تور تایلند
تور تایلند , معرفی تورهای تایلند , بهای تور تایلند , قیمت جدید تور تایلند
درباره وبلاگ


تور تایلند , معرفی تورهای تایلند , بهای تور تایلند , قیمت جدید تور تایلند
نويسندگان

بازار شهرچین کیش

بازار شهرچین کیش

بازارچه شهرچین در تور لحظه آخری کیش در اصل فروشگاه کوچکی است که مدتی است در مجاورت بازار مروارید احداث شده که تمامی اجناسش چینی میباشد و فروشندگان آن همگی از کشور چین هستند .

تنوع جنس برای میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز 95 در این بازارچه زیاد است و انواع لوازم خانگی و کیف و کفش و پوشاک در آن به وفور یافت میشود اما کیفیت بیشتر اجناس بسیار پایین میباشد .


بازارچه شهرچین در طبقه دوم بازار پانیذ نیز دارای فروشگاهی ویژه گردشگران تور کیش نوروز 95 میباشد که اجناسش به نسبت این بازارچه از تنوع زیادتری برخوردار است .


بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش

بازار مروارید در تور کیش 95 با نمای بسیار زیبا و برگرفته از بناهای دوره هخامنشی ساخته شده و شامل ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه است که بااسامی ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا مشخص گردیده‌اند.

 این بازارچه ها با یك تالار مركزی ویژه گردشگران تور کیش نوروز 95 كه با هنر‌های گچبری، سنگ‌كاری، مس‌كاری و آب‌نمایی به صورت زیبایی تزیین شده است به هم متصل شده اند.

 کالاهایی ویژه گردشگران تور لحظه آخری کیش مانند پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت و ... در این بازارارائه می گردد.

مطالب مرتبط:
 
 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

هتل ساحلی گاردنیا کیش؟

هتل ساحلی گاردنیا در تور لحظه آخری کیش یکی از هتل های 4 ستاره جزیره است که در بلوار هرمز و نرسیده به میدان حافظ احداث شده است. این هتل در فاصله 15 دقیقه ای از فرودگاه جزیره قرار دارد. از جمله خدمات رایگان هتل گاردنیا برای میهمانان تور کیش 95 می توان به ترانسفر رفت و بر گشت فرودگاهی، بازدید از شهر حریره و بندرگاه باستان، بازدید از درخت سبز و پارک ساحلی مرجان، بازدید از کشتی یونانی و غروب زیبای کیش، اینترنت وایرلس رایگان، سرویس بازارها رایگان، بازدید از آکواریوم طبیعی و کلبه هور ویزه میهمانان تور کیش نوروز 95 و... اشاره داشت.

 همچنین هتل گاردنیا یکسری خدمات جانبی برای میهمانان تور کیش در نظر گرفته است که تعدادی از آن ها: 30% تخفیف قواصی بانوان، 30% تخفیف رنت اتومبیل با راننده و بدون راننده، 30% تخفیف جت اسکی و تفریحات آبی، 30% تخفیف کرایه دوچرخه ویزه میهمانان تور کیش زمستان 94، 35% تخفیف کافی شاپ گاردنیا، 40% تخفیف شام هتل داریوش همراه با موزیک، 50% تخفیف جنگل شادی شبهای شایان، 20% تخفیف رستورا گاردنیا نهار و شام می باشد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل گاردنیا کیش مراجعه نمایید.


موقعیت هتل قائم کیش؟

هتل قائم در تور لحظه آخری کیش یک هتل 3 ستاره در جزیره کیش می باشد که بلوار ساحل و روبروی بازار زیتون واقع شده است. در این هتل 80 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور کیش وجود دارد. این هتل در موقعیت مناسبی از جزیره قرار گرفته است و به مراکز خرید نزدیک می باشد. همچنین هتل به اسکله و دریا هم دسترسی مناسبی برای میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز 95 دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل قائم کیش مراجعه نمایید.


