هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا
تور تایلند
تور تایلند , معرفی تورهای تایلند , بهای تور تایلند , قیمت جدید تور تایلند
درباره وبلاگ


تور تایلند , معرفی تورهای تایلند , بهای تور تایلند , قیمت جدید تور تایلند
نويسندگان

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا

هتل 5 ستاره رامادا ریزورت لارا (Ramada Resort Lara Hotel) در منطقه آکسو واقع در لارای آنتالیا می باشد. موقعیت مکانی این هتل به صورتی است که با مرکز شهر و همچنین فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد که برای سهولت در رفت و آمد میهمانان بسیار امر مهمی است. هتل رامادا ریزورت لارا دارای 380 اتاق است که چشم انداز اتاق های آن به دریای مدیترانه و درختان سبز و زیبای اطراف هتل است. اتاق های هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا  همگی مجهز به تلویزیون، ماهواره، مینی بار ، اینترنت رایگان و امکانات بهداشتی مناسب هستند. در هتل لابی بزرگ، دیسکو، بار، رستوران تعبیه شده است و برای تفریحات میهمانان هم امکاناتی مانند سونا، جکوزی، استخر، مرکز ژیمناستیک، پارک آبی، امکانات ورزشی آبی و کافی نت فراهم شده است.

 


برچسب‌ها: تور آنتالیا, آنتالیا, آنتاليا, رزرو تور, تور
+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و دوم مرداد 1393ساعت 12:42  توسط چهارفصل  |  نظر بدهید

هتل بایا آنتالیا

هتل بایا آنتالیا

امکانات هتل بایا آنتالیا شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد که مسافران تور آنتالیا می توانند از این امکانات به شکل رایگان استفاده کنند . این هتل دارای اتاق های با امکانات ویژه می باشد.همچنین در داخل اتاق ها امکاناتی فراهم شده است تا معلولین هم اقامت راحت و سفری آرام و دلچسب را داشته باشند. هتل بایا آنتالیا دارای سرویس نگهداری کودکان و اتاق بازیهای کامپیوتری برای کودکان می باشد تا خوانواده ها در آسایش و آرامش خاطر باشند.


برچسب‌ها: تور آنتالیا, آنتالیا, آنتاليا, رزرو تور, تور
+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و دوم مرداد 1393ساعت 12:40  توسط چهارفصل  |  نظر بدهید

هتل ددمان آنتالیا 3 ستاره

 هتل ددمان آنتالیا

هتل ددمان آنتالیا از هتل های 3 ستاره آنتالیا میباشد . این هتل دارای ساحل مخصوص و 1 پارک آبی اختصاصی میباشد . از امکانات این هتل میتوان به تهویه هوای مطبوع ، تلویزیون با گیرنده ماهواره و اینترنت رایگان اشاره کرد . امکانات ورزشی این هتل نیز شامل استخر آب گرم ، مرکز تناسب اندام ، استخر بزرگ و باشگاه ویژه کودکان است که برای رفاه حال مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است . همچنین هتل سه ستاره ددمان آنتالیا دارای 6 رستوران و تریا میباشد. مسافت این هتل تا مرکز شهر حدود 3KM و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا حدود 15KM میباشد . همچنین هتل ددمان آنتالیا پارکینگی رایگان برای رفاه مسافرین تور آنتالیا تهیه دیده است .

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 269
بازدید کل : 60296
تعداد مطالب : 730
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1