و میهمانان خود پذیرایی می کند.

آدرس هتل گلدیس کیش : بلوار ایران , جنب پمپ بنزین

تور کیش 93 , تور کیش فروردین 93 , تور کیش اردیبهشت 93  , معرفی تور کیش 93 , بهترین تورهای کیش 93 , تور کیش 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش فروردین 93


هتل دیدار کیش

hotel didar kish

هتل دیدار کیش به علت تعمیراتی که جدیدا انجام داده است، باعث شده کیفیت هتل بالا رود. هتل فاصله کمی با مسجد جامع کیش و ساحل کیش دارد که باعث شده فضایی آرام و مکانی مناسب برای اقامت در جزیره زیبای کیش باشد . هتل دیدار کیش در مسیر عبور حمل و نقل شهری و موقعیت مناسب جغرافیایی باعث جلب رضایت و جذب مشتریان هتل دیدار کیش می باشد. در هتل دیدار کیش اینترنت به صورت وایرلس می باشد. اتاقها بسیار تمییز می باشد و پرسنل هتل دیدار کیش بسیار برخورد مناسبی دارند که باعث می شود مسافران و میهمانان عزیز از اقامتشان خاطره ی خوبی داشته باشند.

آدرس هتل دیدار کیش : خیابان میر مهنا , بلوار خاتم الانبیاء

تور کیش 93 , تور کیش فروردین 93 , تور کیش اردیبهشت 93  , معرفی تور کیش 93 , بهترین تورهای کیش 93 , تور کیش 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش فروردین 93

 
 

 

hotel aramis kish

هتل آرامیس کیش هتلی زیبا و تجهیز شده می باشد هتل بسیار تمییز می باشد و به مرکزهای خرید و مراکز تفریحی بسیار نزدیک است .امکانات هتل آرامیس:  کافى شاپ و لابى زیبا ، کافى شاپ در محیطی باز ، خشکشویی و لباسشویی  ، مینى بار مجهز،  صندوق امانات برای وسایل و مدارک می باشد. هتل آرامیس کیش در مرکز جزیره قرار دارد و در نزدیک بازار پردیس 1 واقع شده است و دسترسی به این بازار برای میهمانان و مسافران عزیز آسان شده است. هتل آرامیس کیش سعی کرده است بیشتر امکانات رفاهی را برای مسافران مهیا کند تا این عزیزان از اقامت خود راضی باشند .

تور کیش 93 , تور کیش فروردین 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , بهترین تورهای کیش 93 , تور کیش لحظه آخری , تورهای ارزان کیش 93 , تور خوب کیش 93 , تور های معروف کیش 93 , نرخ ویژه تور کیش 93 , تور کیش 93 , تور کیش فروردین 93 , تور کیش اردیبهشت 93

 

hotel arian kish

هتل آریان کیش از هتلهای چهار ستاره جزیره کیش می باشد که نزدیک به مرکزهای خرید و بازارهای جزیره کیش می باشد .هتل آریان کیش در نزدیکی بازار پانیذ و پردیس ساخته شده است.هتل آریان کیش تقریبا 5300 متر وسعت دارای هفتاد اتاق می باشد . امکانات هتل آریان کیش می توان به سالن اجتماعات ، سالن بیلیارد , خشکشویی و غیره می باشد.


تور کیش 93 , تور کیش فروردین 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , بهترین تورهای کیش 93 , تور کیش لحظه آخری , تورهای ارزان کیش 93 , تور خوب کیش 93 , تور های معروف کیش 93 , نرخ ویژه تور کیش 93 , تور کیش 93 , تور کیش فروردین 93 , تور کیش اردیبهشت 93

 

Hotel shayan kish


هتل شایان کیش از هتلهای قدیمی و بزرگ در جزیره زیبای کیش است. هتل شایان کیش دارای 195 اتاق مجهز، سوئیتهای معمولی، سوئیتهای ساحلی، رویال، اتاقها روبه جزیره و دریا می باشد و لوکس و زیبا هستند . هتل شایان کیش دارای امکاناتی مانند: رستورانهای فرنگی و ایرانی ، آرایشگاه، کافی شاپ , سالنهای کنفرانس، گیم نت ,کافی نت ، پارکینگ اختصاصی هتل ، خشکشوئی، سالن تفریحات سالم و همینطور امکانات فکس، امکان دسترسی راحت به مرکزهای خرید، دریا می باشد و شرایط پذیرائی مناسبی را برای میهمانان و مسافران خود فراهم کرده است. هتل شایان کیش به علت موقعیت مکانی که در مراکز حاشیه سیاحتی کیش واقع شده است منظره های زیبایی دارد و به سواحل دریا دسترسی راحت می باشد. هتل شایان کیش تا فرودگاه 7 km و تا دورترین مرکز تجاری 3 km فاصله دارد.