هتل عالی قاپو کیش چطوره؟

هتل آپارتمان عالی قاپو در تور کیش نوروز 95 یکی از هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد. این هتل دارای 28 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. هتل عالی قاپو در میدان امیرکبیر و پشت هتل صدف واقع شده است. مراکز خرید برای میهمانان تور لحظه آخری کیش به این هتل نزدیک می باشد و در حدود 5 دقیقه با آن فاصله دارد. همچنین فرودگاه در فاصله 10 دقیقه ای از آن واقع شده است. از امکانات هتل عالی قاپو می توان به سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن، سیستم اعلام حریق ویزه میهمانان تور کیش نوروز 95 و... اشاره داشت.

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل عالی قاپو کیش مراجعه نمایید.
مطالب مرتبط:

 

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

 

هتل 5 ستاره آوانگارد ترکیه استانبول

 تور ترکیه هتل آوانگارد استانبول

هتل 5 ستاره آوانگارد تور ترکیه استانبول دارای فروشگاه های زیادی است , به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مسافران است. علاوه بر این هتل آوانگارد استانبول دارای یک صرافی نیز می باشد . این هتل دارای 84 اتاق ویژه میهمانان تور ترکیه است که این هتل ها بسیار تمیز و زیبا هستند و پنجره های آن دو جداره می باشند.. همچنین این هتل دارای 3 سوئیت می باشد. از امکانات هتل آوانگارد تور ترکیه استانبول می توان به استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی , ماساژ , سولاریوم و... اشاره کرد.


 

هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

 هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول یکی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول ترکیه است. این هتل 5 ستاره بسیار شیک و زیبا ساخته شده است به طوری که نمای بیرونی و درونی آن برای مسافران و گردشگران تور ترکیه بسیار جالب است و توجه آن ها را جلب می کند. هتل گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول در منطقه جدید استانبول یعنی شیشلی قرار گرفته است و از 13 طبقه و 320 اتاق تشکیل شده است. همچنین این هتل برای معلولین اتاق های ویژه ای دارد تا آن ها هم بتوانند از سفر خود لذت ببرند. امکانات هتل ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول بسیار زیاد است که می توان به برخی از آن ها اشاره کرد: اتاق های بالکن دار , استخر , سونا , جکوزی , سیستم برودتی خوب , تهویه مناسب , اینترنت رایگان , پذیرایی لابی به صورت 24 ساعته ویزه میهمانان تور ترکیه, دو رستوران متفاوت با انواع غذاهای محلی وترکی و... . علاوه بر این ها یک قنادی هم در این هتل است که با شیرینی های محلی خود توجه مسافران را به خود جلب می کند و اکثر مسافران از هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه نوروز 95 استانبول احساس رضایت می کنند.

مطالب مرتبط:

 

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول 

تور ترکیه هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول و نزدیک منطقه تقسیم که یک منطقه شلوغ و پر جنب و جوش است واقع شده است. یکی از مناطق تفریحی استانبول همین منطقه تقسیم است که مغازه ها و فروشگاه ها و رستوران های بسیاری دارد و مورد توجه مسافران و گردشگران تور ترکیه است , به همین دلیل هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول بیشتر مورد توجه مسافران تجاری بوده است. این هتل متشکل از 138 اتاق استاندارد و اتاق هایی ویژه معلولین و سیگاری ها و... می باشد. از امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول می توان به رستوران آلارد , استخر , سونا , جکوزی , حمام بخار , سالن بدنسازی , ماساژ و همچنین از امکانات اتاق های این هتل می توان به سرویس سرمایش و گرمایشی آن , سرویس اتاق ویژه میهمانان تور ترکیه , حوله ساحلی , وان , دوش , سشوار و بالکن و اینترنت و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در هتل تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول از امکانات آن بهرمند شوند.


