تور تایلند
تور تایلند , معرفی تورهای تایلند , بهای تور تایلند , قیمت جدید تور تایلند
درباره وبلاگ


تور تایلند , معرفی تورهای تایلند , بهای تور تایلند , قیمت جدید تور تایلند
نويسندگان

هتل پرستیژ استانبول ترکیه

 

هتل پرستیژ استانبول ترکیه

هتل پرستیژ استانبول تا بازار بزرگ استانبول فقط پانصد متر فاصله دارد و در نزدیکی مکانهای دیدنی شهر واقع شده است. اتاق ها به اینترنت رایگان بیسیم تجهیز شده است و صبحانه هتل به کامل و به صورت بوفه می باشد.اتاقها با فضایی دلنشین و راحت چیدمان شده است و سیستم تهویه مطبوع تجهیز می باشند. میهمانان و مسافران می توانند با صرف صبحانه کامل و لذیذ در رستوران بزرگ زیبای هتل روز خود را شروع کنند و بعد برای بازدید جاذبه های محلی بروید . اینترنت رایگان بیسیم برای راحتی مسافران و میهمانان مهیا شده تا با دوستان و محل کار خود در ارتباط باشند. روی ایوان هتل نوشیدن یک فنجان قهوه به تماشای چشم انداز بی نظیر هتل در فصل تابستان تجربه ای به یاد ماندنی خواهد بود. شبها در تریای هتل با صرف نوشیدنی استراحت کنید. از هتل تا فضای فوق العاده بازار بزرگ استانبولو مبادلات روزانه کالاهای محلی فقط چند قدم فاصله دارید. اتاقهای خانوادگی هتل , استخر روباز , صرافی و صرف صبحانه در اتاق از امکانات دیگر هتل می باشد .

 

در تالار بورس منطقه ای جزیره کیش تعداد 13 میلیون و 94 هزار سهم  معامله انجام شد.

به گزارش رسیده از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد جزیره کیش،  به ارزش 51 ميليارد و 359 میلیون ریال این مقدار سهام خرید و فروش انجام شد. که 54 درصد معاملات انجام شده مربوط به خرید و 46 درصد هم مربوط به فروش می باشد. 2 مهرماه در بورس جزیره کیش بیشترین معاملات انجام شده از لحاظ تعداد و ريال بر روي سهام شركتهاي: زامياد ، ايران خودرو ،  بانك صادرات ايران , كارت اعتباري ايران كيش انجام شده است .

 

برگزاري مسابقات قرآن واذان دركيش

قاريان قرآن وموذنان كيش درمرحله نهايي مسابقات قرآن واذان با هم رقابت مي كنند.

به گزارش روابط عمومي واموربين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، مسابقات قرآن واذان كيش دررشته هاي قرائت ، ترتيل ، حفظ واذان با همت معاونت فرهنگي واجتماعي سازمان منطقه آزاد كيش درحال برگزاري است.

مرحله مقدماتي اين مسابقات، پنج شنبه 28 شهريورماه درمساجد ومراكز قرآني كيش برگزار شد ومرحله پاياني نيز در روزهاي چهارشنبه سوم مهرماه (ويژه خواهران) وپنج شنبه چهارم مهرماه جاري (ويژه برادران)  درسينما لبخند كيش برگزار خواهد شد.

علاقه مندان مي توانند براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 4455380 مديريت امور فرهنگي وآموزش سازمان منطقه آزاد كيش تماس حاصل نمايند.

برگزاری همایش نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس در کیش

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همزمان با چهارمین روز از این هفته ، همایش نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس در کیش برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل  سازمان منطقه آزادکیش، دومین همایش نقش زنان در دفاع مقدس ساعت 10 صبح فردا چهارشنبه سوم مهرماه جاری در سالن خلیج فارس تالار همایش های بین المللی کیش آغاز می شود در اين همايش بانوان، دانشجویان و دانش اموزان بسیجی  با مرور خاطرات جبهه و جنگ هفته دفاع مقدس را گرامی می دارند.

دومین همایش نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس به همت امور بانوان سازمان منطقه آزاد کیش و بیسج جامعه زنان ناحیه مقاومت سپاه کیش برگزار می شود.

بیش از سيزده میلیون  سهم در تالار بورس کیش داد و ستد شد

تعداد سيزده میلیون و 94 هزار سهم در تالار بورس منطقه ای کیش معامله شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این میزان سهم به ارزش 51 ميليارد و359 میلیون ریال خرید و فروش شد. که 54 درصد معاملات مربوط به خرید و46 درصد نیز مربوط به فروش بوده است.