تور کیش 93 , تور کیش فروردین 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , بهترین تورهای کیش 93 , تور کیش لحظه آخری , تورهای ارزان کیش 93 , تور خوب کیش 93 , تور های معروف کیش 93 , نرخ ویژه تور کیش 93 , تور کیش 93 , تور کیش فروردین 93 , تور کیش اردیبهشت 93

 

 

 

Tourist Hotel & Resort Cappadocia

هتل توریست اند ریزورت کاپپادسیا آنتالیا بسیار زیبا و طراحی جالبی دارد و خدماتی عالی برای میهمانان و مسافران مهیا کرده است . موقعیت خوب هتل، امکان دسترسی راحت به مکانهای توریستی فراهم کرده است. امکانات خوب رفاهی هتل:  استخر روباز ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، سونا ،  حمام ترکی و بخار است .  زمین بازی ویژه بچه ها نیز در هتل وجود دارد و علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری در اتاق بازی می توانند، به  بازیهای کامپیوتری مختلف سرگرم شوند. همچنین هتل صرافی دارد که می توانید مبادلات ارزی خود را در این صرافی انجام دهید.اتاق جلسه بسیار مجهز در هتل وجود دارد . باغ زیبای هتل مکان و فضای بسیار مناسبی برای استراحت و کسب آرامش می باشد. هتل فعالیت هایی مانند: اسب سواری , پینگ پنگ را مهیا کرده است. همچنین هتل امکان اجاره دوچرخه برای علاقه مندان را نیز فراهم کرده است. این هتل مکان مناسبی برای اقامت می باشد و خاطره و تجربه ای به یادماندنی برای مسافران و میهمانان می باشد.

تور آنتالیا 93 , تور آنتالیا فروردین 93 , تور آنتالیا اردیبهشت 93 , معرفی بهترین تورهای آنتالیا , تور آنتالیا 93 , تور آنتالیا لحظه آخری , تور آنتالیا فروردین 93 , تور آنتالیا اردیبهشت 93

 

 

هتل ددمان آنتالیا سه ستاره

hotel dedman antalya

هتل ددمان آنتالیا موقعیت جغرافیایی ممتاز هتل ددمان ، اقامتگاه و مرکز همایش ، در سواحل آنتالیا باعث شده تا بیشتر اتاق ها بالکنی رو به دریا و یا کوه تاروس داشته باشند. هتل ددمان آنتالیا دارای ساحل مخصوص و یک پارک آبی برای خود دارد. از ویژگی های دیگر اتاق های هتل ددمان آنتالیا تهویه هوای مطبوع ، تلویزیون با گیرنده ماهواره , اینترنت رایگان می باشد. هتل ددمان آنتالیا، به میهمانان و مسافران خود استخر آب گرم ، مرکز تناسب اندام بسیار مجهز ، استخر بزرگ و باشگاه ویژه کودکان را هم تدارک دیده است. میهمانان و مسافران می توانند غذای خود را در یکی از شش تریا و رستوران زیبای هتل صرف کنند و از انواع متنوع غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی لذت ببرند. هتل در 3 km مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 15 km فاصله دارد. همچنین هتل ددمان آنتالیا پارکینگی رایگان برای رفاه حال مسافرین در نظر گرفته است.



تور آنتالیا 93 , تور آنتالیا فروردین 93 , تور آنتالیا اردیبهشت 93 , معرفی بهترین تورهای آنتالیا , تور آنتالیا 93 , تور آنتالیا لحظه آخری , تور آنتالیا فروردین 93 , تور

آنتالیا اردیبهشت 93

 

 

هتل پاریس آنتالیا سه ستاره

hotel paris antalya

هتل پاریس آنتالیا، در چهارصد متری دریای مدیترانه و 3 km فرودگاه بین المللی آنتالیا , واقع شده است. هتل پاریس آنتالیا امکاناتی را مانند استخر روباز، ورزشهای آبی و سالن ماساژ برای میهمانان تدارک دیده است. اتاقها دارای امکانات بالکن ، سیستم تهویه مطبوع , اینترنت رایگان، و تلویزیون می باشند. بعضی از اتاقها هم اتاق نشیمن مجزا دارند.میهمانان و مسافران عزیز از غذاهای سنتی شهر زیبای آنتالیا لذت ببرید. تریای زیبای هتل هم تا پایان شب با سرو آشامیدنی و نوشیدنی های لذیذ محلی برای میهمانان تدارک دیده اند.از جاذبه های توریستی و دیدنی میتوان به ساحل معروف و زیبای لارا نزدیک هتل می باشد و اماکن دیدنی مرکز شهر آنتالیا تا هتل بیست دقیقه فاصله دارند، در محوطه هتل پارکینگ رایگان وجود دارد.

 

تور آنتالیا 93 , تور آنتالیا فروردین 93 , تور آنتالیا اردیبهشت 93 , معرفی بهترین تورهای آنتالیا , تور آنتالیا 93 , تور آنتالیا لحظه آخری , تور آنتالیا فروردین 93 , تور

آنتالیا اردیبهشت 93




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 198
بازدید کل : 60225
تعداد مطالب : 730
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1