 

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز میدان تقسیم واقع شده است و فاصله آن تا مترو فقط 3 دقیقه می باشد. این هتل متشکل از 81 اتاق و 6 سوئیت می باشد. اتاق های هتل گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول دارای سیستم حرارتی و برودتی مناسب , حمام و سرویس حمام , میز کار , تلویزیون , تلفن و... می باشند. از امکانات این هتل می توان به استخر سر پوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , سالن ورزشی , رستورانی با غذاهای بین المللی و ترکیه ای و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه نوروز 95 با اقامت در هتل گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول می توانند لحظات خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:

 

 

هتل 3 ستاره ایبیس ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل ایبیس استانبول

هتل 3 ستاره ایبیس تور ترکیه استانبول در یک موقعیت جغرافیایی خوب و فوق العاده قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات خوب و مناسب است و همچنین اتاق هایی مخصوص معلولین را نیز دارا می باشد. از امکانات هتل ایبیس تور ترکیه استانبول می توان به استخر روباز , پارکینگ رایگان , رستوران و... اشاره کرد. رستوران این هتل دارای خوراک های لذیذ و خوش مزه ای است که مسافران تور ترکیه پس از یک گردش خوب و طولانی می توانند با خوردن خوراک های این رستوران خستگی خود را برطرف کنند. علاوه بر این پذیرش هتل ایبیس تور ترکیه استانبول به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران تور ترکیه می باشد.


 

هتل 3 ستاره فوآر ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل فوآر استانبول

هتل 3 ستاره فوآر تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول یعنی منطقه آکسارای قرار گرفته است. این هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر فاصله دارد. از امکانات هتل فوآر ترکیه استانبول می توان به رستوران , بار , پارکینگ , صرافی ویژه میهمانان تور ترکیه و... اشاره کرد. علاوه بر این اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مناسب , مینی بار , ماهواره , تلویزیون ال سی دی , یخچال , روم سرویس بیست و چهار ساعته و... نیز می باشد. مسافران تور ترکیه نوروز 95 می توانند با اقامت در این هتل که قیمتی مناسبی هم دارد , سفر خوبی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:

این هتل همانند هتل های دیگر برای مسافرین تور هند نوروز 95 خدمات بسیاری را شامل میشود.خدماتی همچون آرایشگاه ، خشکشویی ، لباسشویی ، استخر روباز ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، وان آب داغ ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سرویس نگه داری از کودک ، اتاق های پاک و بدون دود سیگار ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان و ... اشاره کرد.

    مطالب مرتبط:

 


 هتل پنج ستاره هتلی دارای 100 اتاق میباشد و قابل توجه مسافرین تور هند زمستان 94 میباشد.هتل دارای خدماتی همچون استخر روباز ، مرکز بدنسازی، مرکز تجارت ، رستوران ، گاو صندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، بار ، گرمایش ، بار مخصوص تنقلات و ... میباشد.

 مطالب مرتبط:

 

 

این هتل از هتل های 5 ستاره دهلی نو هند و مناسب برای مسافرین تور هند زمستان 94 میباشد. این هتل دارای 220 اتاق میباشد. از خدمات هتل برای مسافرین تور-هند-بهمن-زمستان-94 میتوان به مرکز ابگرم ، سونا ، جکوزی ، ماساژ ، استخر ، مرکز زیبایی ، فروشگاههای متعدد ، صرافی ، رستوران ، آسانسور ، اتاق های پاک و بدون دود سیگار ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، انبار بار و چمدان ، خدمات تهیه بلیط ، فکس و کپی و ... اشاره کرد.

 


 

این هتل هتلی پنج ستاره است.و برای مسافرین تور هند نوروز 95  شامل خدماتی همچون ترانسفر فرودگاه ، امکانات جلسه و ضیافت ، خشکشویی و لباسشویی ، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، سرویس ایاب و ذهاب که مشمول هزینه نیز میباشد ، سرویس مستخدم ، رستوران ، بار مخصوص تنقلات ، گاو صندوق ، تهویه ، گرمایش ، بار و ... نیز میباشد.