بنا بر اين گزارش دوم مهرماه در بورس کیش بیشترین معاملات از نظر تعداد و ريال بر روي سهام شركتهاي: ايران خودرو،زامياد،كارت اعتباري ايران كيش،بانك صادرات ايران صورت گرفت.

سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:رستورانهای ترکیه , :: 15:19 :: نويسنده : arezu

رستورانهای ترکیه

1- رستوران خراسانی ------ منطقه دیوان یولو

2- کافه رستوران آمد روس ------منطقه سلطان احمد

3- رستوران این بات ------- منطقه امین اولو

4- رستوران یاکا بالک -------- منطقه امین اولو

5- رستوران مطبح اوتومان پالاس کویزین ---- منطقه سلطان احمد

6-تریا رستوران الگانس --------منطقه سلطان احمد

 

سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:پل بوغاز ترکیه , :: 15:18 :: نويسنده : arezu

پل بوغاز ترکیه

پل بوغاز ترکیه

پل در شهر استامبول قرار دارد و راه ارتباطی آسیا و اروپا می باشد که کشور ترکیه از این راه می توانند و می خواهند عضو اروپا بشوند , پل بر روی دریای سیاه و دریای مرمره که به هم متصل می شوند ساخته شده  و این پل برای مردم ترکیه ارزش زیادی دارند و در روزهای ملی ترکیه در آنجا جشن زیبا و بزرگی می گیرند و همه فروشگاه ها و مناطق مسکونی یا رستوران هایی که در نزدیکی این پل قرار گرفته اند خیلی گران قیمت می باشند .
و بیشتر بچه ها و دانشجویانی که در مسابقات سازه های زیبایی  و ماکارونی شرکت می کنند از این طرح پل زیبا استفاده می کنند.

پانسیون صباح آنتالیا ترکیه

پانسیون صباح آنتالیا ترکیه

دسترسی به اماکن توریستی به خاطر موقعیت هتل راحت می باشد. کارکنان با دقت و مسئولیت پذیر و مهربان هتل، آماده پذیرایی و خدمت رسانی هستند .  زمین بازی ویژه کودکان، موجب شده بچه ها هم خاطره ایی به یادماندنی از هتل داشته باشند .  هتل 10 اتاق برای خود دارد .  سيستم تهويه مطبوع برای اتاقها در نظر گرفته شده است . در هتل صرافی وجود دارد که در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید .با توجه به درخواست مسافران و میهمانان اتومبیل کرایه هم مهیا می باشد. هتل کتابخانه ای دارد که علاقه مندان میتوانند در ساعتهای مختلف بهره بگیرند . باغ زیبای هتل مکان مناسبی برای استراحت می باشد. رستوران هتل با انواع مختلف غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد.

 

سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:هتل ساپرم مارماریس ترکیه, :: 15:16 :: نويسنده : arezu

هتل ساپرم مارماریس ترکیه

 هتل ساپرم مارماریس ترکیه

هتل  ساپرم مارماریس امکانات و خدمات رفاهی مانند : استخر روباز ، استخر سرباز (فصلی) ، سونا  ، ایوان مخصوص حمام آفتاب دارد. سيستم تهويه مطبوع برای اتاقها در نظر گرفته شده است .صرافی در هتل هست که میتوانید در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید . اتاق جلسه مجهز برای برنامه های کاری شما طراحی شده است . به درخواست میهمانان و مسافران اتومیبل کرایه نیز برایشان مهیا می شود. هتل کتابخانه ای برای خود دارد که علاقه مندان به کتاب میتوانند استفاده کنند .ترانسفر فرودگاهی هم در صورت درخواست میهمانان در اختيارشان قرار می گیرد. ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند: پرتاب دارت , پينگ پنگ شرکت کنند. همچنين علاقه مندان به دوچرخه سواری می توانند  از هتل دوچرخه اجاره کنند. هتل برای رفاه حال میهمانان معلول خود هم امکانات رفاهی در نظر گرفته است .

بازار های روز در کوش آداسی

سه بازار محلی در کوش آداسی می باشد که ارزش دیدن و وقت گذاشتن را دارد. دو روز در هفته روزهای سه شنبه و جمعه بازار تره بار برپا  می باشد و یک روز مختص روز چهارشنبه برای پوشاک و لباس است.در بازار سه شنبه می توانید سبزیجات و ماهی تازه و میوه های فصلی بخرید. افراد بومی مناطق اطراف و این منطقه محصولات تازه خود را به بازار می برند و می فروشند. هر پنج دقیقهاز ایستگاه ساحل بانوان ماشین مینی بوس به مقصد بازار حرکت می کنند.




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 473
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 473
بازدید ماه : 700
بازدید کل : 60727
تعداد مطالب : 730
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1