 

مطالب مرتبط:

هتل آرگ ایروان ارمنستان

هتل آرگ ایروان ارمنستان

مسافرین گرامی تور ارمنستان نوروز 95 می توانند از خدمات ماساژدرمانی در این هتل بهره مند شوند.اتاق های این هتل به ثهویه مطبوع مجهز می باشند.یک صرافی هم در هتل وجود دارد.میهمانان هتل می توانند در قعالیت هایی مانند بیلیارد شرکت کنند.از دیگر امکانات و خدمات این هتل میتوان  به  پذیرش و ترخیص اختصاصی ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه )، خدمات تورها ، فکس و کپی ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، آسانسور ، اتاق های پاک و بدون سیگار، انبار بار و چمدان و ... اشاره کرد.


هتل رافال هاستل ارمنستان

 هتل رافال هاستل ارمنستان

اتاق های این هتل مجهز به سیستم تهویه ی مطبوع می باشد.از دیگر خدمات و امکانات این هتل برای مسافرین تور ارمنستان زمستان 94 میتوان به  لباسشویی، فکس و کپی ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه ) ، پذیرش و ترخیص اختصاصی ، پذیرش شبانه روزی ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، پذیزش و تحویل سریع، گرمایش ، تهویه اشاره کرد.


هتل هرازدان ایروان ارمنستان

هتل هرازدان ایروان ارمنستان

امکانات رفاهی این هتل برای مسافرین تور ارمنستان زمستان 94  شامل استخر روباز- استخر سرباز (فصلی)- ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد.همچنین این هتل برای کودکان این امکان را قراهم کرده که زمین بازی داشته باشند.وجود صرافی در این هتل باعث شده تا مسافرین تور ارمنستان نوروز 95 راحت باشند.همچنین این هتل به اتاق جلسه مجهز است.ميهمانان این هتل ميتوانند در فعاليت هايي نظير بيليارد شرکت کنند .شما میتوانید به رستوران این هتل سر بزنید و غذاهای خوشمزه ی این هتل را امتحان کنید.


 

 هتل اربونی ایروان ارمنستان

هتل اربونی ایروان ارمنستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل كوچك و دلنشین اربونی در مركز تجاری شهر ایروان میباشد لذا مراكزي مثل ساختمان اپرا ايروان- موزه ملی و برخی دیگر از دیدنی‌های فرهنگی با پاي پياده قابل دسترسی هستند. 36 اتاق این هتل مجهز به تلویزیون ماهواره ای - مینی بار- تهویه ی مطبوع – سشوار و دسترسی به اینترنت (شامل هزینه ) می باشند.در سایر اتاق های این هتل دسترسی به اینترنت رایگان است.این هتل دارای یک رستوران است.از دیگر خدمات این هتل برای مسافرین تور ارمنستان دی 94میتوان به ترانسفر فرودگاه - لباسشوئی - خشکشوئی- صبحانه در هتل - صرافی -  سرویس اتو شلوار – دستگاه خودپرداز – سرویس ایاب ذهاب اشاره کرد.سایر امکانات این هتل هم فروشگاه در هتل-گاوصندوق- پذیرش شبانه روزی -بوفه – رستوران می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

هتل والنسیا ایروان ارمنستان

هتل والنسیا ایروان ارمنستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مسافرین عزیز تور ارمنستان نوروز 95  می توانند از خدمات ماساژ درمانی هتل بهره مند شوند.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود وجود دارد.در باغ هتل استراحت کنيد و لحظات آرامی را داشته باشید.شما مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنید.پس از گردش در شهر سري به رستوران هتل زده و از غذاي خوشمزه آن ميل کنيد.سایر امکانات این هتل برای مسافرین تور ارمنستان زمستان 94 : رستوران- پذیرش شبانه روزی- بالکن - تهویه -باغ - لباسشوئی - فکس و کپی – گاوصندوق – سرویس مستخدم – منوهای رژیمی – رستوران و... می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 206
بازدید کل : 60233
تعداد مطالب : 730
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1